abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119025944
Misschien moet ik het eerst eens pijlen ook wat zij dan denkt.
Kan natuurlijk ook.

Dat is het lastige natuurlijk via internet, het inschatten enzo van hoe denkt zij nou eigenlijk.
Kan haar natuurlijk ook afschrikken om dat gelijk (zo snel) te vragen.

En ja waar ga je via chat op af dan, tis toch smileys en xxx etc wat moet je anders??
Do what you love, love what you do!
pi_119026465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef kree het volgende:
hmmm ja, nou de reacties zijn duidelijk ja.
Maar ben beetje bang voor het onbekende :@
Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.
pi_119028242
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.
Nee denk het niet, maar ik wil wel een beetje meer weten toch nog.
Opzich is het advies wel goed wat ik hier hoor, want snap het ook gewoon helemaal.

Ik ben gewoon bang hou het daar maar op denk.

En tis raar want in het echt heb ik dat totaal gewoon niet, ook niet met meiden maar het is het date idee weet ik veel :S
pi_119028588
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.

Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:08:34 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119029348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.

Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.

En nee daar is geen handleiding voor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119031303
Ik heb een opzetje gegeven hoor, maar het blijft vaag.
Dan heb ik het over afspreken dus, maar goed net zoals ik wil ze ff wat meer praten nog.

Eigenlijk ben ik er nu te vroeg mee, hoop maar niet dat dat haar afschrikt dan nu.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:44:30 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119031307
Het ding met jezelf zijn is het volgende: heeft echt alleen zin als je een bepaald gevoel van eigenwaarde hebt. Anders moet je een soort van masker op zetten om niet over te komen als iemand die communiceert 'ik ben zo godvergeten blij dat je geen drankje in mijn gezicht gooide en daadwerkelijk luistert naar wat ik zeg'
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119031652
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Het ding met jezelf zijn is het volgende: heeft echt alleen zin als je een bepaald gevoel van eigenwaarde hebt. Anders moet je een soort van masker op zetten om niet over te komen als iemand die communiceert 'ik ben zo godvergeten blij dat je geen drankje in mijn gezicht gooide en daadwerkelijk luistert naar wat ik zeg'
Mooi uitgedrukt heloef :D
pi_119032132
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.

En nee daar is geen handleiding voor.
Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:24:01 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119033440
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.
welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:24:27 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119033464
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mooi uitgedrukt heloef :D
Ik ben blijkbaar dreef vandaag. :')
Mijn eerste poging tot een column was een succes aldus het merendeel van de mensen die hem las.

Misschien moet ik schrijver worden. Die Hank Moody neukt tenminste veel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119033892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?
Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:34:31 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119034088
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?
als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.

Het lijkt verdomme wel als of we alles stapje voor stapje aan je moeten uitleggen. Je bent toch geen half tamme of wel dan.
pi_119034395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.

Het lijkt verdomme wel als of we alles stapje voor stapje aan je moeten uitleggen. Je bent toch geen half tamme of wel dan.
Ik ben gewoon dood nerveus in de buurt van meisjes
pi_119034856
Weet je wat zoek een soort coach die je daarin helpt , we kunnen je daarin vanuit ons toetsenbord echt niet helpen hoe je zenuwachtigheid voor meisjes tegen kan gaan.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:50:20 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119035044
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat wil je nou dat we zeggen dan
pi_119035108
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat wil je nou dat we zeggen dan
Nu komen jullie met een manier om daar anders mee om te gaan
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:54:35 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119035273
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Wij? Jij en alleen jij kan dat!

Ga nou eens hulp zoeken man, wij kunnen je niet helpen, we hebben geen worder middelen.

Jij moet leren van je extreme angsten af te komen. Daar kunnen we je niet bij helpen. Pas als je dat voor elkaar hebt moet je aan versieren gaan denken.

Belangrijkste van alles is. Ga er wat voor doen ipv blijven vragen en niks doen! Op piepen na!
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:56:05 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119035352
quote:

[..]

Die jij dan vervolgens weer in de wind slaat omdat het te moeilijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119035371
quote:

[..]

nee. je moet zelf onderhand eens verantwoordelijkheid nemen. zelf. jij. als in niet wij. :{
pi_119035416
Voorstellling coach niet gezien of wil je alleen zien wat je wil zien ???
Hoe kunnen wij die achter ons toetsenbord zitten nou helpen bij je zenuwen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:57:29 #202
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119035444
quote:

[..]

Beginnen met joints roken een idee?

Semi-serieus trouwens. Volgens mij sta jij strak van de zenuwen met alles wat je doet en is alles ingewikkeld voor je
we dan
pi_119035546
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Voorstellling coach niet gezien of wil je alleen zien wat je wil zien ???
Hoe kunnen wij die achter ons toetsenbord zitten nou helpen bij je zenuwen.
hij zeurt al een jaar. we gaan er dus niet echt meer vanuit dat hij nu wel verantwoordelijkheid neemt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:00:52 #204
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119035635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Beginnen met joints roken een idee?

Semi-serieus trouwens. Volgens mij sta jij strak van de zenuwen met alles wat je doet en is alles ingewikkeld voor je
Ik ken ook een persoon die dat heeft. Lijkt me enorm vermoeiend.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119035672
Dat was mijn antwoord aan benzin , ik bedoel dus dat het van hem onlogisch is om te denken we hem kunnen helpen sinds we hem niet kennen behalve van het forum dus.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:04:39 #206
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119035882
Nou benzin je hoort het. Tijd voor een meet! Formerjellybean agrees
we dan
pi_119036220
Nou nee, dus maar laat hem zelf eens logisch nadenken als die van die zenuwen af wil zoek iemand die er aan werkt professioneel.Denk dat die meer kan doen dan ons hier
En momenteel heb ik even genoeg mensen gehad die dachten mij op te zadelen met hun problemen en ik bedank dus nu even voor die eer.
pi_119037592
Benzin ga naar Seminars etc in het buitenland in jouw vakgebied, moeten wel enkele vrouwen zijn die Engineers humor snappen en je aantrekkelijk vinden. Drie vliegen in een klap. Van alleen reizen wordt je zelfstandig en je hebt Gespreksstof en komt wellicht ook een leuke vrouw tegen.
pi_119037765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ga naar Seminars etc in het buitenland in jouw vakgebied, moeten wel enkele vrouwen zijn die Engineers humor snappen en je aantrekkelijk vinden. Drie vliegen in een klap. Van alleen reizen wordt je zelfstandig en je hebt Gespreksstof en komt wellicht ook een leuke vrouw tegen.
https://ert.cern.ch/brows(...)te_id=1&p_text_id=12

Succes Benzinnetje _O_
pi_119037948
quote:
Dat is een slecht idee. Dat is als proberen dolfijnen te vinden in een supermarkt :D

Serieus, stel je voor dat 1 op de 50 vrouw is, dan schiet het niet echt op. Het is maar een kans, en er zijn 48 andere jongens bezig met haar
pi_119038014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Veel wel ja, maar sommige dingen niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik ken ook een persoon die dat heeft. Lijkt me enorm vermoeiend.
Dat is het ook.

Ik wil uiteindelijk gewoon leuke vloeiende gesprekken waar de wereld voor iedereen leuker van wordt.
pi_119038021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is een slecht idee. Dat is als proberen dolfijnen te vinden in een supermarkt :D

Serieus, stel je voor dat 1 op de 50 vrouw is, dan schiet het niet echt op. Het is maar een kans, en er zijn 48 andere jongens bezig met haar
lees je nu over die andere pluspunten heen die zo mogelijk nog belangrijker zijn dan die ene vrouw??
pi_119038111
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lees je nu over die andere pluspunten heen die zo mogelijk nog belangrijker zijn dan die ene vrouw??
Verbaast me ook echt :') _O-

Dan vind je die vrouw toch gewoon niet en heb je juist heel veel andere leuke dingen meegemaakt in je leven. Maar ja, dan moet je er eerst moeite voor gaan doen xD
pi_119038130
quote:
Topidee.
pi_119038210
quote:

[..]

Medicatie. Hoe? Psychiater. Succes!
pi_119038213
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Mwaah, alleen dat eerste pluspunt wat je noemde is verder echt interessant; die vrouw zou het allerbelangrijkste zijn,
pi_119038269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwaah, alleen dat eerste pluspunt wat je noemde is verder echt interessant; die vrouw zou het allerbelangrijkste zijn,
ja want met je slaapkamer verhalen bereik je veel
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:44:57 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119038352
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Je moet een vrouw ook iets te bieden hebben. Het is voor elke jongen 1 van de belangrijkste dingen in ieder geval. Maar je moet dan haar ook dingen kunnen vertellen, dingen meemaken, sociaal leven beetje hebben, niet angstig zijn e.d. Eerst die dingen leren/doen en dan krijg je eerder een meid. Het gaat er echt om wat je een meid te bieden hebt. Alleen aardig gedrag en kennis op een bepaald vakgebied is niet genoeg. Wat jij interessant vindt staat misschien wel 180 graden af van wat jij eigenlijk interessant zou moeten vinden om vooruitgang te boeken
we dan
pi_119038491
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja want met je slaapkamer verhalen bereik je veel
Ik maak meer mee dan dat.

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Medicatie. Hoe? Psychiater. Succes!
In plaats van dat jullie me serieus nemen willen jullie me allemaal naar een psychiater of psycholoog doorsturen.
pi_119038546
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

In plaats van dat jullie me serieus nemen willen jullie me allemaal naar een psychiater of psycholoog doorsturen.
Hoe is dat niet serieus dan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119038592
quote:

[..]

[..]

vertel eens wat interessants?
En ik neem je serieus maar mijn tip veeg je zonder pardon van tafel
pi_119038639
We nemen je hartstikke serieus maar denken gewoon dat we met een boel dingen niet kunnen hulpen daar heb je gewoon wat meer professionele mensen voor .
En trouwens elk alternatief wat andere ook geven kaats je ook af.
pi_119038706
quote:
Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?
pi_119038725
Trouwens ook dan geen psychiater maar weleens aan een life-coach gedacht die helpt je leven organiseren en helpt je met de punten waar je moeite mee heb
pi_119039002
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

vertel eens wat interessants?
En ik neem je serieus maar mijn tip veeg je zonder pardon van tafel
Dat is niet iets waar ik zo mee kom, meestal komt dat tijdens een gesprek vanzelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ook dan geen psychiater maar weleens aan een life-coach gedacht die helpt je leven organiseren en helpt je met de punten waar je moeite mee heb
Daar heb ik nooit aan gedacht nee. Ik ga even Googlen :)
pi_119039110
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.

Maar we dwalen af met zijn allen en gaan off-topic;
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:

pi_119039329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.

[..]

:')_!
pi_119039572
quote:

[..]

[..]

Are you kidding me we komen met allemaal voorstellen , schijnbaar valt het antwoord niet en ga je weer door op dezelfde vraag ??? Heb je een bord voor je hoofd ofzo ???
pi_119040167
quote:

[..]

[..]

Vrede met jezelf krijgen is de beste manier. En dat kun je zelf niet voor elkaar krijgen dus raadt men je psychologische hulp aan. Is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die naar eigen zeggen vreselijk intelligent is?
pi_119041143
quote:

[..]

[..]

Geef nou eens een keer antwoord op mijn vragen!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119041302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe is dat niet serieus dan?
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
pi_119041381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Ga dan hulp zoeken in de echte wereld. Jij bent helemaal niet klaar voor een relatie. Je moet eerst je hoofd fixen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:42:20 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119041447
Benzin.. echt. nu begint het zelfs mij te irriteren hoe je het voor elkaar krijgt elke dag hetzelfde te vragen en elke keer onze adviezen te negeren.

Hoe word je minder nerveus bij meiden? door het meer en meer te doen.. uit je comfortzone te stappen en het gewoon te DOEN. Dus zonder stappen plan, want dat heeft geen nut. Je moet dus gewoon zijn wie je bent en vanuit daar kijken heo het loopt. Loopt het mis.. dan op naar de volgende. En hoe meer je het doet hoe beter het zal gaan en dat je dus minder nerveus zal zijn.

En ja dat is moeilijk, maar het is en blijft, voor jou en voor ieder aan, een kwestie van DOEN!!
actie ondernemen dus!

En ik ga lekker de kroeg in om te kijken of daar nog wat te flirten/versieren valt 8-)
pi_119041471
quote:

[..]

Niemand gaat jou helpen denk ik, als je er niet om vraagt. Waarom zouden ze?
pi_119042019
quote:

[..]

Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:46 #236
300347 MrManuel
pi_119042252
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk dit bedoelde ik dus.
Wat bedoelde je dus?
Wat mis ik? :X
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_119042699
quote:
Beter ga je bij mij niet spitten :D

Trouwens er zijn wel leukere postgeschiedenissen :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:13:09 #239
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119042707
Zonde Benzin, zoveel jaar in je leven op maar 10% van je capaciteit!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_119042966
Tering, verspillen mensen nog steeds energie aan benzin? Echt, je kunt beter tegen een muur aanpraten, dat geeft meer response. Of het is een best wel goede trol, dat kan natuurlijk ook. Maar ja, trollen moet je niet voeren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')