Dat is het enige voordeel, maar die van jou was toch ook hardstikke netjes?quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef iFok. het volgende:
Dit is een demo model, dus dit wordt nog wel 600+
Jep.quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel, maar die van jou was toch ook hardstikke netjes?
Gewoon betrapt dus. Jammer, had er wel 600 voor over gehad. Dit wordt hem niet.quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef TwyLight het volgende:
die verkochtkavel is wel erg verdacht idd
Dat is dus nu wat ik niet snap. Die iPad, ik zweer het, was écht een stuk lichter dan mijn Notequote:
Neem een weegschaal mee. Misschien was je jas aan de ene kant zwaarder?quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is dus nu wat ik niet snap. Die iPad, ik zweer het, was écht een stuk lichter dan mijn Note
Ik ga volgende keer dus nog eens terug om te checken
Voor die 30 euro meer heb ik liever een nieuwe, maar dat is mijn keuzequote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
iPad mini op Mycom:
http://www.mycom.nl/Veili(...)i-16-GB-Black/956805
Zit je niet gewoon de Mini af te branden om het (te zware?) gewicht van je Galaxy Note te rechtvaardigen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niks
EDIT
Ik heb net even de specificaties vergeleken en de iPad Mini zou toch twee keer zo zwaar zijn als de Galaxy Note. Nu snap ik er niets meer van, toen ik 'm gisteren vasthad zou ik hebben gezweerd dat 'ie lichter was!
Ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Voor die 30 euro meer heb ik liever een nieuwe, maar dat is mijn keuze
Deze gaat weg voor 299.quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef TwyLight het volgende:
iPad mini is op Apple.com ook gewoon 329
Ik ben geen studentquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ook.
Met studentenkorting krijg ik ook 30 euro korting (mocht ik studentenkorting erop kunnen krijgen).
Oh, ik zie het ja. 30 euroquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze gaat weg voor 299.
30 hele euros!
En dan heb je een model met krasjes op de acterkant, een paar kleine deukjes en krasjes op het scherm van de lompste diamanten ringen die er bestaan.quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze gaat weg voor 299.
30 hele euros!
Door die kutmongool.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef no1uknow het volgende:
Dat Display is niet eens een Thunderbolt Display, en het staat nu op 700 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |