Piscespistache.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit als een malle pistache te pellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het getsie.. prikt dat niet???quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Hopelijk ben ik niet zometeen blind, ik wilde oogdruppels indoen, maar ik deed per ongeluk de neusspray in mijn oogzelfde soort flesje.
SMSquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nummers van vanavond:Ik riep het weken geleden al; 60 jaar muziekgeschiedenis maar toch alzeleven van die kut niksaandehand-nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Da's alleen bij Trijntjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Natte vingerwerk... weet je toch?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, de wallen van Marco kunnen bijna zelf auditie doen!
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, de wallen van Marco kunnen bijna zelf auditie doen!
Hectometerpaaltjes waar ze staan te flitsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Zijn dit percentages ofzo wat is dezen?
Gewoon random bingogetallen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Zijn dit percentages ofzo wat is dezen?
Moet je maar een betere favoriet nemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik in al die jaren een echte favoriet, gaat ie meteen in de eerste aflevering weg
quote:
Nou volgens mij vinden we het allemaal drie keer niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik nog ff klagen over dit concept?
Ik vind het niet zo bijzonderrrrrrrr....
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik nog ff klagen over dit concept?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hectometerpaaltjes waar ze staan te flitsen.
Neuh, alleen Johannes en Maamequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut van deze 4 mogen er wmb 3 door
nee ik heb echt wat met dat nummer....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
fragile vind ik dan weer zo'n jammer nummer
Misschien bij gelijkspel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut van deze 4 mogen er wmb 3 door
Ja, zeker oneerlijk omdat meteen daarna de uitslag al komtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Maar voor de eerste kunnen ze toch langer stemmen?
Zoals je net zag dus nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat SMS stemmen snap ik nooit, de eerste krijgt toch de meeste stemmen? Of rekenen ze dat door of zo?
Ja, je bent oud.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik heb echt wat met dat nummer....
De lijnen zijn nu al open, dus je kunt ook al stemmen voor een die nog moet komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat SMS stemmen snap ik nooit, de eerste krijgt toch de meeste stemmen? Of rekenen ze dat door of zo?
quote:
Dit had ze gewoon moeten weigeren, kom op zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Dit nummer als een goedkope cabaret-versie wegzetten. Schaam je de ogen uit je kop, stylisten.
Geen idee, ik gruwel van die Gooische kakkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ben ik de enige die haar leuk vind?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het nu alweer over het piempie van Borsato?
Jij hebt het alleen maar daaroverquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is toch gewoon heel erg goed
Twitter dit even rond, Ceequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Dit nummer als een goedkope cabaret-versie wegzetten. Schaam je de ogen uit je kop, stylisten.
Ff met je rug naar het scherm gaan zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is toch gewoon heel erg goed
Repetities helpen de Piemp wel de dag doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef MissJ het volgende:
jammer voor die piempies dat ze dit nu niet kunnen zien
het lijkt de F1 van afgelopen zondag wel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ze vloog wel een beetje uit de bocht hier en daar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja zo'n saaie Truus komt helemaal tot leven met een paal natuurlijk, gooisch doosje.
Ze staan recht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
wat zien trijntjes ogen er raar uit?
Moeilijkheid van het nummer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zij een 7.5 en die Rihanna-muts een 10?
Dat snap ik dus ook echt niet....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Van Velzen heeft een grotere erectie dan dat hij groot is denk ik
Wat snap je niet? gewoon aangeven wat je ervan vindquote:
Ze schuurt elke week tegen de sticks van het herenhockeyteam aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja zo'n saaie Truus komt helemaal tot leven met een paal natuurlijk, gooisch doosje.
Ze staan recht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze schuurt elke week tegen de sticks van het herenhockeyteam aan
Hij geeft aan dat ik iets anders heb ingevuld, dan werkelijk gebeurdequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat snap je niet? gewoon aangeven wat je ervan vind
Idiote make-up. Maakt haar nog lelijker dan ze al is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
Ik kijk sowieso niet naar de tv, ik ben 4 dingen tegelijk aan het doen en luister alleen naar haar stemquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff met je rug naar het scherm gaan zitten
Geen idee....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat ik iets anders heb ingevuld, dan werkelijk gebeurde
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze schuurt elke week tegen de sticks van het herenhockeyteam aan
Wij hebben tot nu toe wel een beetje dezelfde smaakquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wij hebben er geen verstand van, blijkbaar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh, daar is de rest van 't broekje van Nicola.
quote:
Net als bij esf, van die zangers in het donker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Stickertje het volgende:
die linkse was zo donker, het leek een schaduw op mijn tv
Ze luisteren niet. Ze mogen haar gewoon niet, denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Hij klinkt goed!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef vencodark het volgende:
Wow, hoor ik nu een goede stem of ligt het aan mijn tv?
Nee, dit is gewoon goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef vencodark het volgende:
Wow, hoor ik nu een goede stem of ligt het aan mijn tv?
Ik denk het ook!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Fragile
En beste optreden van de avond tot nu toe
Neee, die heeft een afro zag ik zostars bij DWDDquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Als ze volgende week ziek is kan ze wel Sylvana sturen
Heb je sylvana wel gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Wel oneerlijk, Trijntje kan afkijken terwijl ze omgedraaid is.
Jepquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, is die Leona uit Phileine zegt sorry? Ze lijkt daar op.
Dan heb jij Sylvana zeker al een tijd niet gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Injetta het volgende:
Op zich heeft ze wel een goede stem. De beste tot nu toe... Zij had een 13 moeten hebben, als Babette daarnet een 10 kreeg.
Heeft die ineens ook haar boven de gordel gekregen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij Sylvana zeker al een tijd niet gezien?
Haar zus heet masi!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet wel telkens lachen als ik die naam hier op beeld lees, maamie
Ja dit is te rommelig en verwarrend. Dat omdraaien stoort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef iFok. het volgende:
Vind de verandering van de liveshows jammer. Laat de coaches gewoon kijken.
En ze is mijn Mammie helemaal nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet wel telkens lachen als ik die naam hier op beeld lees, maamie
Het verdwijnt, in de 3e liveshow... toch? :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef iFok. het volgende:
Vind de verandering van de liveshows jammer. Laat de coaches gewoon kijken.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Injetta het volgende:
Op zich heeft ze wel een goede stem. De beste tot nu toe... Zij had een 13 moeten hebben, als Babette daarnet een 10 kreeg.
Wij zijn proefpersonenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Doen ze dit ook bij andere landen, zo omgedraaid of zijn wij weer de eersten om hier van te mogen genieten?
Massimilianoquote:
Wij zijn de eersten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Doen ze dit ook bij andere landen, zo omgedraaid of zijn wij weer de eersten om hier van te mogen genieten?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, weer een nieuw item in deze show. De coach die het slapste lult wint de Luuk Koelman Troffee
Mooi, kunnen we stemmen?quote:
Het mooie aan de live shows is om de reacties van de coaches te zien. Nu zitten ze emotieloos voor zich uit te staren naar niks.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit is te rommelig en verwarrend. Dat omdraaien stoort.
Dit gaat elke week zo volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is dit eenmalig? Of gaat de firma Lulkoek en Co elke week punten geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |