Android natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Serieus? Een Apple SC?![]()
Waar lullen jullie over?
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Hier ga ik niet op reagerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
You just did...quote:
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.quote:
Helaas. Kep een iMac.quote:
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic waar Apple gebruikers vragen kunnen stellen, updates kunnen bespreken etc. Net als een HTC topic hier op Fok, of een Samsung topic hier op Fok.
Niet zo bijzonder toch?
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imacquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, oke... wist niet dat die andere mafklappers ook een aparte SC hadden.
Vind het onlogisch. Kunt voor die besproken zaken beter een apart topic hebben.
1 topic werkt niet. Dan krijg je flamewars enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Eerst dit topic afkraken maar wel even patsen met je imac
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dan heb je elke dag 20 nieuwe topics met vragen. Dat is niet zo fjjn.
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met zoeken wel. Liever een topic zoeken dan in massa topics die ene reactie/kleine discussie.
Je zoekt je een ongeluk.
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan als ik vragen mag? Want ik heb er geen last van.En mocht je vragen hebben en geen antwoord vinden dan kan je die hier gerust stellen, de Apple fanboys zullen snel je vraag beantwoorden.
Steeds van de ene topic naar de andere topic gaan is naar mijn mening een stuk irritanter.
Ik ben 12 wat is deze?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enkel zeggen er 1 te hebben is patsen? Serieus, hoe oud ben je?
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Geen idee. 6+6?quote:
Gewoon even vragen als je niks vindt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de zoekfunctie. En als je op de resultaten klikt krijg je altijd de eerste pagina (tenminste, ik wel). Dan moet je nog al die 13 pagina's doorlezen waar het exact staat.
Omslachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je datal wil kun je het postnummer noteren in je kladblok app.
Apple en technologie in zijn algemeenheid. Soms worden er nieuwtjes gedeeld en commentaar op gegeven. Ook worden er vragen gesteld en beantwoord die niet per se een eigen topic nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Waar lullen jullie over?
Klopt, met een paar extra opties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef 3-voud het volgende:
Vooruit, ik doe een duit in het zakje:
iPad mini is gewoon een iPod maxi.
Neuh, meer over rechtszaken, nieuwe technieken etc.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Maar zitten jullie elkaar te vertellen hoe geil je bent van je apparatuur met fotootjes met opgeruimde bureautjes met symmetrisch je Apple spulletjes uitgestald? Dat soort gedoe?
Ja hoor. Maar niet alleen met Apple shit hoor, ik ben gewoon vrij materialistisch. Hoezo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Kep een iMac.
Lol... die apple fanboys en meteen wijzen en namecalling.
HA!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Wat dacht je van nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van? enne... tip... let op de wall outlets!
Ochjee... heb je dat echt nodig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lastig foto's maken van wat je niet hebt
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?quote:
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou niet eens een foto, vertel me maar wat shift + f3 doet.
Nee dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Browser uitzoomen, bckgrnd dimmed.
En nu?
Wel een atje doen als ze je een beker punch aanbieden om onze sterrenkoning te zien he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie vullen ook elkaars antwoorden in? Beetje sekte gedoe?
Dus toch.quote:
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.quote:
Helaas. Dus wel. En die shift f3 doet exact dat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je helemaal geen mac hebt en je dus gewoon komt trollen. Geeft niet. Je bent niet de enige die wel eens langs komt.
Weet niet wat jij bent, maar ik ben gewoon iemand met een imac.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zal het zijn denk ik! Dus feitelijk ben JIJ de apple fanboy en ik de troll.
Dat maken wij wel uit. En kap met je getroll aub.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |