Vijf minuten geleden ofzo ja.quote:
Niet overdrijven..quote:Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden ofzo ja.
6-5* Federer.
Nee, hij is ook geen nummer 1; Djokovic is nummer 1.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef stoeltafel het volgende:
Als Fedje wint blijft hij dan de nummer 1 dit jaar?
Als hij wint, wordt hij dan weer nummer 1?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij is ook geen nummer 1; Djokovic is nummer 1.
Overdrijven is ook een vak ja.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Niet overdrijven..Met gsm posten gaat niet zo snel, zeker als er een smily bij moet!
Nee, daarom begon ik met nee.quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als hij wint, wordt hij dan weer nummer 1?
Nee, want er zijn geen toernooien meer.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Kan hij dit jaar nog nummer 1 worden?
Jij volgt tennis wel op de voet, hè?quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Kan hij dit jaar nog nummer 1 worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij volgt tennis wel op de voet, hè?Dat hij het niet weet vind ik niet zo erg. Maar het antwoord staat echt 2 posts boven hem. Als antwoord op zijn eigen eerdere (zelfde) vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat hij het niet weet vind ik niet zo erg. Maar het antwoord staat echt 2 posts boven hem. Als antwoord op zijn eigen eerdere (zelfde) vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |