quote:
Gezeur van wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh oh D. je krijgt nu gezeur dat je dit topic hebt geopend.
Nee joh, als het zo snel gaat mag dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh oh D. je krijgt nu gezeur dat je dit topic hebt geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wss komen ze hier door ons gemiddeldequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen die Britten niet meedoen aan de The Voice of GB ofzo?
Brittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen die Britten niet meedoen aan de The Voice of GB ofzo?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef byah het volgende:
[..]
Ze moest bukken bij omhelzen van Marx
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
ECHT????????????????????
Ik vind hem zo leuk he, die rooie
Beide buitenlanders door in deze ronde graag
Ze begint net.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
lekker nummer dit en zeker niet slecht gedaan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ben verkouden, waar kan ik Katty's outfit halen? Heel handig nu.
dus weer een hoge jury scorequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Afschuwelijke styling, afschuwelijke jurk, lelijke make-up, lelijke vibrato, lelijke compositie.
En kut gezongen.
Ze zingt wel veel beter. Heb Katy 1 keer live zien zingen, nooit meer, aub!quote:
ja, Johannes, en anderen, en die gingen doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Een 5... OK het was niet goed, maar ik heb wel slechtere gehoord.
Als ze haar best doet, kan ze het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zingt wel veel beter. Heb Katy 1 keer live zien zingen, nooit meer, aub!
O.a. In zijn eigen team.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Een 5... OK het was niet goed, maar ik heb wel slechtere gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |