Jij altijd met je vieze opmerkingen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien mag je Dimens' bezem moddereren![]()
@:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien mag je Dimens' bezem moddereren![]()
@:
Wat een schurkje.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij altijd met je vieze opmerkingen.
Komt enkel omdat zij 'seksist' tegen mij zei. Anders dacht ik aan bezem als een bezem.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij altijd met je vieze opmerkingen.
alsof je niet zou willenquote:
Smoesjes dit.quote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt enkel omdat zij 'seksist' tegen mij zei. Anders dacht ik aan bezem als een bezem.
Geen smoesjes.quote:
Waarom denk je geschikt te zijn om mod te zijn? Wat is jouw meerwaarde?quote:
Oh god. Euhh. Ik heb een oog voor goede topics.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom denk je geschikt te zijn om mod te zijn? Wat is jouw meerwaarde?
Wil je pa wel dat je slaagt voor je opleiding?quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Ik quote 'is mijn probleem niet'quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil je pa wel dat je slaagt voor je opleiding?
Ja, zo kom je er niet! Je moet je wel wat beter verkopen!quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh god. Euhh. Ik heb een oog voor goede topics.
Zit je op kickboxen?quote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms wil ik mensen zo hard slaan dat ze in een coma vallen
Leuk heh, ouders. Moeten je financieel steunen tot je 21e maar doen dit niet want crisis.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Is niet mijn plek om te zeggen, maar goede opvoedingquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik quote 'is mijn probleem niet'
Herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms wil ik mensen zo hard slaan dat ze in een coma vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |