Jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
En wat voor salarissen zijn dat? Jaarlijks/per kwartaal/maandelijks/in totaal verdiend?
Ah zo, dat negeer ik altijd, de helft van die berichten klopt toch voor geen meterquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij is dit stond ergens op Facebook![]()
Gelijk al die mensen nou dan geef ik nooit meer wat aan het goede doel
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FBquote:
Gewoon naar buiten lopenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Geef ze een paar corrigerende klappen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Ja ik doe nooit mee aan die bullshit op Facebook.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook constant voorbij komen maar dat zegt meer over de mensen die het posten en verder niet snappen
Ze zijn al weg, mijn hond beukte de tussendeur open en ging grommen en blaffenquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten lopenrennen ze altijd vanzelf wel weg... bij mij dan tenminste
Of van die doorstuurdingenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FB
Krijg ik huilie ouders op mijn dakquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef ze een paar corrigerende klappen.
Oh ja, van die "like als je het er mee eens bent of comment als je het er niet mee eens bent"quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of van die doorstuurdingen
Nee zeg er gewoon wat van en zeg dat ze op moeten rotten.quote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg ik huilie ouders op mijn dak
"LIKE AND HELP A CHILD IN AFRIKA"quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of van die doorstuurdingen
Like is one pray of zoquote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
"LIKE AND HELP A CHILD IN AFRIKA"
mensen die zulke onzin liken moeten echt geslagen worden
Ik straal niet echt gezag uit voor kinderen van 10quote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee zeg er gewoon wat van en zeg dat ze op moeten rotten.
Hoezo nietquote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik straal niet echt gezag uit voor kinderen van 10
welke mod was het steven of was het lompe?quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
Godver een mod heeft mijn sims spel verneukt
Is altijd riskant met die dingen idd.quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
Godver een mod heeft mijn sims spel verneukt
Ik had zo'n ding om de buurt levendiger te maken, het werd te sloom en nu zijn alle relaties 0quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is altijd riskant met die dingen idd.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was eerst dus ik was origineel.
Altijd goed de instructies bekijken en was het niet een beta versie ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding om de buurt levendiger te maken, het werd te sloom en nu zijn alle relaties 0![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |