Geen valse scores posten s.v.p., maar alsnog.quote:
Als Delpo wint is hij toch gewoon door?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Norrage het volgende:
Nu is Delpo wel uitgespeeld denk ik...tenzij Ferrer niet in 2 sets van Tipsy wint.
Nee, als Ferrer dan 2-0 van Tipsa wint, hebben ze allebei 4 punten en setstanden 4-3. Neem aan dat dan onderling resultaat geldt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Delpo wint is hij toch gewoon door?
Nu 10 punten op rij voor Federer dus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard: 3-0* Del Potro.
Een punt voor Federer, mensen.(Na negen punten op rij voor Federer.)
Zeg wil je niet mijn posts aanpassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu 10 punten op rij voor Federer dus?
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Del Potro: 7-6 (7-3) 4-6 6-3. En Del Potro dus met Murray, Federer en Djokovic in de halve finales.
Nee, Ferrer kan qua sets al niet meer over Del Potro heenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.
GROUP B SINGLES – SEMI-FINAL QUALIFICATION SCENARIOSquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, als Ferrer dik 2-0 wint van Tipsy dan lijkt mij dat Ferrer doorgaat.
Ik had ook niet verwacht dat Ferrer door Djokovic vernederd zou worden. Die maakt het hem meestal erg moeilijk. Hij wint niet, maar dat zou echt geen vernedering worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Norrage het volgende:
Wat achterlijk eigenlijk ook die poule-formats....Ferrer zal zich wel geflest voelenFerrer heeft het dus voor hemzelf verneukt door in 2 sets van Fedje te verliezen terwijl de anderen allemaal in 3 sets van elkaar winnen/verliezen...
Maar wel zeer terecht, ik wil Ferrer hier niet vernederd zien worden door DJoko in de halve
Hmmm...twitter:stu_fraser twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 18:19:04Interesting mention from Federer in press that he is more disappointed for Ferrer that he can't go through than he is about losing v Delpo. reageer retweet
quote:
tipsy wil niet met 0 punten naar huisquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer boos.Slaat met zijn racket en moppert. Bijna 2-0* achter tegen Tips.
*3-0 Tips. Ferrer slaat geen bal. Wat een toptennis.![]()
4-0* Tips. Ferrer slaat geen bal. Wat een toptennis.![]()
Dit was een mooi punt; jammer van het einde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tipsy wil niet met 0 punten naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |