Geen valse scores posten s.v.p., maar alsnog.quote:
Als Delpo wint is hij toch gewoon door?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Norrage het volgende:
Nu is Delpo wel uitgespeeld denk ik...tenzij Ferrer niet in 2 sets van Tipsy wint.
Nee, als Ferrer dan 2-0 van Tipsa wint, hebben ze allebei 4 punten en setstanden 4-3. Neem aan dat dan onderling resultaat geldt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Delpo wint is hij toch gewoon door?
Nu 10 punten op rij voor Federer dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard: 3-0* Del Potro.
Een punt voor Federer, mensen.(Na negen punten op rij voor Federer.)
Zeg wil je niet mijn posts aanpassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu 10 punten op rij voor Federer dus?
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Del Potro: 7-6 (7-3) 4-6 6-3. En Del Potro dus met Murray, Federer en Djokovic in de halve finales.
Nee, Ferrer kan qua sets al niet meer over Del Potro heenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.
GROUP B SINGLES – SEMI-FINAL QUALIFICATION SCENARIOSquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.
Ik had ook niet verwacht dat Ferrer door Djokovic vernederd zou worden. Die maakt het hem meestal erg moeilijk. Hij wint niet, maar dat zou echt geen vernedering worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Norrage het volgende:
Wat achterlijk eigenlijk ook die poule-formats....Ferrer zal zich wel geflest voelenFerrer heeft het dus voor hemzelf verneukt door in 2 sets van Fedje te verliezen terwijl de anderen allemaal in 3 sets van elkaar winnen/verliezen...
Maar wel zeer terecht, ik wil Ferrer hier niet vernederd zien worden door DJoko in de halve
Hmmm...twitter:stu_fraser twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 18:19:04Interesting mention from Federer in press that he is more disappointed for Ferrer that he can't go through than he is about losing v Delpo. reageer retweet
quote:
tipsy wil niet met 0 punten naar huisquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer boos.Slaat met zijn racket en moppert. Bijna 2-0* achter tegen Tips.
*3-0 Tips. Ferrer slaat geen bal. Wat een toptennis.![]()
4-0* Tips. Ferrer slaat geen bal. Wat een toptennis.![]()
Dit was een mooi punt; jammer van het einde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tipsy wil niet met 0 punten naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gefaal zeg: Eerst 4-0 Tips, Dan wordt het 5-4 en serveert tips voor de set maar het kan het vooralsnog niet uitmaken.
Een grandslamfinale? Nee, een dead rubber bij de World Tour Finals.
Nou, toch de eerste set voor Tips: 6-4. Wat een gestuntel zeg.
[ Bericht 44% gewijzigd door Federer-fan op 10-11-2012 21:23:07 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel ontegenzeggelijk toptennis dit.hij had het bijna weggevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gefaal zeg: Eerst 4-0 Tips, Dan wordt het 5-4 en serveert tips voor de set maar het kan het vooralsnog niet uitmaken.
Een grandslamfinale? Nee, een dead rubber bij de World Tour Finals.
Nou, toch de eerste set voor Tips: 6-4. Wat een gestuntel zeg.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat doet 'ie nu alsnog.quote:
hoeveel staat het nu?quote:
Vanuit Tips gezien: 6-4 3-6 *40-15.quote:
thanksquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef TheGeneral het volgende:
Sunday’s semi-final line-up at the Barclays ATP World Tour Finals:
Novak Djokovic vs. Juan Martín del Potro (2.15pm GMT) and
Roger Federer vs. Andy Murray (7.45pm GMT).
Uurtje erbij doen natuurlijk.
Ik neem aan voor Del Potro.quote:
quote:
Ow.quote:Tijdens Ferrer-Tipsa uiteraard.
Nee.quote:(of trap ik nu in een Fed-Fan grap?)
Vraag het me af, ik vind Delpo een slechte matchup voor Djoko...Of eerder gezegd, Djoko is geen slechte matchup voor Delpo. Delpo verliest tegen mensen die hem kunnen ontregelen, die zijn lengte en traagheid kunnen uitbuiten. Djoko kan dat toch minder.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef truedestiny het volgende:
Jammer genoeg wordt het gewoon een zege voor Djoko in 2 sets.
Omdat Federer ook gelijk stond qua puntenquote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Rosario het volgende:
Tijdje weggeweest, waarom beslist het onderlinge resultaat niet gewoon wie er doorgaat? Ferrer had hier gewoon moeten staan.
Da's waar ook.quote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat Federer ook gelijk stond qua punten
Jij zit er in ieder geval dichter bij dan ik.quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vraag het me af, ik vind Delpo een slechte matchup voor Djoko...Of eerder gezegd, Djoko is geen slechte matchup voor Delpo. Delpo verliest tegen mensen die hem kunnen ontregelen, die zijn lengte en traagheid kunnen uitbuiten. Djoko kan dat toch minder.
Neemt niet weg dat ik Djoko gewoon zie winnen, maar hij zal er voor moeten werken.
Als Del Potro gromt klinkt het altijd wel stoer vind ik. Als Nadal dat doet klinkt hij de laatste jaren als een gecastreerde kip.quote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dikke rally. Al vraag ik me af of ineens zo hard grommen Djokovic niet afleidt.
Van Del Potro is ook een korte grom in plaats van zo'n lange uithaal, dat laatste is vreselijk.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Del Potro gromt klinkt het altijd wel stoer vind ik. Als Nadal dat doet klinkt hij de laatste jaren als een gecastreerde kip.
Haha, wat een kennisquote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend, DP heeft 3 punten verloren vanaf de voordeelkant in de hele week als de eerste service in was. Twee daarvan waren in deze set tegen Djokovic op BP tegen.
Kan helaas niet kijken, maar als ik dit lees dan weet ik al genoeg..quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
Fed - Murray begonnen.
Direct *1-0 Murray.
Fedje al 8 UE.. En het staat nog maar *2-1.
Heeft die nog wel eens van Djoko is gewonnen de laatste tijd?quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse van Federer.Hoop dat hij ook morgen wint.
Dit.quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Angelof9 het volgende:
D'oh, de laatste twee keer! Wimbledon halve finale en Cincinatti finale.
"Last time we saw one of those, God was a boy"?quote:
Deze vind ik toch wel beter:quote:Op maandag 12 november 2012 08:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Last time we saw one of those, God was a boy"?![]()
Dit zou wel eens de beste wedstrijd ooit van Federer kunnen zijn.quote:
Die wedstrijd was echt werkelijk waar briljant ja. Ook het tempo waarop ze speelden. Blake speelde echt briljant goed en werd er met 4 games afgeslagenquote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit zou wel eens de beste wedstrijd ooit van Federer kunnen zijn.![]()
![]()
5 gamesquote:Op maandag 12 november 2012 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt werkelijk waar briljant ja. Ook het tempo waarop ze speelden. Blake speelde echt briljant goed en werd er met 4 games afgeslagen
7 gamesquote:
Net tentamen gehad, ben niet meer zo fris.quote:
Je was één seconde sneller. Ik zal ook eens sneller zijn dan jij of Ambrosius.quote:
Service op love winnen en dan breken op love.quote:
Zeg dat wel ja. Prachtige rally net ook. 3-0* Federer.quote:
Ja, het is drama deze week.quote:
Ja, echt top.quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de voorbeschouwing zeiden ze op SkySports dat het wel eens de 'battle of forehands' kon worden. Daar lijkt het ook wel op, ze staan echt goed te rammen
[...]
Jupquote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Zie ik nou echt dat M. Lopez en Gralollerz de dubbel hebben gewonnen?
Hoi.quote:
Dag hallo.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Is toch niet zo'nwaard. Best aardige dubbelaars.
Ok.quote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
De backodds van Djokovic zijn nu 1.29.
Ik vind het erg laag.quote:
Vijf minuten geleden ofzo ja.quote:
Niet overdrijven..quote:Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden ofzo ja.
6-5* Federer.
Nee, hij is ook geen nummer 1; Djokovic is nummer 1.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef stoeltafel het volgende:
Als Fedje wint blijft hij dan de nummer 1 dit jaar?
Als hij wint, wordt hij dan weer nummer 1?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij is ook geen nummer 1; Djokovic is nummer 1.
Overdrijven is ook een vak ja.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Niet overdrijven..Met gsm posten gaat niet zo snel, zeker als er een smily bij moet!
Nee, daarom begon ik met nee.quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als hij wint, wordt hij dan weer nummer 1?
Nee, want er zijn geen toernooien meer.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Kan hij dit jaar nog nummer 1 worden?
Jij volgt tennis wel op de voet, hè?quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Kan hij dit jaar nog nummer 1 worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij volgt tennis wel op de voet, hè?Dat hij het niet weet vind ik niet zo erg. Maar het antwoord staat echt 2 posts boven hem. Als antwoord op zijn eigen eerdere (zelfde) vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat hij het niet weet vind ik niet zo erg. Maar het antwoord staat echt 2 posts boven hem. Als antwoord op zijn eigen eerdere (zelfde) vraag.
6-6 tiebreak.quote:
De tiebreak is al voorbij hoorquote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoeveel in de tiebreak, volg namelijk www.livescore.com
quote:
Dit kan niet anders dan een troll zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoeveel in de tiebreak, volg namelijk www.livescore.com
Dit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:40 schreef detennismaster het volgende:
Break Federer!Hopelijk kan hij het nu wel vasthouden...
quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
Wow, dit is al de 8e verschillende tegenstander van Federer in de finale van de Year End Cup. Apart.
Uh, nee?quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
4-3 alweer en Djoko serveert voor 4-4, kan snel gaan.
Kap eens met die flauwekul.quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
4-3 alweer en Djoko serveert voor 4-4, kan snel gaan.
Wie 'kijkt' er dan ook via daar naar een wedstrijd...quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef stoeltafel het volgende:
Oke oke dan is http://livescore.com/tennis/ niet zo accuraat.
En wat had Federer? Ging toch om uren trouwens?quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
176 km in een jaar, toch een dikke 4 marathons.
Nee, 141 km stond er geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En wat had Federer? Ging toch om uren trouwens?
Uren idd. Kilometers is ook wat moeilijk te bereken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, 141 km stond er geloof ik.
Federer dit jaar 82 wedstrijden, Djokovic 86 (deze partij niet meegerekend).quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
176 km in een jaar, toch een dikke 4 marathons.
Waren het niet twee statistieken? Ik zou zweren dat er distance en km stond.quote:
2 stats inderdaad. Afstand en tijd op baan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waren het niet twee statistieken? Ik zou zweren dat er distance en km stond.
Klopt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh beide dan..quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |