SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gefaal zeg: Eerst 4-0 Tips, Dan wordt het 5-4 en serveert tips voor de set maar het kan het vooralsnog niet uitmaken.
Een grandslamfinale? Nee, een dead rubber bij de World Tour Finals.
Nou, toch de eerste set voor Tips: 6-4. Wat een gestuntel zeg.
[ Bericht 44% gewijzigd door Federer-fan op 10-11-2012 21:23:07 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel ontegenzeggelijk toptennis dit.hij had het bijna weggevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gefaal zeg: Eerst 4-0 Tips, Dan wordt het 5-4 en serveert tips voor de set maar het kan het vooralsnog niet uitmaken.
Een grandslamfinale? Nee, een dead rubber bij de World Tour Finals.
Nou, toch de eerste set voor Tips: 6-4. Wat een gestuntel zeg.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat doet 'ie nu alsnog.quote:
hoeveel staat het nu?quote:
Vanuit Tips gezien: 6-4 3-6 *40-15.quote:
thanksquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef TheGeneral het volgende:
Sunday’s semi-final line-up at the Barclays ATP World Tour Finals:
Novak Djokovic vs. Juan Martín del Potro (2.15pm GMT) and
Roger Federer vs. Andy Murray (7.45pm GMT).
Uurtje erbij doen natuurlijk.
Ik neem aan voor Del Potro.quote:
quote:
Ow.quote:Tijdens Ferrer-Tipsa uiteraard.
Nee.quote:(of trap ik nu in een Fed-Fan grap?)
Vraag het me af, ik vind Delpo een slechte matchup voor Djoko...Of eerder gezegd, Djoko is geen slechte matchup voor Delpo. Delpo verliest tegen mensen die hem kunnen ontregelen, die zijn lengte en traagheid kunnen uitbuiten. Djoko kan dat toch minder.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef truedestiny het volgende:
Jammer genoeg wordt het gewoon een zege voor Djoko in 2 sets.
Omdat Federer ook gelijk stond qua puntenquote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Rosario het volgende:
Tijdje weggeweest, waarom beslist het onderlinge resultaat niet gewoon wie er doorgaat? Ferrer had hier gewoon moeten staan.
Da's waar ook.quote:Op zondag 11 november 2012 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat Federer ook gelijk stond qua punten
Jij zit er in ieder geval dichter bij dan ik.quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vraag het me af, ik vind Delpo een slechte matchup voor Djoko...Of eerder gezegd, Djoko is geen slechte matchup voor Delpo. Delpo verliest tegen mensen die hem kunnen ontregelen, die zijn lengte en traagheid kunnen uitbuiten. Djoko kan dat toch minder.
Neemt niet weg dat ik Djoko gewoon zie winnen, maar hij zal er voor moeten werken.
Als Del Potro gromt klinkt het altijd wel stoer vind ik. Als Nadal dat doet klinkt hij de laatste jaren als een gecastreerde kip.quote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dikke rally. Al vraag ik me af of ineens zo hard grommen Djokovic niet afleidt.
Van Del Potro is ook een korte grom in plaats van zo'n lange uithaal, dat laatste is vreselijk.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Del Potro gromt klinkt het altijd wel stoer vind ik. Als Nadal dat doet klinkt hij de laatste jaren als een gecastreerde kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |