Piscespistache.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit als een malle pistache te pellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het getsie.. prikt dat niet???quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Hopelijk ben ik niet zometeen blind, ik wilde oogdruppels indoen, maar ik deed per ongeluk de neusspray in mijn oogzelfde soort flesje.
SMSquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nummers van vanavond:Ik riep het weken geleden al; 60 jaar muziekgeschiedenis maar toch alzeleven van die kut niksaandehand-nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Da's alleen bij Trijntjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Natte vingerwerk... weet je toch?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, de wallen van Marco kunnen bijna zelf auditie doen!
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, de wallen van Marco kunnen bijna zelf auditie doen!
Hectometerpaaltjes waar ze staan te flitsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Zijn dit percentages ofzo wat is dezen?
Gewoon random bingogetallen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Zijn dit percentages ofzo wat is dezen?
Moet je maar een betere favoriet nemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik in al die jaren een echte favoriet, gaat ie meteen in de eerste aflevering weg
quote:
Nou volgens mij vinden we het allemaal drie keer niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik nog ff klagen over dit concept?
Ik vind het niet zo bijzonderrrrrrrr....
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik nog ff klagen over dit concept?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hectometerpaaltjes waar ze staan te flitsen.
Neuh, alleen Johannes en Maamequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut van deze 4 mogen er wmb 3 door
nee ik heb echt wat met dat nummer....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
fragile vind ik dan weer zo'n jammer nummer
Misschien bij gelijkspel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut van deze 4 mogen er wmb 3 door
Ja, zeker oneerlijk omdat meteen daarna de uitslag al komtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Maar voor de eerste kunnen ze toch langer stemmen?
Zoals je net zag dus nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat SMS stemmen snap ik nooit, de eerste krijgt toch de meeste stemmen? Of rekenen ze dat door of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |