Android natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Serieus? Een Apple SC?![]()
Waar lullen jullie over?
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Hier ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
You just did...quote:
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.quote:
Helaas. Kep een iMac.quote:
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.
Niet zo bijzonder toch?
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imacquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.
Vind het onlogisch. Kunt voor die besproken zaken beter een apart topic hebben.
1 topic werkt niet. Dan krijg je flamewars enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imac
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.
Je zoekt je een ongeluk.
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.En mocht je vragen hebben en geen antwoord vinden dan kan je die hier gerust stellen, de Apple fanboys zullen snel je vraag beantwoorden.
Steeds van de ene topic naar de andere topic gaan is naar mijn mening een stuk irritanter.
Ik ben 12 wat is deze?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Geen idee. 6+6?quote:
Gewoon even vragen als je niks vindt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Omslachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.
Apple en technologie in zijn algemeenheid. Soms worden er nieuwtjes gedeeld en commentaar op gegeven. Ook worden er vragen gesteld en beantwoord die niet per se een eigen topic nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Klopt, met een paar extra opties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef 3-voud het volgende:
Vooruit, ik doe een duit in het zakje:
iPad mini is gewoon een iPod maxi.
Neuh, meer over rechtszaken, nieuwe technieken etc.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
Ja hoor. Maar niet alleen met Apple shit hoor, ik ben gewoon vrij materialistisch. Hoezo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
HA!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Wat dacht je van nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Ochjee... heb je dat echt nodig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lastig foto's maken van wat je niet hebt
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?quote:
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou niet eens een foto, vertel me maar wat shift + f3 doet.
Nee dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.
En nu?
Wel een atje doen als ze je een beker punch aanbieden om onze sterrenkoning te zien he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?
Dus toch.quote:
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.quote:
Helaas. Dus wel. En die shift f3 doet exact dat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.
Weet niet wat jij bent, maar ik ben gewoon iemand met een imac.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zal het zijn denk ik! Dus feitelijk ben JIJ de apple fanboy en ik de troll.
Dat maken wij wel uit. En kap met je getroll aub.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onzin om dat te proberen ín je telefoon te proppen, tenzij je het net zo klein kunt maken als een camerasensor nu. Tot die tijd gewoon een losstaand bluetooth-apparaatje bouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is trouwens best cool:
http://www.engadget.com/2012/11/10/samsung-galaxy-beam-review/
Eens, maar wel cool. Zeker voor mensen die regelmatig een presentatie moeten geven is het cool.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Onzin om dat te proberen ín je telefoon te proppen, tenzij je het net zo klein kunt maken als een camerasensor nu. Tot die tijd gewoon een losstaand bluetooth-apparaatje bouwen.
Zei de grootste trollmodquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit. En kap met je getroll aub.
gewoon dat je je desktops ziet en al je openstaande programma's naast elkaar maar dan vertraagd?quote:
Nog geenquote:Op zondag 11 november 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even offtopic maar ik ben benieuwd naar welke televisie je uiteindelijk hebt gekocht.
Ja datquote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef Probability het volgende:
[..]
gewoon dat je je desktops ziet en al je openstaande programma's naast elkaar maar dan vertraagd?
grappig wist ik niet eens dat ik meerdere desktops heb en heb dat ding al jaren
Ben mij nog aan het oriënteren en vind het best een dure aankoop. En ik twijfel nog over de plek.quote:
Oké. Voordeel is wel dat televisies goedkoper worden naarmate je langer wacht.quote:Op zondag 11 november 2012 00:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben mij nog aan het oriënteren en vind het best een dure aankoop. En ik twijfel nog over de plek.
Ja klopt ik wil al best lang een tv. Maar aangezien ik het dan meteen goed wil, dus goede kwaliteit enz. kijk ik in de tussentijd tv op m'n laptop of op een niet eens breed tv in de keuken (kabel ook nog eens).quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké. Voordeel is wel dat televisies goedkoper worden naarmate je langer wacht.
Wil je dan uiteindelijk ook een groter scherm nemen? Als je weer hulp nodig hebt, je weet ons te vinden. Tegen die tijd is er misschien wel iets nieuws interessants.quote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil al best lang een tv. Maar aangezien ik het dan meteen goed wil, dus goede kwaliteit enz. kijk ik in de tussentijd tv op m'n laptop of op een niet eens breed tv in de keuken (kabel ook nog eens).
M'n vader heeft een enorm scherm, perfecte kwaliteit en geluid. Dat is fijn tv kijken.
Huisgenootje heeft enorme tv maar van slechte kwaliteit, dan kijk ik liever via m'n laptop.
Ja ik wil nu wel een groot scherm. Anders is het ook niet echt de moeite.quote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je dan uiteindelijk ook een groter scherm nemen? Als je weer hulp nodig hebt, je weet ons te vinden. Tegen die tijd is er misschien wel iets nieuws interessants.
Roep tegen die tijd maar. Er zijn nu echt mooie aanbiedingen voor hele goede televisies.quote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik wil nu wel een groot scherm. Anders is het ook niet echt de moeite.
ik heb hem niet aan, maar uit mij hoofd gezegd zorgt shift f3 ervoor dat alle vensters uit je beeld schuiven. Command erbij en het gaat extra langzaam.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Dus wel. En die shift f3 doet exact dat.
Misschien heb je er gewoon niet zoveel verstand van.
84"?quote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef blow... het volgende:
[..]
ik wil de sony bravia 4K @ 84". Helaas te duur
quote:
Daar is mijn huiskamer te klein voorquote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Kost helaas 25000 dollar,![]()
Wel fucking 2m13 cm doorsnede
Panasonic TX-P50ST50quote:Op zondag 11 november 2012 01:54 schreef OverRated het volgende:
Ik heb nu een 32 inch HD tv op m'n slaapkamer staan, maar wil eigenlijk wel wat groter. Tussen 42 en 50 inch of zo
42" versie.quote:Op zondag 11 november 2012 01:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Iets te duur voor de slaapkamer.
Ja okay, ik moet het nog maar even doen met 58" dusquote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Kost helaas 25000 dollar,![]()
Wel fucking 2m13 cm doorsnede
ik heb dat alleen als mn accu vrijwel leeg is voordat ik m dichtklap, is dat bij jou ook het geval?quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef Stuart het volgende:
Na de MacBook Air and MacBook Pro Update 2.0 voor 2012 notebooks merk ik dat als ik mijn deksel dicht doe ik na lange tijd een ander soort wakker worden uit slaapstand krijg dan voorheen. Alsof hij in hibernation is of iets na enkele uren? Hoe zet ik dit uit
Nee, hij staat 'gewoon' op stroom momenteel namelijk. Als ik de klep sluit en na 10 minuten bijv. open is alles hetzelfde als voorheen maar als ik 4 uren wacht bijvoorbeeld komen er eerst allerlei blokjes en duurt het iets van 5 seconden langer. Alsof het een andere slaapstand/hibernation isquote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb dat alleen als mn accu vrijwel leeg is voordat ik m dichtklap, is dat bij jou ook het geval?
wees blij, bij mij duurt dat echt 2 minuten voordat ie dan weer reageertquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hij staat 'gewoon' op stroom momenteel namelijk. Als ik de klep sluit en na 10 minuten bijv. open is alles hetzelfde als voorheen maar als ik 4 uren wacht bijvoorbeeld komen er eerst allerlei blokjes en duurt het iets van 5 seconden langer. Alsof het een andere slaapstand/hibernation is
Ik heb een SSD dus wellicht dat het daarom zo snel is. Ik heb echter nooit deze 'fase' van sleep gehad en vind het ook ongewenst. Ik wil als ik de klep open na een nacht slapen dat ik meteen beeld krijg zeg maar. Dit is pas sinds de laatste updatequote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef n8n het volgende:
[..]
wees blij, bij mij duurt dat echt 2 minuten voordat ie dan weer reageert
KLIKquote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef blow... het volgende:
wie heeft een goede manier om xcode te leren?
daar had ik al gezocht maar ik vond alleen maar oude troep...quote:
wacht minstens 24 uur zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
iemand? iphone onder water, nu in een bak met rijst op de verwarming en stond uit. hoe lang voordat ie 'droog' zal zijn iemand met ervaring?
Zo lang als mogelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
iemand? iphone onder water, nu in een bak met rijst op de verwarming en stond uit. hoe lang voordat ie 'droog' zal zijn iemand met ervaring?
Echt waar? Ik dacht dat je half hippie was en zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet alleen met Apple shit hoor, ik ben gewoon vrij materialistisch. Hoezo?
Ben je serieus?quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef J.Appleseed het volgende:
De iPad Mini is enorm licht, wat ik deels negatief vind - 't ding is nog lichter dan mijn telefoon! Ik ben van mening dat je ook nog wel moet voelen dat je een apparaat in je hand hebt.
launchpad hapert sinds mountain lion overal op volgens mij. In Lion had ik er geen last van op m'n c2d, daarna wel op ML. Nu nog steeds last op m'n i7.quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef J.Appleseed het volgende:
Gisteren eventjes een Apple reseller binnengelopen en maar eens gekeken naar de nieuwe 13" Retina MacBook en de iPad Mini (welke ik aanvankelijk ook wilde aanschaffen).
De MacBook is gewoon underpowered voor zo'n resolutie, dat merk je direct. Safari scrollen ging goed, maar in Launchpad begon er e.e.a. te haperen en het About This Mac-menu waren de frames gewoon met het blote oog te tellen. Vreemd, je zou denken dat dat een stuk 'simpeler' is voor die computer dan een webpagina weergeven.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef blow... het volgende:
[..]
wacht minstens 24 uur zou ik zeggen.
langer is beter.
duidelijkquote:
Oh, dan is het niet zo erg. Gelukkig is het geen 5.quote:
vanwege de betere bestendigheid of omdat het 'toch een oude' isquote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet zo erg. Gelukkig is het geen 5.![]()
Nee, succes ermee. hopen dat het goed komt.
Is wel een idee, vraag me alleen af of het zetmeel van de rijst niet schadelijk kan zijn voor de internals.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef gohan16 het volgende:
Heb je de juiste schroevendraaier? Openen en in 2 delen in de rijst leggen.
Mogelijk interessant:quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef blow... het volgende:
wie heeft een goede manier om xcode te leren?
Als er gewone kruiskop schroefjes in je 4S zitten dan kan je ze er ook wel op een andere inventieve manier eruit krijgen toch?quote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Is wel een idee, vraag me alleen af of het zetmeel van de rijst niet schadelijk kan zijn voor de internals.
edit: weird, net ff gekeken en beide papiertjes voor vochtschade waren nog wit. De kleinste schroevendraaier die ik heb is nog een paar keer te grootoops
quote:
Mijn C2D iMac had er wel last van in Lion, maar dat kwam door de videokaart (ATI HD2400), mijn i5 MacBook Pro heeft er geen last van (met 512MB VRAM) op zowel het 1280x800 ingebouwd scherm als een 1920x1080 extern scherm.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef gohan16 het volgende:
[..]
launchpad hapert sinds mountain lion overal op volgens mij. In Lion had ik er geen last van op m'n c2d, daarna wel op ML. Nu nog steeds last op m'n i7.
nee is torx en ultrakleinquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als er gewone kruiskop schroefjes in je 4S zitten dan kan je ze er ook wel op een andere inventieve manier eruit krijgen toch?
Stuk karton in je handen? Juist het omgekeerde, een solide apparaat, volledig aluminium. Zo voelt het, voor mij althans. Vind het juist de grootste verbetering tov de normale iPad, je kan 'm langere tijd in je hand houden zonder dat je een lamme hand of arm krijgt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee echt, dat is toch ook niet fijn? Net alsof je een dummy of een stuk karton o.i.d. in je handen hebt
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niksquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stuk karton in je handen? Juist het omgekeerde, een solide apparaat, volledig aluminium. Zo voelt het, voor mij althans. Vind het juist de grootste verbetering tov de normale iPad, je kan 'm langere tijd in je hand houden zonder dat je een lamme hand of arm krijgt.
Wow, nette prijs! Helaas geen geld voor op het moment.quote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef iFok. het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, succes.
http://www.mycom.nl/Veili(...)ma-Display-27/957469
quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niks
EDIT
Ik heb net even de specificaties vergeleken en de iPad Mini zou toch twee keer zo zwaar zijn als de Galaxy Note. Nu snap ik er niets meer van, toen ik 'm gisteren vasthad zou ik hebben gezweerd dat 'ie lichter was!
Helaas is het de non ThBoquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wow, nette prijs! Helaas geen geld voor op het moment.
Dat is het enige voordeel, maar die van jou was toch ook hardstikke netjes?quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef iFok. het volgende:
Dit is een demo model, dus dit wordt nog wel 600+
Jep.quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel, maar die van jou was toch ook hardstikke netjes?
Gewoon betrapt dus. Jammer, had er wel 600 voor over gehad. Dit wordt hem niet.quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef TwyLight het volgende:
die verkochtkavel is wel erg verdacht idd
Dat is dus nu wat ik niet snap. Die iPad, ik zweer het, was écht een stuk lichter dan mijn Notequote:
Neem een weegschaal mee. Misschien was je jas aan de ene kant zwaarder?quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is dus nu wat ik niet snap. Die iPad, ik zweer het, was écht een stuk lichter dan mijn Note
Ik ga volgende keer dus nog eens terug om te checken
Voor die 30 euro meer heb ik liever een nieuwe, maar dat is mijn keuzequote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
iPad mini op Mycom:
http://www.mycom.nl/Veili(...)i-16-GB-Black/956805
Zit je niet gewoon de Mini af te branden om het (te zware?) gewicht van je Galaxy Note te rechtvaardigen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niks
EDIT
Ik heb net even de specificaties vergeleken en de iPad Mini zou toch twee keer zo zwaar zijn als de Galaxy Note. Nu snap ik er niets meer van, toen ik 'm gisteren vasthad zou ik hebben gezweerd dat 'ie lichter was!
Ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Voor die 30 euro meer heb ik liever een nieuwe, maar dat is mijn keuze
Deze gaat weg voor 299.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef TwyLight het volgende:
iPad mini is op Apple.com ook gewoon 329
Ik ben geen studentquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ook.
Met studentenkorting krijg ik ook 30 euro korting (mocht ik studentenkorting erop kunnen krijgen).
Oh, ik zie het ja. 30 euroquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze gaat weg voor 299.
30 hele euros!
En dan heb je een model met krasjes op de acterkant, een paar kleine deukjes en krasjes op het scherm van de lompste diamanten ringen die er bestaan.quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze gaat weg voor 299.
30 hele euros!
Door die kutmongool.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef no1uknow het volgende:
Dat Display is niet eens een Thunderbolt Display, en het staat nu op 700 euro.
Wat een afgunst zegquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
717 verkoopprijsveel te hoog.
Kutmongool.
ook dat ja. Is nog steeds goedkoop voor een scherm dat nieuw nog steeds 1000 euro kost.quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef nietzman het volgende:
Ze zullen t bij mycom wel niet trekken dat dat tb-scherm van gister voor bijna niets weg ging.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef TwyLight het volgende:
Boh. Al is het maar om door te verkopen. Daar kan je zo 200 winst op maken
Denk het niet. De meeste iphones worden gehouden, gesloopt of weggegooid na 2 jaar gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef iFok. het volgende:
Zal er ooit een iPhone langskomen op de veiling?
Dat idee had ik eigenlijk ook al om geld te verdienen als scholier die geen baantje kan vindenquote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef TwyLight het volgende:
Boh. Al is het maar om door te verkopen. Daar kan je zo 200 winst op maken
Galaxy S3 komt vaak voorbij.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Denk het niet. De meeste iphones worden gehouden, gesloopt of weggegooid na 2 jaar gebruiken.
Ik vind het hoog als je ziet dat een nieuwer model voor 150 euro minder weggaat.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
ook dat ja. Is nog steeds goedkoop voor een scherm dat nieuw nog steeds 1000 euro kost.
Ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Galaxy S3 komt vaak voorbij.dus ik blijf wachten en hopen!
Ja duh, bij deze veilig en bij heel veel mazzel.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef blow... het volgende:
Ik vind het hoog als je ziet dat een nieuwer model voor 150 euro minder weggaat.
Ifok had hem ook niet zo duur hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja duh, bij deze veilig en bij heel veel mazzel.
Nou de fuck en butje, dat maakt iemand die 717¤ voor een scherm van 1000¤ neertelt nog geen 'kutmongool'.quote:
Geen kutmongool, maar voor 650 kun je hem misschien via marktplaats kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou de fuck en butje, dat maakt iemand die 717¤ voor een scherm van 1000¤ neertelt nog geen 'kutmongool'.
Nee, ik doelde op die prijsopdrijver.quote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou de fuck en butje, dat maakt iemand die 717¤ voor een scherm van 1000¤ neertelt nog geen 'kutmongool'.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah ja, die moeten ze achter een onderzeeër vastbinden.
Als ik de Mini zou afbranden had ik niet gezegd dat mij niets opviel aan de (zogenaamde) mindere kwaliteit van het scherm. Ik zie bovendien ook het verband niet tussen iets te licht vinden en het 'te zwaar zijn' van een ander product te moeten rechtvaardigen (terwijl de iPad hoe dan ook toch zwaarder is? Dat lijkt me dan eerder een pluspunt voor de iPad dan voor de Note).quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon de Mini af te branden om het (te zware?) gewicht van je Galaxy Note te rechtvaardigen?
Hoe lang was hij onder water?quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
Ik heb minstens een week gewacht. Heb je vocht onder je scherm? Bij mij zag je dat vocht heel geleidelijk wegtrekken, toen dat helemaal wegwas heb ik hem pas weer aangedaan.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
Koekje van eigen deegquote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef remlof het volgende:
'Apple betaalt miljoenen voor stationsklok'
Apple betaalt de Zwitserse spoorwegen ongeveer 20 miljoen Zwitserse frank (16,6 miljoen euro) voor het gebruik van de karakteristieke Zwitserse stationsklok. Dat meldde de Zwitserse krant Tages-Anzeiger dit weekeinde op basis van bronnen.
Apple gebruikt het ontwerp van de klok in de nieuwe versie van het besturingsprogramma van de iPhone en de iPad. In september gaf het spoorwegbedrijf, dat de rechten op de in 1944 ontworpen stationsklok bezit, al aan in gesprek te willen met Apple.
Het bedrijf stelde op dat moment 'trots' te zijn dat een beroemd bedrijf als Apple het ontwerp wilde gebruiken. Het wilde echter ook duidelijkheid scheppen over de manier waarop het ontwerp door anderen mag worden gebruikt.
Lolz.
volgens mij een halve seconde, zie nergens vocht, zelfs de papiertjes in de headphone aansluiting en dock connector zijn nog wit. De rijst is wel een beetje klam maar dat kan ook door de verwarming komen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoe lang was hij onder water?
En vergeet je inboedel/watdanook verzekering niet af te stoffen.![]()
Succes!
Oei een week is wel lang, heb wel redelijk goede hoop omdat de accu al leeg was toen hij vielquote:Op maandag 12 november 2012 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb minstens een week gewacht. Heb je vocht onder je scherm? Bij mij zag je dat vocht heel geleidelijk wegtrekken, toen dat helemaal wegwas heb ik hem pas weer aangedaan.
Er zit een optical audio poort op.quote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je een Apple TV ook direct aansluiten op een audio-installatie?
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je een Apple TV ook direct aansluiten op een audio-installatie?
En dat zou dan gewoon prima werken i.c.m. een iPad?quote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er zit een optical audio poort op.
Of toch niet?quote:
Heh, wil je een iPad via de optical audio poort aansluiten?quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat zou dan gewoon prima werken i.c.m. een iPad?
[..]
Of toch niet?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heh, wil je een iPad via de optical audio poort aansluiten?
Kun je met of van je iPad de besturing van je Apple TV regelen zonder dat er een TV tussen zit? Dus dat je audiobestanden die op je iPad staan naar je Apple TV kunt streamen om ze vervolgens direct af te spelen via een audio-installatie?quote:Op maandag 12 november 2012 16:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Inderdaad... heh?
Wat wil je precies aan proberen te sluiten?
Ja, dat werkt prima bij mij thuis.quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Kun je met of van je iPad de besturing van je Apple TV regelen zonder dat er een TV tussen zit? Dus dat je audiobestanden die op je iPad staan naar je Apple TV kunt streamen om ze vervolgens direct af te spelen via een audio-installatie?
Het allerbelangrijkste is dat je de papiertjes wit houdt.quote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij een halve seconde, zie nergens vocht, zelfs de papiertjes in de headphone aansluiting en dock connector zijn nog wit. De rijst is wel een beetje klam maar dat kan ook door de verwarming komen.
[..]
Oei een week is wel lang, heb wel redelijk goede hoop omdat de accu al leeg was toen hij viel
Kijk, dat is fijn om te wetenquote:Op maandag 12 november 2012 16:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat werkt prima bij mij thuis.
AppleTV audio-uitgang aan m'n stereo-installatie, iPad airplay naar AppleTV, hoeft de TV niet voor aan te staan.
Ik neem aan dat je daarmee de vochtsensoren bedoelt? Dat hoeft overigens niks te garanderen want als ze 'm openschroeven en dat ding is helemaal verroest dan heb je alsnog gewoon pech, ondanks witte vochtsensoren.quote:Op maandag 12 november 2012 16:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat je de papiertjes wit houdt.
Oke.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarmee de vochtsensoren bedoelt? Dat hoeft overigens niks te garanderen want als ze 'm openschroeven en dat ding is helemaal verroest dan heb je alsnog gewoon pech, ondanks witte vochtsensoren.
Kun je een foto posten van je opgeruimde bureau + Imac?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omslachtig.
Gewoon apart topic is veel handiger. Stel op pagina 6 begint de discussie... bloed een beetje dood omdat even geen oplossing en op pagina 11 komt een briljant brein met de oplossing.
Wat een pleuris werk.
Apart topic: alles bij elkaar.
Rokenquote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef Godtje het volgende:
Dat krijg je er van als je al je geld op rookt
lekkerquote:
ja toch wel maar niet met een optische splitter blijkbaarquote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat zou dan gewoon prima werken i.c.m. een iPad?
[..]
Of toch niet?
Ik dacht dat dat gewoon een smaakstickje was jongen. Er staat duidelijk dat ik NIET ga beginnen aan roken.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef borbit het volgende:
[..]
lekker
Was apple niet bezig aan elektronische sigaret? Een die minder schadelijk is?
Enige merk dat het kan maken om elektronische sigareten opeens super stijlvol te makne!
de beste.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef yupyup het volgende:
Ik wil dus een SSD in mijn 15" MBP late 2011 zetten.
Deze SSD komt ipv de HD die er nu in zit.
Is dit dan de goede SSD:
http://tweakers.net/price(...)256gb/specificaties/
Ik wil dan met de Sata naar USB kabel mijn huidige schijf klonen naar de SSD schijf en daarna de schijven switchen.
Wat je ook kunt doen is twee schijven in je Macbook en een externe dvd schijf.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef yupyup het volgende:
Ik wil dus een SSD in mijn 15" MBP late 2011 zetten.
Deze SSD komt ipv de HD die er nu in zit.
Is dit dan de goede SSD:
http://tweakers.net/price(...)256gb/specificaties/
Ik wil dan met de Sata naar USB kabel mijn huidige schijf klonen naar de SSD schijf en daarna de schijven switchen.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:
quote:
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongenquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
717 verkoopprijsveel te hoog.
Kutmongool.
Oke, ik moet toegeven dat dit een beetje overdreven was. Kon er alleen niet tegen dat een demo oud model voor zoveel nog wegging.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Ligt eraan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maakt het voor de prijs nog uit waar je een smart cover voor de iPad haalt?
quote:
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Oke, of de prijs uitmaakt ligt eraan of je een exhte wilt. Als je geen exhte wilt kun je gewoon een goedekope inporteren uit china anders zou je even op tweakers.net moeten kijken.
Appledingesquote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Dat is waarschijnlijk het verschil tussen polyurethaan en leer.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.
Ik heb bij voorkeur een echte. Nu kom ik http://www.smartcover-shop.nl/6-ipad-4 tegen, maar ik heb geen idee hoe ik een echte kan onderscheiden van een namaakcover. De prijzen op die site doen me echter vermoeden dat het daar geen echte betreft.
Bij Tweakers zie ik dat verschillende kleuren verschillende prijzen hebben, zit daar nog een gedachte achter of snapt Apple ook wel dat anders niemand een roze koopt?
Okee, ik biecht op.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Raar ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Okee, ik biecht op.
Ik ben danny.
Ik raar ook steeds de verkeerde knop aan
Je bent in ieder geval niet eerlijk maar als jij daar een goed gevoel van krijgt moet je het lekker blijven doenquote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef blow... het volgende:
Ik ben raar. Ik hem 10 kloons waaronder, danny, AO, haan33, sjipsjap, LompeHork en gebraden wombat. De rest is geheim.
Oke, even zonder dollen. Ik ben wel raar maar heb geen kloons.quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet eerlijk maar als jij daar een goed gevoel van krijgt moet je het lekker blijven doen
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”
― Kurt Cobain
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”quote:
http://apple.stackexchange.com/a/68748quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet iemand overigens al of er daadwerkelijk iets is aangepast in de 2.0 update voor 2012 MacBook's voor wat betreft sleep? Na een uur of 3 lijkt deze nu bij mij over te gaan in deep sleep of hibernation. Het is duidelijk een andere fase wat mij verbaasd daar ik hier niets over heb gelezen in de update
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijkquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://apple.stackexchange.com/a/68748
Hangt hij op dit moment aan de lader? Doe het nog eens zonder lader.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijk
Active Profiles:
Battery Power -1*
AC Power -1
Currently in use:
standbydelay 4200
standby 0
halfdim 1
sms 1
hibernatefile /var/vm/sleepimage
disksleep 10
sleep 30
autopoweroffdelay 14400
hibernatemode 3
autopoweroff 1
ttyskeepawake 1
displaysleep 20
acwake 0
lidwake 1
Dit is zonder lader. Ik baseer mijn ervaring van 3+ uren overigens op het feit als hij aan de lader hangt. Ik had er geen idee van dat hier een verschil in zitquote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hangt hij op dit moment aan de lader? Doe het nog eens zonder lader.
Een vrouw volgt hem op, ik zag al dingen voorbij komen op Twitter zoals 'Windows krijgt nu elke 28 dagen een week lang nare crashes' enzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:52 schreef Junkie het volgende:
Windows head Steven Sinofsky leaves Microsoft
Volgens mij gaan er de laatste jaren echt alleen maar top mensen weg bij MS.
Aan de lader:quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijk
Active Profiles:
Battery Power -1*
AC Power -1
Currently in use:
standbydelay 4200
standby 0
halfdim 1
sms 1
hibernatefile /var/vm/sleepimage
disksleep 10
sleep 30
autopoweroffdelay 14400
hibernatemode 3
autopoweroff 1
ttyskeepawake 1
displaysleep 20
acwake 0
lidwake 1
Then again: zo heel anders dan het vertrek van Forstall net na de release van iOS6 is dit niet. Allebei ook potentiële CEOs trouwens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:52 schreef Junkie het volgende:
Windows head Steven Sinofsky leaves Microsoft
Volgens mij gaan er de laatste jaren echt alleen maar top mensen weg bij MS.
"Statistically there’s a 73% chance Apple will release iTunes 11 mid-week." Vertaling: er is een 73% kans dat iTunes in 60% van de werkdagen uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 09:37 schreef Pino112 het volgende:
iTunes 11 vandaag?
http://www.cultofmac.com/(...)wednesday-heres-why/
quote:Your Skype account can be hijacked using only your email address
Russian hackers have discovered a security hole in Skype's password recovery tool that allows a third party to take control of your account. All the hackers require is your Skype username and the email address that Skype account is registered to. With those details, they'll be able to access your account and change the password in a matter of minutes. The Next Web has tested out the five-step hack and reports that the process worked across several accounts. The site says it contacted Skype several hours before going public with the story.
It's worth noting that your account is only vulnerable if the would-be hacker knows your email address. If you're worried that your address may be common knowledge, the simplest way to protect yourself from any attack would be to change the address your account is registered with. We've spoken to Skype, which says that it is currently looking into the issue.
Ten eerste; waarom bewaar je je bon niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Jezus, wat begin ik een hekel te krijgen aan die MagSafe adapters. Nog geen zes maanden geleden een nieuwe gekocht voor mijn MBP 15" (80 euro!) omdat er een scheur in in mijn oude zat, zit er nu alweer een scheur in de nieuwe en doet die het ineens helemaal niet meer. En ik doe er toch echt niks vreemds mee. Dat mag toch niet voor zo'n belachelijke prijs.
Heb geen bon meer, maar is er een kans dat ik kosteloos een nieuwe krijg als ik met deze klacht naar de officiele Apple Store ga?
Denk niet dat de mods van DIG het waarderen dat je dit soort verzoekjes doet hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef nelisb het volgende:
Ik zoek 2 ePub boeken.
Nico dijkshoorn - appelleren
Wilfred Genee - wijsneus
Iemand een idee waar te downloaden?
Wat is dat voor bizar tafereel op die tafel. Papiertjes voor op een bordje met een stroopwafel.quote:
Wat wel dan? VLC oid?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo over iTunes 11 aan het praten is.
Ik gebruik iTunes echt nooit.
Ik wel. Beetje zonde anders voor de dik 104k nummers in m'n iTunes.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo over iTunes 11 aan het praten is.
Ik gebruik iTunes echt nooit.
Hoe gebruik jij het?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop dat iTunes match een beetje lekkerder gaat werken, dat knikkert me er nog wat te vaak uit.
En dan neem ik aan dat je een abo hebt op Spofietie?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone en iPad doe ik sinds het kan allemaal OTA (qua updates) en muziek luister ik tegenwoordig alleen nog maar met Spotify of wat ik al op mijn iPhone heb staan.
Het verschil tussen 98,51% (afgerond 99%) en 98,49% (afgerond 98%) is niet zo heel veel hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Heb zondag coconutBattery gedownload en gaf aan dat mijn capacity van de batterij 99% was. nu geeft hij aan 98% dus vanaf vrijdag. Gaat dat niet wat snel ?
Niks om je druk om te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Heb zondag coconutBattery gedownload en gaf aan dat mijn capacity van de batterij 99% was. nu geeft hij aan 98% dus vanaf vrijdag. Gaat dat niet wat snel ?
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Mijndes staat op 78%quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.
Dat eerste: dom ja, ik dacht dat ik hem bewaard had maar kan hem nergens meer vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ten eerste; waarom bewaar je je bon niet?
En ten tweede; hoe neem jij dat ding mee? Ik heb nergens last van met mijn adapter.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het verschil tussen 98,51% (afgerond 99%) en 98,49% (afgerond 98%) is niet zo heel veel hoor.
Lijkt me vrij zinloos om je daar nu al zorgen over te willen maken, tenzij er inderdaad elke dag een procent af gaat
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks om je druk om te maken.
Morgen staat ie weer op 99.
Ha duidelijk. Gelukkig maar. Kan ik weer rustig verder met mijn mb ontdekken:Dquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.
Het ging mij er meer om dat het in 1 weekend gebeurden. Als Het namelijk elke 2 dagen 1% zakt is het niet best. Plus dat garantie op accu's (bijna) niet wordt gegeven en al helemaal niet als je er te laat mee aan komt zetten.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef T_Fuff het volgende:
na 200 cycles op 81%, vrij normaal me dunkt? En zorgen maken om 98% of 99% is zinloos.
Kan met elke hdmi-kabel.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je een AppleTV met een normale HDMI-kabel aansluiten of heb je daar een Apple-kabel voor nodig? De uitgang op het kastje ziet er namelijk vrij klein uit. Idioot dat die er niet bij zit overigens.
Top, dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan met elke hdmi-kabel.
Idioot? Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je een AppleTV met een normale HDMI-kabel aansluiten of heb je daar een Apple-kabel voor nodig? De uitgang op het kastje ziet er namelijk vrij klein uit. Idioot dat die er niet bij zit overigens.
Zit eigenlijk nooit bij video-apparatuur. Net zoals usb-kabels niet bij printers zitten.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Top, dankjewelWeet je ook waarom die kabel er niet bij zit? Past niet in het doosje?
Als je een DVD-speler koopt, dan zit er toch zeker wel een kabel bij? Heb al in tijden niet zo'n apparaat gekocht dus ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zit eigenlijk nooit bij video-apparatuur. Net zoals usb-kabels niet bij printers zitten.
Volgens mij niet. Een scartkabel als je geluk hebt misschien.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je een DVD-speler koopt, dan zit er toch zeker wel een kabel bij? Heb al in tijden niet zo'n apparaat gekocht dus ik kan me vergissen.
Nouja, daar kan je dan in elk geval iets mee. Nu heb ik gewoon een klein zwart doosje naast m'n tv staanquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een scartkabel als je geluk hebt misschien.
Nee. Zo kunnen verkopers je er mooi een dure HDMI kabel bij aansmeren die meer kost dan het apparaat zelf terwijl de HDMI kabel van de Action voor ¤2,69 precies hetzelfde beeld geeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je een DVD-speler koopt, dan zit er toch zeker wel een kabel bij? Heb al in tijden niet zo'n apparaat gekocht dus ik kan me vergissen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Zo kunnen verkopers je er mooi een dure HDMI kabel bij aansmeren die meer kost dan het apparaat zelf terwijl de HDMI kabel van de Action voor ¤2,69 precies hetzelfde beeld geeft.
De hdmi kabel van de action is langer dan de gemiddelde kabel en kwam als een na beste uit de testquote:Op woensdag 14 november 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Zo kunnen verkopers je er mooi een dure HDMI kabel bij aansmeren die meer kost dan het apparaat zelf terwijl de HDMI kabel van de Action voor ¤2,69 precies hetzelfde beeld geeft.
Op wat hebben ze getest, stevigheid?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef blow... het volgende:
De hdmi kabel van de action is langer dan de gemiddelde kabel en kwam als een na beste uit de test
Ik heb zelf ook Monster Cable HDMI kabels verkocht, ik was er goed in. Als je weet hoe het digitale signaal werkt, kun je ze alles wijsmaken. Gooi met wat moeilijke termen en je hebt ze zo om en je hebt voor minimaal ¤59,- een HDMI kabel verkocht.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)-in-frys-electronic/
Ik zou het echt heel slecht trekken om mensen dingen aan te smeren die ze niet nodig hebben. Daarom werd ik ooit afgewezen bij de sollicitatie voor een bijbaantje bij de Dixons (quote:Op woensdag 14 november 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook Monster Cable HDMI kabels verkocht, ik was er goed in. Als je weet hoe het digitale signaal werkt, kun je ze alles wijsmaken. Gooi met wat moeilijke termen en je hebt ze zo om en je hebt voor minimaal ¤59,- een HDMI kabel verkocht.
Zo lang je maar niet liegt, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel slecht trekken om mensen dingen aan te smeren die ze niet nodig hebben. Daarom werd ik ooit afgewezen bij de sollicitatie voor een bijbaantje bij de Dixons (). Niet genoeg verkoop-gericht.
Signaalkwaliteit en of de kabel mooi strak in het poortje past zodat hij er niet uitschiet. Volgens mij nog iets maar dat zal ik ff opzoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op wat hebben ze getest, stevigheid?
Heb je het over die test van de consumentenbond? Want die slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit, stevigheid en of de kabel mooi strak in het poortje past zodat hij er niet uitschiet. Volgens mij nog iets maar dat zal ik ff opzoeken.
What can i sayquote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is dat voor bizar tafereel op die tafel. Papiertjes voor op een bordje met een stroopwafel.
Nee hoor, ik heb van het weekend een Blu-Ray speler van Samsung gekocht en daar zat ook geen HDMI-kabel bij.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Same here met een philips vorige week.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb van het weekend een Blu-Ray speler van Samsung gekocht en daar zat ook geen HDMI-kabel bij.
Tijd geleden Xbox gekocht. Zat er ook geen bij.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb van het weekend een Blu-Ray speler van Samsung gekocht en daar zat ook geen HDMI-kabel bij.
2 minuten later:quote:Op woensdag 14 november 2012 @ 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Het wordt eens tijd dat alle fabrikanten zich verenigen tegen Apple in een rechtszaak om dat Amerikaanse patentencircus volledig te slopen. Wat word ik moe van dat gezeur van dat klote Apple.
quote:Op woensdag 14 november 2012 @ 11:11 schreef JeMoeder het volgende:
Ik waarschuw nu alvast dat alle Apple/Andrioid is beter reacties worden weggemodereerd. Inhoudelijk discussiëren mag, welles/nietes onzin wordt direct verwijderd.
Tsja, frontpage hè?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
2 minuten later:
[..]!!!!
Grappig
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal geen kabel?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Same here met een philips vorige week.
Nope, bij mij niet. Niet dat je een blu-ray speler met iets anders dan HDMI aan je tv wil hangen trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |