quote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid toevallig? hahaha
Ja alles kan, ik kan ook doof worden dan hoor ik die kinderen ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar hoe weet je dat je komende jaren op deze datum/tijdstip onderweg bent of op je werk? Je kan toch arbeidsongeschikt worden?
Ja inderdaad..quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja alles kan, ik kan ook doof worden dan hoor ik die kinderen ook niet.
Hahahaha lekker rustig dan!!quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]Inderdaad, hetzelfde hier, er liepen wat kinderen door de straat maar ze belden niet aan.
Nou net stond er een groepje meisjes van hooguit 10 voor m'n deur te zingen:quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n standaard liedje zingt krijgt van mij niks....
quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou net stond er een groepje meisjes van hooguit 10 voor m'n deur te zingen:
Come on rude boy, boy can you get it up?
Come one rude boy, boy is you big enough?
Dan wou je dat ze weer standaardliedjes zongen.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik liep zelf trouwens vroeger altijd door de bejaardencomplexen, véél meer mensen op dezelfde afstand lopen en ze waren véél guller dan de mensen waar je normaal langs ging.
En je liep lekker droog en warm.
Zouden de kinderen dat vandaag ook doen hier in de buurt? Vragen, vragen..
overal behalve in het gat waar jij woontquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
waar in nederland doen ze daaraan dan? hier niet hoor....
middelburgquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
overal behalve in het gat waar jij woont
De eerste elf coupletten van het wilhelmus dan maar?quote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik wil minstens een lied van 11 coupletten.. Het is immers de 11e van de 11e..
ik zag wel kinderen buiten met lampionnen, maar kwamen niet aan mijn deur. Kennelijk als ze mogen komen moet je lichtjes bij je deur doen. Nou als het zo makkelijk kan om ze niet aan je deur te krijgen, primaquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
waar in nederland doen ze daaraan dan? hier niet hoor....
als kinderen dat komen zingen zeg ik:quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Bartcoah het volgende:
Sintemaarten klik KLAK!
Je moeder overval ik met een BI-VAK!
Dus geef me nu wat snoep!
Anders is je huis straks één grote troep!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |