kom sparrenquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms wil ik mensen zo hard slaan dat ze in een coma vallen
Dan krijg je 't niet. Waarom wil je pa 't niet geven?quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Ik denk dat ze de bezem in mijn broek bedoelen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bezem is een scheldwoord, staat voor jongens die hun wenkbrauwen epileren, teveel gel in doen en met gare kleding lopen als skinny jeans
quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bezem in mijn broek bedoelen.
plisie bellenquote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Oh.quote:
Dimens is ons lampie van vandaag.quote:
Ze krijgen geld van de overheid om mij te steunen maar hij houdt het zelf omdat hij egoistisch is en nu faal ik school. Tnx papquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk heh, ouders. Moeten je financieel steunen tot je 21e maar doen dit niet want crisis.
Mijn vader is wel een van de grotere faalhazen iddquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is niet mijn plek om te zeggen, maar goede opvoeding
Waar is de registreerknop?quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh.
Nou ik wil niet dat jij mod wordt van mijn bezem. Ik wil niet dat jij bepaalt wat goed is voor mijn bezem en wat niet en wat er wel en niet mee mag gebeuren. Ik wil zelf mod zijn van mijn bezem en jij mag dan wel een gebruiker zijn. Wel eerst registreren hoor.
Hij zegt nooit waarom. En ik heb het nodig omdat mijn ov kapot is en ik anders niet naar school kan tijdens de beoordelingsweek en als k er niet bij ben moet ik het jaar overnieuw moet doen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan krijg je 't niet. Waarom wil je pa 't niet geven?
Kan je dan niet van iemand anders geld lenen? Of even met je vader gaan zitten tijdens een gesprek ipv los vragen. Ik kan me niet voorstellen dat je vader je geen geld geeft/leent om naar je beoordeling te gaan...quote:Op maandag 12 november 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zegt nooit waarom. En ik heb het nodig omdat mijn ov kapot is en ik anders niet naar school kan tijdens de beoordelingsweek en als k er niet bij ben moet ik het jaar overnieuw moet doen.
Als ik dit tegen hem zeg krijg ik als antwoord 'niet mijn probleem'___
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |