pervers liedje ik zal jou eens openenquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
In de maaneschijn, in de maaneschijn,
sta ik met mijn lichtje voor uw deur zo fijn.
En ik zing mijn lied, en ik zing mijn lied.
Wordt het een snoepje of krijg ik wat fruit,
mijn tasje gaat open het liedje is uit.
Fixedquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
mijn broekje gaat open, nou blaas op mijn fluit.
Die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef teengirl.teengirl het volgende:
mijn tasje gaat open het liedje is uit.
Wij hebben geen snoep en doen sowieso de deur dan toch niet openquote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n standaard liedje zingt krijgt van mij niks....
Groen groen grasje, gooi wat in m'n tasjequote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n standaard liedje zingt krijgt van mij niks....
Ik wil minstens een lied van 11 coupletten.. Het is immers de 11e van de 11e..quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Groen groen grasje, gooi wat in m'n tasje
dank u
Gisteren was het hier echt druk.quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef Ellatjuh het volgende:
hier is nog niemand geweest
beter blijft het zo
Amsterdam Zuid toevallig? hahahaquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef ddx het volgende:
Loopt flinke lading kinderen hier door de straten, maar volgens mij durven ze niet aan te bellen bij de appartementen ofzo.
Ja inderdaad.. Maar hoe weet je dat je komende jaren op deze datum/tijdstip onderweg bent of op je werk? Je kan toch arbeidsongeschikt worden?quote:Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef ddx het volgende:
Nee Assendelft.
Had wel iets meer animo verwacht, zeker omdat hier ook wel wat opa's en oma's in de appartementen wonen.
Maargoed dan niet, komende jaren gewoon weer op m'n werk/onderweg naar huis rond deze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |