Android natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Serieus? Een Apple SC?![]()
Waar lullen jullie over?
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Hier ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
You just did...quote:
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.quote:
Helaas. Kep een iMac.quote:
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.
Niet zo bijzonder toch?
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imacquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.
Vind het onlogisch. Kunt voor die besproken zaken beter een apart topic hebben.
1 topic werkt niet. Dan krijg je flamewars enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imac
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.
Je zoekt je een ongeluk.
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.En mocht je vragen hebben en geen antwoord vinden dan kan je die hier gerust stellen, de Apple fanboys zullen snel je vraag beantwoorden.
Steeds van de ene topic naar de andere topic gaan is naar mijn mening een stuk irritanter.
Ik ben 12 wat is deze?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Geen idee. 6+6?quote:
Gewoon even vragen als je niks vindt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Omslachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.
Apple en technologie in zijn algemeenheid. Soms worden er nieuwtjes gedeeld en commentaar op gegeven. Ook worden er vragen gesteld en beantwoord die niet per se een eigen topic nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Klopt, met een paar extra opties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef 3-voud het volgende:
Vooruit, ik doe een duit in het zakje:
iPad mini is gewoon een iPod maxi.
Neuh, meer over rechtszaken, nieuwe technieken etc.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
Ja hoor. Maar niet alleen met Apple shit hoor, ik ben gewoon vrij materialistisch. Hoezo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
HA!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Wat dacht je van nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Ochjee... heb je dat echt nodig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lastig foto's maken van wat je niet hebt
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?quote:
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou niet eens een foto, vertel me maar wat shift + f3 doet.
Nee dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.
En nu?
Wel een atje doen als ze je een beker punch aanbieden om onze sterrenkoning te zien he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?
Dus toch.quote:
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.quote:
Helaas. Dus wel. En die shift f3 doet exact dat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.
Weet niet wat jij bent, maar ik ben gewoon iemand met een imac.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zal het zijn denk ik! Dus feitelijk ben JIJ de apple fanboy en ik de troll.
Dat maken wij wel uit. En kap met je getroll aub.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onzin om dat te proberen ín je telefoon te proppen, tenzij je het net zo klein kunt maken als een camerasensor nu. Tot die tijd gewoon een losstaand bluetooth-apparaatje bouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is trouwens best cool:
http://www.engadget.com/2012/11/10/samsung-galaxy-beam-review/
Eens, maar wel cool. Zeker voor mensen die regelmatig een presentatie moeten geven is het cool.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Onzin om dat te proberen ín je telefoon te proppen, tenzij je het net zo klein kunt maken als een camerasensor nu. Tot die tijd gewoon een losstaand bluetooth-apparaatje bouwen.
Zei de grootste trollmodquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit. En kap met je getroll aub.
gewoon dat je je desktops ziet en al je openstaande programma's naast elkaar maar dan vertraagd?quote:
Nog geenquote:Op zondag 11 november 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even offtopic maar ik ben benieuwd naar welke televisie je uiteindelijk hebt gekocht.
Ja datquote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef Probability het volgende:
[..]
gewoon dat je je desktops ziet en al je openstaande programma's naast elkaar maar dan vertraagd?
grappig wist ik niet eens dat ik meerdere desktops heb en heb dat ding al jaren
Ben mij nog aan het oriënteren en vind het best een dure aankoop. En ik twijfel nog over de plek.quote:
Oké. Voordeel is wel dat televisies goedkoper worden naarmate je langer wacht.quote:Op zondag 11 november 2012 00:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben mij nog aan het oriënteren en vind het best een dure aankoop. En ik twijfel nog over de plek.
Ja klopt ik wil al best lang een tv. Maar aangezien ik het dan meteen goed wil, dus goede kwaliteit enz. kijk ik in de tussentijd tv op m'n laptop of op een niet eens breed tv in de keuken (kabel ook nog eens).quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké. Voordeel is wel dat televisies goedkoper worden naarmate je langer wacht.
Wil je dan uiteindelijk ook een groter scherm nemen? Als je weer hulp nodig hebt, je weet ons te vinden. Tegen die tijd is er misschien wel iets nieuws interessants.quote:Op zondag 11 november 2012 00:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil al best lang een tv. Maar aangezien ik het dan meteen goed wil, dus goede kwaliteit enz. kijk ik in de tussentijd tv op m'n laptop of op een niet eens breed tv in de keuken (kabel ook nog eens).
M'n vader heeft een enorm scherm, perfecte kwaliteit en geluid. Dat is fijn tv kijken.
Huisgenootje heeft enorme tv maar van slechte kwaliteit, dan kijk ik liever via m'n laptop.
Ja ik wil nu wel een groot scherm. Anders is het ook niet echt de moeite.quote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je dan uiteindelijk ook een groter scherm nemen? Als je weer hulp nodig hebt, je weet ons te vinden. Tegen die tijd is er misschien wel iets nieuws interessants.
Roep tegen die tijd maar. Er zijn nu echt mooie aanbiedingen voor hele goede televisies.quote:Op zondag 11 november 2012 00:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik wil nu wel een groot scherm. Anders is het ook niet echt de moeite.
ik heb hem niet aan, maar uit mij hoofd gezegd zorgt shift f3 ervoor dat alle vensters uit je beeld schuiven. Command erbij en het gaat extra langzaam.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Dus wel. En die shift f3 doet exact dat.
Misschien heb je er gewoon niet zoveel verstand van.
84"?quote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef blow... het volgende:
[..]
ik wil de sony bravia 4K @ 84". Helaas te duur
quote:
Daar is mijn huiskamer te klein voorquote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Kost helaas 25000 dollar,![]()
Wel fucking 2m13 cm doorsnede
Panasonic TX-P50ST50quote:Op zondag 11 november 2012 01:54 schreef OverRated het volgende:
Ik heb nu een 32 inch HD tv op m'n slaapkamer staan, maar wil eigenlijk wel wat groter. Tussen 42 en 50 inch of zo
42" versie.quote:Op zondag 11 november 2012 01:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Iets te duur voor de slaapkamer.
Ja okay, ik moet het nog maar even doen met 58" dusquote:Op zondag 11 november 2012 01:28 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Kost helaas 25000 dollar,![]()
Wel fucking 2m13 cm doorsnede
ik heb dat alleen als mn accu vrijwel leeg is voordat ik m dichtklap, is dat bij jou ook het geval?quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef Stuart het volgende:
Na de MacBook Air and MacBook Pro Update 2.0 voor 2012 notebooks merk ik dat als ik mijn deksel dicht doe ik na lange tijd een ander soort wakker worden uit slaapstand krijg dan voorheen. Alsof hij in hibernation is of iets na enkele uren? Hoe zet ik dit uit
Nee, hij staat 'gewoon' op stroom momenteel namelijk. Als ik de klep sluit en na 10 minuten bijv. open is alles hetzelfde als voorheen maar als ik 4 uren wacht bijvoorbeeld komen er eerst allerlei blokjes en duurt het iets van 5 seconden langer. Alsof het een andere slaapstand/hibernation isquote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb dat alleen als mn accu vrijwel leeg is voordat ik m dichtklap, is dat bij jou ook het geval?
wees blij, bij mij duurt dat echt 2 minuten voordat ie dan weer reageertquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hij staat 'gewoon' op stroom momenteel namelijk. Als ik de klep sluit en na 10 minuten bijv. open is alles hetzelfde als voorheen maar als ik 4 uren wacht bijvoorbeeld komen er eerst allerlei blokjes en duurt het iets van 5 seconden langer. Alsof het een andere slaapstand/hibernation is
Ik heb een SSD dus wellicht dat het daarom zo snel is. Ik heb echter nooit deze 'fase' van sleep gehad en vind het ook ongewenst. Ik wil als ik de klep open na een nacht slapen dat ik meteen beeld krijg zeg maar. Dit is pas sinds de laatste updatequote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef n8n het volgende:
[..]
wees blij, bij mij duurt dat echt 2 minuten voordat ie dan weer reageert
KLIKquote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef blow... het volgende:
wie heeft een goede manier om xcode te leren?
daar had ik al gezocht maar ik vond alleen maar oude troep...quote:
wacht minstens 24 uur zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
iemand? iphone onder water, nu in een bak met rijst op de verwarming en stond uit. hoe lang voordat ie 'droog' zal zijn iemand met ervaring?
Zo lang als mogelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
iemand? iphone onder water, nu in een bak met rijst op de verwarming en stond uit. hoe lang voordat ie 'droog' zal zijn iemand met ervaring?
Echt waar? Ik dacht dat je half hippie was en zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet alleen met Apple shit hoor, ik ben gewoon vrij materialistisch. Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |