Ben je serieus?quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef J.Appleseed het volgende:
De iPad Mini is enorm licht, wat ik deels negatief vind - 't ding is nog lichter dan mijn telefoon! Ik ben van mening dat je ook nog wel moet voelen dat je een apparaat in je hand hebt.
launchpad hapert sinds mountain lion overal op volgens mij. In Lion had ik er geen last van op m'n c2d, daarna wel op ML. Nu nog steeds last op m'n i7.quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef J.Appleseed het volgende:
Gisteren eventjes een Apple reseller binnengelopen en maar eens gekeken naar de nieuwe 13" Retina MacBook en de iPad Mini (welke ik aanvankelijk ook wilde aanschaffen).
De MacBook is gewoon underpowered voor zo'n resolutie, dat merk je direct. Safari scrollen ging goed, maar in Launchpad begon er e.e.a. te haperen en het About This Mac-menu waren de frames gewoon met het blote oog te tellen. Vreemd, je zou denken dat dat een stuk 'simpeler' is voor die computer dan een webpagina weergeven.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef blow... het volgende:
[..]
wacht minstens 24 uur zou ik zeggen.
langer is beter.
duidelijkquote:
Oh, dan is het niet zo erg. Gelukkig is het geen 5.quote:
vanwege de betere bestendigheid of omdat het 'toch een oude' isquote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet zo erg. Gelukkig is het geen 5.![]()
Nee, succes ermee. hopen dat het goed komt.
Is wel een idee, vraag me alleen af of het zetmeel van de rijst niet schadelijk kan zijn voor de internals.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef gohan16 het volgende:
Heb je de juiste schroevendraaier? Openen en in 2 delen in de rijst leggen.
Mogelijk interessant:quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef blow... het volgende:
wie heeft een goede manier om xcode te leren?
Als er gewone kruiskop schroefjes in je 4S zitten dan kan je ze er ook wel op een andere inventieve manier eruit krijgen toch?quote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Is wel een idee, vraag me alleen af of het zetmeel van de rijst niet schadelijk kan zijn voor de internals.
edit: weird, net ff gekeken en beide papiertjes voor vochtschade waren nog wit. De kleinste schroevendraaier die ik heb is nog een paar keer te grootoops
quote:
Mijn C2D iMac had er wel last van in Lion, maar dat kwam door de videokaart (ATI HD2400), mijn i5 MacBook Pro heeft er geen last van (met 512MB VRAM) op zowel het 1280x800 ingebouwd scherm als een 1920x1080 extern scherm.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef gohan16 het volgende:
[..]
launchpad hapert sinds mountain lion overal op volgens mij. In Lion had ik er geen last van op m'n c2d, daarna wel op ML. Nu nog steeds last op m'n i7.
nee is torx en ultrakleinquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als er gewone kruiskop schroefjes in je 4S zitten dan kan je ze er ook wel op een andere inventieve manier eruit krijgen toch?
Stuk karton in je handen? Juist het omgekeerde, een solide apparaat, volledig aluminium. Zo voelt het, voor mij althans. Vind het juist de grootste verbetering tov de normale iPad, je kan 'm langere tijd in je hand houden zonder dat je een lamme hand of arm krijgt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee echt, dat is toch ook niet fijn? Net alsof je een dummy of een stuk karton o.i.d. in je handen hebt
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niksquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stuk karton in je handen? Juist het omgekeerde, een solide apparaat, volledig aluminium. Zo voelt het, voor mij althans. Vind het juist de grootste verbetering tov de normale iPad, je kan 'm langere tijd in je hand houden zonder dat je een lamme hand of arm krijgt.
Wow, nette prijs! Helaas geen geld voor op het moment.quote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef iFok. het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, succes.
http://www.mycom.nl/Veili(...)ma-Display-27/957469
quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, het materiaal is aluminium maar aan de hand van het gewicht lijkt het echt een stuk karton o.i.d. en een te licht apparaat vind ik ook niks
EDIT
Ik heb net even de specificaties vergeleken en de iPad Mini zou toch twee keer zo zwaar zijn als de Galaxy Note. Nu snap ik er niets meer van, toen ik 'm gisteren vasthad zou ik hebben gezweerd dat 'ie lichter was!
Helaas is het de non ThBoquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wow, nette prijs! Helaas geen geld voor op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |