Idd jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Day het volgende:
Dat stukje van Nicola wordt elke keer slechter.
Ik ook.... mijn laatste glaasje rode vodka redbull.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga nog ff wat ophalen uit de keuken
Ik denk dat we kwart voor 12 ook wel halenquote:
Eens!quote:
Ik snap de overeenkomst nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Noctua het volgende:
Ik ga aan de wortels... is de aanblik van Nicola's billen toch nog ergens goed voor.
Hmm ga ik ook pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook.... mijn laatste glaasje rode vodka redbull.
Meer niet anders kan ik niet slapen vannacht![]()
En moet morgen voetballen, dus fit zijn
Ja ik heb Monster (blauw) vind ik hem net even iets lekkerderquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hmm ga ik ook pakken![]()
Maar dan met euroshopper energydrank
Ik wacht tot mijn aardappels koken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Dat jullie allemaal blijven zitten tijdens de reclameIk zit tussendoor even wat anders te doen. En elders te kijken.
Zo laat nog?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn aardappels koken.
Nee ik haak ook af, hoe leuk ik Johannes ook vind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Maame moet blijven, de rest mag naar buiten gekegeld worden. Of nou ja, hou Johannes dan maar, om Pisces een plezier te doen.
Optimistquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat we kwart voor 12 ook wel halen
tsja, dat beeld hebben een stuk of wat hollanders nou eenmaal van ons Friezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!
Of Johannes, maar dan graag met een normaal nummer en niet elke keer de associatie met het boerenleven, qua kleding.
lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Vriend komt om half 11 thuis en ik wacht op het avondeten met hem.Stamppot Andijvie.
Nicola?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn aardappels koken.
Lief van jequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Vriend komt om half 11 thuis en ik wacht op het avondeten met hem.Stamppot Andijvie.
quote:
Ja, net aangezet en ik had gerekend dat ze dan over 20 minuten klaar zijn met koken maar eerst moet het water natuurlijk nog warm worden.quote:
Aaah!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tsja, dat beeld hebben een stuk of wat hollanders nou eenmaal van ons Friezen
Liefde gaat door de maagquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man maak je met kleine dingen blij.
dat doen ze allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef iFok. het volgende:
SMS voor jezelf sturen.van mij mag ze eruit.
Grote dingen kunnen we ook wel waarderen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man maak je met kleine dingen blij.
quote:
Zou ik ook doen zodra ik zou merken dat anderen dat ook doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Maar je moet ervoor zorgen dat niemand het merkt
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, daar hebben we Chubby Williams....
Misschien als ik er geld voor krijg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Lekker zeg een kus in je nek van Robbie Williams.
Ik wil zelfs wel iets toe gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Misschien als ik er geld voor krijg.
Nou, nee, dank jequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Lekker zeg een kus in je nek van Robbie Williams.
Waarom groot doen als het klein kan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Grote dingen kunnen we ook wel waarderen hoor
Het zou wel geweldig zijn als ze nu niet draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |