Ik ga nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o oke, veel plezier dan
gelukkig, het is te stil hierquote:
oja jij moet morgen weer naar de kuip tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef Taexon het volgende:
Ja ik zit nog steeds te twijfelen waar ik vanavond heen gaKroeg in eigen dorp of dorp verderop... het punt is dat ik maar tot 1.00 blijft ivm werk morgen...
er komt toch een mattie langsquote:
Ik heb geen camera heb alleen een mobielquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg je camara ergens neer, duh.
Ja pas om 22:30.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
er komt toch een mattie langs
Yup, en daar waarderen ze het niet als ik met een kater van hier tot tokio staquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oja jij moet morgen weer naar de kuip toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me nu wel op... laatste half jaar ga ik alleen maar met mensen van 25-30 mee naar de kroeg![]()
Maar ben wel sinds dien altijd goedkoper uit![]()
Jij zou geen jongens zoenen, mag ik het wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
A-J geen gekke dingen doen die ik ook niet zo doen he
Liever niet natuurlijk,want ik wil wel met je zoenenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij zou geen jongens zoenen, mag ik het wel?![]()
![]()
Maar andersom misschien niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk,want ik wil wel met je zoenen
volgens mij zijn er weinig dingen die jij "niet" doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
A-J geen gekke dingen doen die ik ook niet zo doen he
misschien wil ze niet met jou zoenenquote:
Wie wilt dat nou niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
misschien wil ze niet met jou zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |