pervers liedje ik zal jou eens openenquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
In de maaneschijn, in de maaneschijn,
sta ik met mijn lichtje voor uw deur zo fijn.
En ik zing mijn lied, en ik zing mijn lied.
Wordt het een snoepje of krijg ik wat fruit,
mijn tasje gaat open het liedje is uit.
Fixedquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
mijn broekje gaat open, nou blaas op mijn fluit.
Die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
mijn tasje gaat open het liedje is uit.
Wij hebben geen snoep en doen sowieso de deur dan toch niet openquote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n standaard liedje zingt krijgt van mij niks....
Groen groen grasje, gooi wat in m'n tasjequote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Ik wil minstens een lied van 11 coupletten.. Het is immers de 11e van de 11e..quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Groen groen grasje, gooi wat in m'n tasje
dank u
Gisteren was het hier echt druk.quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef Ellatjuh het volgende:
hier is nog niemand geweest
beter blijft het zo
Amsterdam Zuid toevallig? hahahaquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef ddx het volgende:
Loopt flinke lading kinderen hier door de straten, maar volgens mij durven ze niet aan te bellen bij de appartementen ofzo.
Ja inderdaad.. Maar hoe weet je dat je komende jaren op deze datum/tijdstip onderweg bent of op je werk? Je kan toch arbeidsongeschikt worden?quote:Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef ddx het volgende:
Nee Assendelft.
Had wel iets meer animo verwacht, zeker omdat hier ook wel wat opa's en oma's in de appartementen wonen.
Maargoed dan niet, komende jaren gewoon weer op m'n werk/onderweg naar huis rond deze tijd.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid toevallig? hahaha
Ja alles kan, ik kan ook doof worden dan hoor ik die kinderen ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar hoe weet je dat je komende jaren op deze datum/tijdstip onderweg bent of op je werk? Je kan toch arbeidsongeschikt worden?
Ja inderdaad..quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja alles kan, ik kan ook doof worden dan hoor ik die kinderen ook niet.
Hahahaha lekker rustig dan!!quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]Inderdaad, hetzelfde hier, er liepen wat kinderen door de straat maar ze belden niet aan.
Nou net stond er een groepje meisjes van hooguit 10 voor m'n deur te zingen:quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou net stond er een groepje meisjes van hooguit 10 voor m'n deur te zingen:
Come on rude boy, boy can you get it up?
Come one rude boy, boy is you big enough?
Dan wou je dat ze weer standaardliedjes zongen.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik liep zelf trouwens vroeger altijd door de bejaardencomplexen, véél meer mensen op dezelfde afstand lopen en ze waren véél guller dan de mensen waar je normaal langs ging.
En je liep lekker droog en warm.
Zouden de kinderen dat vandaag ook doen hier in de buurt? Vragen, vragen..
overal behalve in het gat waar jij woontquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
waar in nederland doen ze daaraan dan? hier niet hoor....
middelburgquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
overal behalve in het gat waar jij woont
De eerste elf coupletten van het wilhelmus dan maar?quote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik wil minstens een lied van 11 coupletten.. Het is immers de 11e van de 11e..
ik zag wel kinderen buiten met lampionnen, maar kwamen niet aan mijn deur. Kennelijk als ze mogen komen moet je lichtjes bij je deur doen. Nou als het zo makkelijk kan om ze niet aan je deur te krijgen, primaquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
waar in nederland doen ze daaraan dan? hier niet hoor....
als kinderen dat komen zingen zeg ik:quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Bartcoah het volgende:
Sintemaarten klik KLAK!
Je moeder overval ik met een BI-VAK!
Dus geef me nu wat snoep!
Anders is je huis straks één grote troep!
quote:
quote:12 november is de dag
dat de tandarts,
dat de tandarts.
12 november is de dag,
dat de tandarts boren mag.
quote:Hier woont juffrouw kikkerbil
die ons niks geven wil
geef ons een appel of een peer
dan komen wij het hele jaar niet meer
haha, mijn moeder is niet dik hoor.. :pquote:Op zondag 11 november 2012 23:53 schreef The-Bazone het volgende:
TS kan er niet tegen en z'n moeder is dik.
Ok dan kan TS er niet tegen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha, mijn moeder is niet dik hoor.. :p
ok man ik voel jequote:Op maandag 12 november 2012 00:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik had wel mooi een moeder van een aantal jongeren die dat zong voor gezet..
quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Wilhelmus van Nassauwe
Ben ik van Duitsen bloed
Een tweede Beeldenstorm dreigt
Als u uw deur niet opendoet
Je moeder woont op de Wallen?quote:Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef geevee het volgende:
Hier voor mijn moeder aan het raam gestaan,helaas maar een stuk of 10 kinderen gehad onder begeleiding van de ouders,rond 21.00 licht maar uit gedaan en gordijnen dicht.
Er waren toen al een hele tijd geen kinderen meer langs gekomen,helaas een vergrijsde wijk hier hoewel er de laatste jaren toch weer kinderen geboren worden.
Aldus de gierige Nederlanderquote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij hebben geen snoep en doen sowieso de deur dan toch niet open
quote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Aldus de gierige NederlanderEn wel je hand ophouden als de uitkering weer wordt uitbetaald
Zo te lezen ben je er zelf ook eenquote:Op maandag 12 november 2012 07:20 schreef rosepetals het volgende:
Hier waren ze allemaal heel beleefd en lief.En zelf heb ik ook veel snoep opgehaald
!
Nee,en ik vind dit een verwerpelijke opmerking van je,ze woont in een buitenwijk sinds 1957 en is een lieve vrouw van 91 jaar.quote:
Lekker rijp.quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef geevee het volgende:
[..]
Nee,en ik vind dit een verwerpelijke opmerking van je,ze woont in een buitenwijk sinds 1957 en is een lieve vrouw van 91 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |