quote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wij staan bovenaan.. ja WIJ STAAN BOVENAAN!!!
Ik weet hoe ze eruit ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog even langs gaan om te kijken hoe ze er uit ziet, vast niet moeilijk om te hosselen.
Gaan er nog vele meer volgen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag m'n eerste oliebol van het jaar op
al gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wil ik je zien doen, heb zelf een keer 200 in een dag gedaan en vond dat al veel
Voor de zekerheid misschien een test van de fabrikant er ff overheen gooien. Die checkt alles bit voor bit want als je nu nog fouten hebt en je formatteert dan is de kans dat het een stuk meer naar de klote gaanquote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef leeell het volgende:
ohja, even chkdsk over mn HDD laten gaan, formatteren en verse windows installatie en het werkt weer
gelukkig alle belangrijke bestanden ten alle tijden in de cloud bewaard
hij lijkt wel wat meer te ratelen dan voorheenquote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor de zekerheid misschien een test van de fabrikant er ff overheen gooien. Die checkt alles bit voor bit want als je nu nog fouten hebt en je formatteert dan is de kans dat het een stuk meer naar de klote gaan
En dat is raar omdat?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
Kijk hoeveel die directeuren van de goede doelen verdienen![]()
[ afbeelding ]
Download ff UBCD en brand de ISO op een CD. En dan booten ermee en dan het test programma selecteren van de fabrikant. Ermee scannen en fouten opsporen en evnetueel repareren.quote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
[..]
hij lijkt wel wat meer te ratelen dan voorheen
Dit zag ik op Facebook. Ik vind het eerder raar dat mensen zeggen geef ik nooit meer wat aan het goede doel.quote:Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat is raar omdat?
Die gasten moeten dingen runnen waar miljoenen in om gaan?
Moet je er dan maar een simpele rita met korte kapsel neerzetten die nergens iets vanaf weet?
Dat staat er niet bij is dit stond ergens op Facebookquote:Op maandag 12 november 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
En wat voor salarissen zijn dat? Jaarlijks/per kwartaal/maandelijks/in totaal verdiend?
Ja ik zie het ook constant voorbij komen maar dat zegt meer over de mensen die het posten en verder niet snappenquote:Op maandag 12 november 2012 16:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit zag ik op Facebook. Ik vind het eerder raar dat mensen zeggen geef ik nooit meer wat aan het goede doel.
Jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
En wat voor salarissen zijn dat? Jaarlijks/per kwartaal/maandelijks/in totaal verdiend?
Ah zo, dat negeer ik altijd, de helft van die berichten klopt toch voor geen meterquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij is dit stond ergens op Facebook![]()
Gelijk al die mensen nou dan geef ik nooit meer wat aan het goede doel
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FBquote:
Gewoon naar buiten lopenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Geef ze een paar corrigerende klappen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Ja ik doe nooit mee aan die bullshit op Facebook.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook constant voorbij komen maar dat zegt meer over de mensen die het posten en verder niet snappen
Ze zijn al weg, mijn hond beukte de tussendeur open en ging grommen en blaffenquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten lopenrennen ze altijd vanzelf wel weg... bij mij dan tenminste
Of van die doorstuurdingenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FB
Krijg ik huilie ouders op mijn dakquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef ze een paar corrigerende klappen.
Oh ja, van die "like als je het er mee eens bent of comment als je het er niet mee eens bent"quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of van die doorstuurdingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |