quote:
Gezeur van wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh oh D. je krijgt nu gezeur dat je dit topic hebt geopend.
Nee joh, als het zo snel gaat mag dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh oh D. je krijgt nu gezeur dat je dit topic hebt geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wss komen ze hier door ons gemiddeldequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen die Britten niet meedoen aan de The Voice of GB ofzo?
Brittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen die Britten niet meedoen aan de The Voice of GB ofzo?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef byah het volgende:
[..]
Ze moest bukken bij omhelzen van Marx
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
ECHT????????????????????
Ik vind hem zo leuk he, die rooie
Beide buitenlanders door in deze ronde graag
Ze begint net.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
lekker nummer dit en zeker niet slecht gedaan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ben verkouden, waar kan ik Katty's outfit halen? Heel handig nu.
dus weer een hoge jury scorequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Afschuwelijke styling, afschuwelijke jurk, lelijke make-up, lelijke vibrato, lelijke compositie.
En kut gezongen.
Ze zingt wel veel beter. Heb Katy 1 keer live zien zingen, nooit meer, aub!quote:
ja, Johannes, en anderen, en die gingen doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Een 5... OK het was niet goed, maar ik heb wel slechtere gehoord.
Als ze haar best doet, kan ze het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zingt wel veel beter. Heb Katy 1 keer live zien zingen, nooit meer, aub!
O.a. In zijn eigen team.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Een 5... OK het was niet goed, maar ik heb wel slechtere gehoord.
Nee, driekwart van de kandidaten woont niet in Holland.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
We zijn toch opzoek naar de Voice of Holland, en jij woont niet in Holland.
Dit dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Waarom doet Marco dit niet de hele tijd? Wat een piek van absolute briljantie van hem ineens.
Allemaal eruit! Hou je Johannes over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, driekwart van de kandidaten woont niet in Holland.
Ja dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Een 5 vraagt om een meelijstem van de kijker
Voice of the Netherlands bekt niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, driekwart van de kandidaten woont niet in Holland.
Klopt, moest ik net ook aan denkenquote:
Voice of Piempie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef D. het volgende:
Voice of the Netherlands bekt niet zo lekker
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef D. het volgende:
Voice of the Netherlands bekt niet zo lekker
Wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef miieejj het volgende:
is da vrouwke die in aida gespeeld heeft al gweest?
dat ga ik dus echt niet doen volgende week. Niet dat het enig verschil maakt, maar toch...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
klapvee word gezegd om het eens te zijn met roel
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze nu pas doorhebben hoe het thuispubliek stemt en spijt hebben dat ze Johannes niet gewoon allemaal een onvoldoende hebben gegeven?
Dit.... nog geen een echt goede gehoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef gelestipjes het volgende:
Wat tegenvallend allemaal. Heb eigenlijk nog niks gehoord vanavond waarvan ik dacht "dit is echt goed"
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Dit gaat een beetje raar. Vals en verkeerde timing.
Yep!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit.... nog geen een echt goede gehoord.
Ze zingen allemaal vals. De een iets meer dan de ander. Tot nu toe vind ik geen een hoger dan een 6 - 7.
Die cijfers van die jury heeft geen enkel verband met de kwaliteit.
ik dacht dat je juist ging piepen? Of bedoel je juist het refrein?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Alsof iemand hem in zijn ballen zit te knijpen
Zijn vorige optredens waren serieus briljant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
Hij is heel populair hier, hè?
Ik vind dit ook niks.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Dit gaat een beetje raar. Vals en verkeerde timing.
ja, maar waarom sommigen dan toch goede cijfers kregenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Sodemieter, wat is het niveau van de kandidaten droevig dit seizoen
Dit is knettervals
Ze gaan er niet beter door zingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga ff wat cognac door m'n cola gooien, misschien wordt het toch nog wat
dat zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Oei dit is echt slecht. Hij mag nog wel lager krijgen dan Kattie.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op iemand die in de jaren '90 makkelijk in de cast van de film Trainspotting had kunnen zitten.
Neem oorbescherming mee....quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Whaaaaa, wordt net door broertje gebeld! Mijn nichtje komt eraan, en ik mag erbij zijn!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Whaaaaa, wordt net door broertje gebeld! Mijn nichtje komt eraan, en ik mag erbij zijn!!!
Je bent de zus van die V-reporter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Leeeeuuukquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]Wauw, wat leuk! Gefeliciteerd! Eerste keer dat je tante wordt?
maar bij sommige eerderen waren ze ALLEMAAL ongeloofwaardigquote:
De pijngrens ligt verder wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik misschien wel slechter luisteren?
Coolquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Spannendquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Maar zou Roel doordat hij maar 33cm groot is andere tonen horen dan wij?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
OMG waarom geven ze nu ineens wel dikke onvoldoendes en bij de eerdere kutoptredens van anderen niet?
Geschrokken van de Johannes-factorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
OMG waarom geven ze nu ineens wel dikke onvoldoendes en bij de eerdere kutoptredens van anderen niet?
Ja, da's waar. Het concept met de cijfers zuigtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar bij sommige eerderen waren ze ALLEMAAL ongeloofwaardig
Blijkbaar heeft hij dat nummer zelf gekozen, beetje dom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
van Velzen is lekker objectief bezig..... ha ha...
Hij heeft echt een heel fout nummer gekozen voor Sam, terwijl die man juist een hele mooie stem heeft.
Dat ie volgend jaar maar aan XFA UK mee gaat doen danquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef senesta het volgende:
Pfoeh zeg, wat zielig want hij heeft echt wel een mooie stem.
scherpquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Hij moet natuurlijk ook gewoon een semsung gelluksie nemen en niet zo lui zijn met z'n payphone.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Hij moet natuurlijk ook gewoon een semsung gelluksie nemen en niet zo lui zijn met z'n payphone.
dat heeft dus al een paar slachtoffers gecreeerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Het concept met de cijfers zuigt
Potverdillekes, Dirkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Dirkh het volgende:
Vraag me af wat er aan de hand is, hebben ze met z'n allen ergens gegeten wat niet zo goed is gevallen?
Alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Ja, dat hoor ik ook nu. Maar van Velzen is de coach, die had toch moeten horen dat hij dat niet kon?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij dat nummer zelf gekozen, beetje dom.
favo Ivan zong ook kneitervalsquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Echt oneerlijk dit.
Hij zong idd erg slecht, maar Nicola bv ook en die kreeg geen vieren
En die eerste, die Lloyd, die zong NOG valser.
Nicola zong best goed hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Echt oneerlijk dit.
Begrijp ik ook niet, zeg dan: neem een ander nummer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook nu. Maar van Velzen is de coach, die had toch moeten horen dat hij dat niet kon?
Ze dachten waarschijnlijk dat ze niet hoefden te hakken qua cijfers omdat het publiek ook wel met ze mee zou gaan... helaas buiten Friesland gedachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Echt oneerlijk dit.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Ver-ushi-dquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Wendy... what the ding is er met je engels?
OOk waar, als je een goede zanger bent, dan moet je toch op zijn minst zuiver kunnen zingen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij zong gewoon slecht, als hij zo goed was had hij dit niet zo verneukt
Daaromquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze is niet slechter dan de 1e 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |