Kun je een foto posten van je opgeruimde bureau + Imac?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omslachtig.
Gewoon apart topic is veel handiger. Stel op pagina 6 begint de discussie... bloed een beetje dood omdat even geen oplossing en op pagina 11 komt een briljant brein met de oplossing.
Wat een pleuris werk.
Apart topic: alles bij elkaar.
Rokenquote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef Godtje het volgende:
Dat krijg je er van als je al je geld op rookt
lekkerquote:
ja toch wel maar niet met een optische splitter blijkbaarquote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat zou dan gewoon prima werken i.c.m. een iPad?
[..]
Of toch niet?
Ik dacht dat dat gewoon een smaakstickje was jongen. Er staat duidelijk dat ik NIET ga beginnen aan roken.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef borbit het volgende:
[..]
lekker
Was apple niet bezig aan elektronische sigaret? Een die minder schadelijk is?
Enige merk dat het kan maken om elektronische sigareten opeens super stijlvol te makne!
de beste.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef yupyup het volgende:
Ik wil dus een SSD in mijn 15" MBP late 2011 zetten.
Deze SSD komt ipv de HD die er nu in zit.
Is dit dan de goede SSD:
http://tweakers.net/price(...)256gb/specificaties/
Ik wil dan met de Sata naar USB kabel mijn huidige schijf klonen naar de SSD schijf en daarna de schijven switchen.
Wat je ook kunt doen is twee schijven in je Macbook en een externe dvd schijf.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef yupyup het volgende:
Ik wil dus een SSD in mijn 15" MBP late 2011 zetten.
Deze SSD komt ipv de HD die er nu in zit.
Is dit dan de goede SSD:
http://tweakers.net/price(...)256gb/specificaties/
Ik wil dan met de Sata naar USB kabel mijn huidige schijf klonen naar de SSD schijf en daarna de schijven switchen.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
En boem, ineens een prijsopdrijver van de mycom
quote:
quote:
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongenquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
717 verkoopprijsveel te hoog.
Kutmongool.
Oke, ik moet toegeven dat dit een beetje overdreven was. Kon er alleen niet tegen dat een demo oud model voor zoveel nog wegging.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Ligt eraan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maakt het voor de prijs nog uit waar je een smart cover voor de iPad haalt?
quote:
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mening. Ik stel jouw reacties buitengewoon op prijs binnen dit topic en met mij waarschijnlijk vele anderen. Je bent een ware aanwinst voor deze reeks jongen
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Je kan het natuurlijk ook meteen in één post verduidelijken.
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Oke, of de prijs uitmaakt ligt eraan of je een exhte wilt. Als je geen exhte wilt kun je gewoon een goedekope inporteren uit china anders zou je even op tweakers.net moeten kijken.
Appledingesquote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Dat is waarschijnlijk het verschil tussen polyurethaan en leer.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen jou, ik vond die andere post wel toepasselijk als reactie.
Ik heb bij voorkeur een echte. Nu kom ik http://www.smartcover-shop.nl/6-ipad-4 tegen, maar ik heb geen idee hoe ik een echte kan onderscheiden van een namaakcover. De prijzen op die site doen me echter vermoeden dat het daar geen echte betreft.
Bij Tweakers zie ik dat verschillende kleuren verschillende prijzen hebben, zit daar nog een gedachte achter of snapt Apple ook wel dat anders niemand een roze koopt?
Okee, ik biecht op.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef no1uknow het volgende:
Van wie is blow... een troll? Swetsenegger?
Raar ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Okee, ik biecht op.
Ik ben danny.
Ik raar ook steeds de verkeerde knop aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |