quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:
quote:
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongenquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
717 verkoopprijsveel te hoog.
Kutmongool.
Oke, ik moet toegeven dat dit een beetje overdreven was. Kon er alleen niet tegen dat een demo oud model voor zoveel nog wegging.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Ligt eraan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maakt het voor de prijs nog uit waar je een smart cover voor de iPad haalt?
quote:
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Oke, of de prijs uitmaakt ligt eraan of je een exhte wilt. Als je geen exhte wilt kun je gewoon een goedekope inporteren uit china anders zou je even op tweakers.net moeten kijken.
Appledingesquote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Dat is waarschijnlijk het verschil tussen polyurethaan en leer.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.
Ik heb bij voorkeur een echte. Nu kom ik http://www.smartcover-shop.nl/6-ipad-4 tegen, maar ik heb geen idee hoe ik een echte kan onderscheiden van een namaakcover. De prijzen op die site doen me echter vermoeden dat het daar geen echte betreft.
Bij Tweakers zie ik dat verschillende kleuren verschillende prijzen hebben, zit daar nog een gedachte achter of snapt Apple ook wel dat anders niemand een roze koopt?
Okee, ik biecht op.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Raar ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Okee, ik biecht op.
Ik ben danny.
Ik raar ook steeds de verkeerde knop aan
Je bent in ieder geval niet eerlijk maar als jij daar een goed gevoel van krijgt moet je het lekker blijven doenquote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef blow... het volgende:
Ik ben raar. Ik hem 10 kloons waaronder, danny, AO, haan33, sjipsjap, LompeHork en gebraden wombat. De rest is geheim.
Oke, even zonder dollen. Ik ben wel raar maar heb geen kloons.quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet eerlijk maar als jij daar een goed gevoel van krijgt moet je het lekker blijven doen
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”
― Kurt Cobain
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”quote:
http://apple.stackexchange.com/a/68748quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet iemand overigens al of er daadwerkelijk iets is aangepast in de 2.0 update voor 2012 MacBook's voor wat betreft sleep? Na een uur of 3 lijkt deze nu bij mij over te gaan in deep sleep of hibernation. Het is duidelijk een andere fase wat mij verbaasd daar ik hier niets over heb gelezen in de update
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijkquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://apple.stackexchange.com/a/68748
Hangt hij op dit moment aan de lader? Doe het nog eens zonder lader.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijk
Active Profiles:
Battery Power -1*
AC Power -1
Currently in use:
standbydelay 4200
standby 0
halfdim 1
sms 1
hibernatefile /var/vm/sleepimage
disksleep 10
sleep 30
autopoweroffdelay 14400
hibernatemode 3
autopoweroff 1
ttyskeepawake 1
displaysleep 20
acwake 0
lidwake 1
Dit is zonder lader. Ik baseer mijn ervaring van 3+ uren overigens op het feit als hij aan de lader hangt. Ik had er geen idee van dat hier een verschil in zitquote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hangt hij op dit moment aan de lader? Doe het nog eens zonder lader.
Een vrouw volgt hem op, ik zag al dingen voorbij komen op Twitter zoals 'Windows krijgt nu elke 28 dagen een week lang nare crashes' enzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:52 schreef Junkie het volgende:
Windows head Steven Sinofsky leaves Microsoft
Volgens mij gaan er de laatste jaren echt alleen maar top mensen weg bij MS.
Aan de lader:quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij niet overeen te komen? Het 'deep sleep' lijkt pas na 3 uur of langer in te treden in de praktijk
Active Profiles:
Battery Power -1*
AC Power -1
Currently in use:
standbydelay 4200
standby 0
halfdim 1
sms 1
hibernatefile /var/vm/sleepimage
disksleep 10
sleep 30
autopoweroffdelay 14400