Hoezo een raar gevoel? Het is niet dat je er dood aan gaat of zo.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
rauwe tonijn ja? ik vond het wel lekker, maar had er ook een raar gevoel bij. dan nog liever rauwe zalm.
Illegaal downloaden.quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
This video contains content from EMI, who has blocked it in your country on copyright grounds.
sterf aan balkanker
ja maar afentoe wil gewoon even casual kunnen klikken op de jodenbuis ja tochquote:
aangegevenquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
This video contains content from EMI, who has blocked it in your country on copyright grounds.
sterf aan balkanker
nee, die snap ik, althans, redelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo een raar gevoel? Het is niet dat je er dood aan gaat of zo.
jaquote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar afentoe wil gewoon even casual kunnen klikken op de jodenbuis ja toch
Mosselenquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik lust eigenlijk alle soorten vis behalve paling en mosselen/oesters.
ga nou niet flauw lopen doen, zo kan je ook zeggen dat walnoten en cashewnoten geen noten zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Mosselen en oesters zijn trouwens geen vis
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.quote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, die snap ik, althans, redelijk.
Als je een louche tent hebt, dan kan je op zijn minst heel wat dagen op de pot zitten ervan.
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.quote:Maar ik vond de textuur wel erg vreemd, toen ik het at, had ik ook nog een bonk tonijn van 400 gram oid. Dan ben je het halverwege ook wel een beetje zat.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet flauw lopen doen, zo kan je ook zeggen dat walnoten en cashewnoten geen noten zijn.
lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
dan moet je nooit in zaltbommel komen, als je daar vandaan komt duurt het 6 dagen voordat je weer normaal kan functioneren in een levendige wereld.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb Dimens zijn fobo vol met katten gepost.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef leeell het volgende:
ja ik weet, maar 070 stad is ook pure kanker, zoveel zwervers, tuig en gore tokkies
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |