Wat is dat voor bizar tafereel op die tafel. Papiertjes voor op een bordje met een stroopwafel.quote:
Wat wel dan? VLC oid?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo over iTunes 11 aan het praten is.
Ik gebruik iTunes echt nooit.
Ik wel. Beetje zonde anders voor de dik 104k nummers in m'n iTunes.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo over iTunes 11 aan het praten is.
Ik gebruik iTunes echt nooit.
Hoe gebruik jij het?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop dat iTunes match een beetje lekkerder gaat werken, dat knikkert me er nog wat te vaak uit.
En dan neem ik aan dat je een abo hebt op Spofietie?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone en iPad doe ik sinds het kan allemaal OTA (qua updates) en muziek luister ik tegenwoordig alleen nog maar met Spotify of wat ik al op mijn iPhone heb staan.
Het verschil tussen 98,51% (afgerond 99%) en 98,49% (afgerond 98%) is niet zo heel veel hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Heb zondag coconutBattery gedownload en gaf aan dat mijn capacity van de batterij 99% was. nu geeft hij aan 98% dus vanaf vrijdag. Gaat dat niet wat snel ?
Niks om je druk om te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Heb zondag coconutBattery gedownload en gaf aan dat mijn capacity van de batterij 99% was. nu geeft hij aan 98% dus vanaf vrijdag. Gaat dat niet wat snel ?
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Wells.p het volgende:
Mijndes staat op 78%quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.
Dat eerste: dom ja, ik dacht dat ik hem bewaard had maar kan hem nergens meer vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ten eerste; waarom bewaar je je bon niet?
En ten tweede; hoe neem jij dat ding mee? Ik heb nergens last van met mijn adapter.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het verschil tussen 98,51% (afgerond 99%) en 98,49% (afgerond 98%) is niet zo heel veel hoor.
Lijkt me vrij zinloos om je daar nu al zorgen over te willen maken, tenzij er inderdaad elke dag een procent af gaat
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks om je druk om te maken.
Morgen staat ie weer op 99.
Ha duidelijk. Gelukkig maar. Kan ik weer rustig verder met mijn mb ontdekken:Dquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan tot zo'n 5% fluctueren. Volkomen normaal dit.
Het ging mij er meer om dat het in 1 weekend gebeurden. Als Het namelijk elke 2 dagen 1% zakt is het niet best. Plus dat garantie op accu's (bijna) niet wordt gegeven en al helemaal niet als je er te laat mee aan komt zetten.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef T_Fuff het volgende:
na 200 cycles op 81%, vrij normaal me dunkt? En zorgen maken om 98% of 99% is zinloos.
Kan met elke hdmi-kabel.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je een AppleTV met een normale HDMI-kabel aansluiten of heb je daar een Apple-kabel voor nodig? De uitgang op het kastje ziet er namelijk vrij klein uit. Idioot dat die er niet bij zit overigens.
Top, dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan met elke hdmi-kabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |