Idd jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Day het volgende:
Dat stukje van Nicola wordt elke keer slechter.
Ik ook.... mijn laatste glaasje rode vodka redbull.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga nog ff wat ophalen uit de keuken
Ik denk dat we kwart voor 12 ook wel halenquote:
Eens!quote:
Ik snap de overeenkomst nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Noctua het volgende:
Ik ga aan de wortels... is de aanblik van Nicola's billen toch nog ergens goed voor.
Hmm ga ik ook pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook.... mijn laatste glaasje rode vodka redbull.
Meer niet anders kan ik niet slapen vannacht![]()
En moet morgen voetballen, dus fit zijn
Ja ik heb Monster (blauw) vind ik hem net even iets lekkerderquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hmm ga ik ook pakken![]()
Maar dan met euroshopper energydrank
Ik wacht tot mijn aardappels koken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Dat jullie allemaal blijven zitten tijdens de reclameIk zit tussendoor even wat anders te doen. En elders te kijken.
Zo laat nog?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn aardappels koken.
Nee ik haak ook af, hoe leuk ik Johannes ook vind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Maame moet blijven, de rest mag naar buiten gekegeld worden. Of nou ja, hou Johannes dan maar, om Pisces een plezier te doen.
Optimistquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat we kwart voor 12 ook wel halen
tsja, dat beeld hebben een stuk of wat hollanders nou eenmaal van ons Friezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!
Of Johannes, maar dan graag met een normaal nummer en niet elke keer de associatie met het boerenleven, qua kleding.
lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Vriend komt om half 11 thuis en ik wacht op het avondeten met hem.Stamppot Andijvie.
Nicola?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn aardappels koken.
Lief van jequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Vriend komt om half 11 thuis en ik wacht op het avondeten met hem.Stamppot Andijvie.
quote:
Ja, net aangezet en ik had gerekend dat ze dan over 20 minuten klaar zijn met koken maar eerst moet het water natuurlijk nog warm worden.quote:
Aaah!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tsja, dat beeld hebben een stuk of wat hollanders nou eenmaal van ons Friezen
Liefde gaat door de maagquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man maak je met kleine dingen blij.
dat doen ze allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef iFok. het volgende:
SMS voor jezelf sturen.van mij mag ze eruit.
Grote dingen kunnen we ook wel waarderen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man maak je met kleine dingen blij.
quote:
Zou ik ook doen zodra ik zou merken dat anderen dat ook doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Maar je moet ervoor zorgen dat niemand het merkt
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, daar hebben we Chubby Williams....
Misschien als ik er geld voor krijg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Lekker zeg een kus in je nek van Robbie Williams.
Ik wil zelfs wel iets toe gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Misschien als ik er geld voor krijg.
Nou, nee, dank jequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Lekker zeg een kus in je nek van Robbie Williams.
Waarom groot doen als het klein kan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Grote dingen kunnen we ook wel waarderen hoor
Het zou wel geweldig zijn als ze nu niet draaienquote:
Dusquote:
Bosje bloemen of zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Beetje zelfwaarde kan geen kwaad. Wat is Robbie Williams nou.
quote:
Omdat dit gewoon een stom nummer is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Maar wat is er loos, vroeger wij hij live weergaloos, en nu krijgt hij zijn eigen liedjes niet meer uit zijn strot....
Was ofgesproken in het interview wat ie hiervoor met martijn hadquote:
Het lijkt op een nummer van het songfestival van vorig jaar......quote:
Verkouden, net als Jim destijds.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Maar wat is er loos, vroeger wij hij live weergaloos, en nu krijgt hij zijn eigen liedjes niet meer uit zijn strot....
Knebsworth was echt weergaloos...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Oh kan het toch dat hij in bv Albert Hall niet één toon slecht zong en vanavond een heleboel?
Ik snap er niets van.
Backing vocals, autotune, playbackquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Oh kan het toch dat hij in bv Albert Hall niet één toon slecht zong en vanavond een heleboel?
Ik snap er niets van.
dat gaat ten koste van je stem en niet van de timingquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkouden, net als Jim destijds.
Mwah toen ik hem in de Arena zag werd hij ook al uit de brand geholpen door zijn backings hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Neej neej neej die concerten was niets playback aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Backing vocals, autotune, playback
LOLquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij hijgt als een paard. Echt slecht dit.
Wat kan Robbie dat schelen. Die is allang binnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat ten koste van je stem en niet van de timing
dit is geen playbackquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Backing vocals, autotune, playback
Toen ie nog jong was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Neej neej neej die concerten was niets playback aan
En briljant was ie toen, live...
mooi oud is niet lelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef iFok. het volgende:
Wordt tijd om te stoppen, hij wordt oud.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Studiotje het volgende:
ZE GOOIT DE GOUDEN TELEVIZIER RING AF
Hij zit ook aan dr wijsvinger. Veels te groot.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Studiotje het volgende:
ZE GOOIT DE GOUDEN TELEVIZIER RING AF
Gatverrrrdamme !quote:
nee ik had het over oudere mannenquote:
MIJN ANANASquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Wendy met je klotekutring... ik hoop dat je je een slagaderlijke bloeding vingert
Daaromquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet oud maar bejaard.
Dat gaat ook gebeurenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Koen66 het volgende:
en ik maar denken dat iedereen zou optreden op 1 avond
11 uur red ik nog wel, maar langer niet denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
Dit duurt nog anderhalf uur?
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet... nog lange niet!
Ligt eraan. Amy had het beter anders kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je, als sterren op hun hoogtepunt sterven hoef je ook de aftakeling niet meer mee te maken.......
ow gaat het toch verder nog?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
Dit duurt nog anderhalf uur?
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet... nog lange niet!
Ze had niets in gedachte.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef Day het volgende:
Dit is toch niet het outfitje wat Nicola in gedachte had?
quote:
quote:
helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zei het jullie.... Paul Turner in the making
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef iFok. het volgende:
Jammeralle Boer zoek vrouw kijkers stemmen op Johannes.
ditquote:
af en toe heb ik de illusiequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat het hier om een zangwedstrijd ging he?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |