quote:Apple Considering Switch Away From Intel For Macs
from Bloomberg: "Apple Inc. is exploring ways to replace Intel processors in its Mac personal computers with a version of the chip technology it uses in the iPhone and iPad, according to people familiar with the company's research. Apple engineers have grown confident that the chip designs used for its mobile devices will one day be powerful enough to run its desktops and laptops, said three people with knowledge of the work, who asked to remain anonymous because the plans are confidential. Apple began using Intel chips for Macs in 2005."
laders kan ik me wel iets bij voorstellen, die hoef ik ook niet van DE.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Luigi het volgende:
Ik zag ook pas een test voorbij komen van een stuk of 30 iPhone laders waaronder die van goedkope Chinese makelij. Die werden als ronduit brandgevaarlijk bestempeld..
iWork is prima als je alleen aan een document werkt of enkel met mensen die ook iWork hebben. Als ik een Pages document converteer naar docx is er altijd wel iets dat verspringt.quote:
Numbers om Excel te vervangen? Dacht het toch niet.quote:
Hij is het document of andere link kwijt. Sleep hem er maar eens uit. Dan poef je hem zo weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand wat dit voor een vraagteken is dat ik zie als ik finder open?
[ afbeelding ]
Ik ken dat programma niet, volgens mij was het meer dat je de cam bij meerdere programma's kon gebruiken. Maar volgens mij kan CamTwist wel wat je wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
Ik heb Manycam geïnstalleerd, om mijn desktop op de cam te krijgen. Alleen krijg ik steeds de inbouw cam. Iemand enig idee hoe ik Manycam als device kan instellen?
Als ik excel nodig ga hebben wordt het tijd voor een andere carrièrequote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Numbers om Excel te vervangen? Dacht het toch niet.
Hij is niet verplaatsbaar? Ik kan hem niet oppakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hij is het document of andere link kwijt. Sleep hem er maar eens uit. Dan poef je hem zo weg.
[..]
Ik ken dat programma niet, volgens mij was het meer dat je de cam bij meerdere programma's kon gebruiken. Maar volgens mij kan CamTwist wel wat je wilt.
Owh, wacht, vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hij is niet verplaatsbaar? Ik kan hem niet oppakken?
Heb je er eentje draaien?quote:
Thnxquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Owh, wacht, vergeten.
Eerst in de Finder menubar - View - Customize Toolbar
[..]
Heb je er eentje draaien?
Ja, ik vind er geen reet aan. Binnen een dag niet meer gebruiktquote:Op donderdag 8 november 2012 20:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand Clear voor OSX al geprobeerd?
Ben groot fan van de iPhone-versie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik vind er geen reet aan. Binnen een dag niet meer gebruikt
Ik snap uberhaupt het nut niet van todo apps. Alsof iedereen zo spannend leven heeft of zo'n kut geheugen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Luigi het volgende:
Clear is echt zo'n app waarvan ik de hype niet snap. Maarja.
Heel af en toe maak ik een reminder in die app van Apple zelf. Als ik echt iets niet moet vergeten of al 3x vergeten ben. Maar da's echt 1 of 2 x per maand ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt het nut niet van todo apps. Alsof iedereen zo spannend leven heeft of zo'n kut geheugen.
Volgens mij is het voor een groot deel niet om te zorgen dat je iets vergeet, maar om te zorgen dat je iets ook daadwerkelijk doet. Een soort zelf-discipline opleggen door jezelf te confronteren met niet-afgevinkte taken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt het nut niet van todo apps. Alsof iedereen zo spannend leven heeft of zo'n kut geheugen.
Ja precies. Ik heb er in het afgelopen jaar 3 herinneringen ingezet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heel af en toe maak ik een reminder in die app van Apple zelf. Als ik echt iets niet moet vergeten of al 3x vergeten ben. Maar da's echt 1 of 2 x per maand ofzo.
Dan ben je nog steeds een loser als je daar een app voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor een groot deel niet om te zorgen dat je iets vergeet, maar om te zorgen dat je iets ook daadwerkelijk doet. Een soort zelf-discipline opleggen door jezelf te confronteren met niet-afgevinkte taken.
Ik wel. Die twee houden ook verband met elkaar: alcohol maakt meer hersencellen kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook van jou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een loser als je daar een app voor nodig hebt.
Voor korsakov patienten is het wel handig ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel. Die twee houden ook verband met elkaar: alcohol maakt meer hersencellen kapot dan je lief is.
'To-do' of 'notitie'-apps kunnen echt verschrikkelijk handig zijn. Nu zijn de meesten erg beperkt maar ik merk dat ik de Note-app op mijn Note ontzettend veel gebruik. Je kunt daar van alles in proppen en dat maakt het gebruik ervan een stuk veelzijdiger.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak een heleboel kleine 'dingetjes' die ik nog voor mensen moet doen. En dat zijn er meer dan 2. Dus dan zet ik dat even in een lijstje en pak ik alle dingetjes als ik wat meer tijd heb even tegelijkertijd aan. Dan is het best handig. Maar daarnaast gebruik ik ook geen to-do's verder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.. wel gooit Calendar regelmatig mijn iCloud-kalender eruitquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef no1uknow het volgende:
Komt iemand dit bekend voor:
[ afbeelding ]
Dit is alweer het zoveelste gezeik met iCloud, het begint me nu een beetje de keel uit te hangen. Eerst al herinneringen die totaal niet willen syncen, wat nu gelukkig wel werkt en nu dit weer.
Krijg heel vaak dat soort pop-ups in Calender.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is alweer het zoveelste gezeik met iCloud, het begint me nu een beetje de keel uit te hangen. Eerst al herinneringen die totaal niet willen syncen, wat nu gelukkig wel werkt en nu dit weer.
Het was niet eens een popup bij mij, alleen een heel klein uitroepteken-icoontje naast iCloud links in het menu. Als ik daar op klikte kreeg ik die popup. Je moet dus uberhaupt maar doorhebben dat ie geen verbinding kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Krijg heel vaak dat soort pop-ups in Calender.
Heb ik niet met mijn iCloud agenda, wel soms met mijn Gmail-agenda.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Werkte je bij Sitecom?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondanks dat ik er niet meer werk en er op een vrij lullige manier ben ontslagen wil ik deze toch onder jullie aandacht brengen:
https://itunes.apple.com/(...)rol/id493000993?mt=8
Heb je een NAS en een smart TV en vraag je je af hoe je eenvoudig de mediacontent van die NAS op tv kan controleren... deze app is het antwoord.
Ik hou met m'n vriendin een online boodschappenlijstje bij. We zetten er allebei dingen op die ons te binnen schieten en als een van ons in een supermarkt staat, hebben we het volledige lijstje bij de hand.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shit man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondanks dat ik er niet meer werk en er op een vrij lullige manier ben ontslagen wil ik deze toch onder jullie aandacht brengen:
https://itunes.apple.com/(...)rol/id493000993?mt=8
Heb je een NAS en een smart TV en vraag je je af hoe je eenvoudig de mediacontent van die NAS op tv kan controleren... deze app is het antwoord.
Hoe doe je dat precies?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hou met m'n vriendin een online boodschappenlijstje bij. We zetten er allebei dingen op die ons te binnen schieten en als een van ons in een supermarkt staat, hebben we het volledige lijstje bij de hand.
Samen zo'n lijstje beheren, dat is wel handig imho. Een persoonlijke todo list heb ik ook niet echt nodig.
Heel simpel. Zij denkt op d'r werk "oh ja, de melk is op" en zet melk erbij op de online boodschappenlijst. Ik ga 's avonds naar de supermarkt, pak de lijst erbij op m'n telefoon en zie wat ik moet hebben, inclusief de melk.quote:
Via welke app, Tijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heel simpel. Zij denkt op d'r werk "oh ja, de melk is op" en zet melk erbij op de online boodschappenlijst. Ik ga 's avonds naar de supermarkt, pak de lijst erbij op m'n telefoon en zie wat ik moet hebben, inclusief de melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |