Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef kree het volgende:
hmmm ja, nou de reacties zijn duidelijk ja.
Maar ben beetje bang voor het onbekende
Nee denk het niet, maar ik wil wel een beetje meer weten toch nog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwacht je dat dat over een aantal weken anders zou zijn? Dan ligt er alleen maar meer druk op.
Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.
Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
Mooi uitgedrukt heloefquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Het ding met jezelf zijn is het volgende: heeft echt alleen zin als je een bepaald gevoel van eigenwaarde hebt. Anders moet je een soort van masker op zetten om niet over te komen als iemand die communiceert 'ik ben zo godvergeten blij dat je geen drankje in mijn gezicht gooide en daadwerkelijk luistert naar wat ik zeg'
Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door je zelf te zijn, zelf niet op te zijn van de zenuwen.
En nee daar is geen handleiding voor.
welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat? Dat hoeft niet per se een handleiding te zijn.
Ik ben blijkbaar dreef vandaag.quote:
Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welke gedeelte van "zelf niet op van de zenuwen te zijn" snap je niet?
als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het hoe daarvan snap ik niet. Hoe moet dat?
Ik ben gewoon dood nerveus in de buurt van meisjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je al niet kan of wilt begrijpen hoe je zelf niet op te zijn van de zenuwen, als je dat al niet voor elkaar krijgt houd het op.
Het lijkt verdomme wel als of we alles stapje voor stapje aan je moeten uitleggen. Je bent toch geen half tamme of wel dan.
Wat wil je nou dat we zeggen danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dood nerveus in de buurt van meisjes
Wij? Jij en alleen jij kan dat!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu komen jullie met een manier om daar anders mee om te gaan
Die jij dan vervolgens weer in de wind slaat omdat het te moeilijk is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
nee. je moet zelf onderhand eens verantwoordelijkheid nemen. zelf. jij. als in niet wij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Beginnen met joints roken een idee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
hij zeurt al een jaar. we gaan er dus niet echt meer vanuit dat hij nu wel verantwoordelijkheid neemt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Voorstellling coach niet gezien of wil je alleen zien wat je wil zien ???
Hoe kunnen wij die achter ons toetsenbord zitten nou helpen bij je zenuwen.
Ik ken ook een persoon die dat heeft. Lijkt me enorm vermoeiend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beginnen met joints roken een idee?
Semi-serieus trouwens. Volgens mij sta jij strak van de zenuwen met alles wat je doet en is alles ingewikkeld voor je
https://ert.cern.ch/brows(...)te_id=1&p_text_id=12quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ga naar Seminars etc in het buitenland in jouw vakgebied, moeten wel enkele vrouwen zijn die Engineers humor snappen en je aantrekkelijk vinden. Drie vliegen in een klap. Van alleen reizen wordt je zelfstandig en je hebt Gespreksstof en komt wellicht ook een leuke vrouw tegen.
Dat is een slecht idee. Dat is als proberen dolfijnen te vinden in een supermarktquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ga naar Seminars etc in het buitenland in jouw vakgebied, moeten wel enkele vrouwen zijn die Engineers humor snappen en je aantrekkelijk vinden. Drie vliegen in een klap. Van alleen reizen wordt je zelfstandig en je hebt Gespreksstof en komt wellicht ook een leuke vrouw tegen.
Veel wel ja, maar sommige dingen niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Semi-serieus trouwens. Volgens mij sta jij strak van de zenuwen met alles wat je doet en is alles ingewikkeld voor je
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken ook een persoon die dat heeft. Lijkt me enorm vermoeiend.
lees je nu over die andere pluspunten heen die zo mogelijk nog belangrijker zijn dan die ene vrouw??quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een slecht idee. Dat is als proberen dolfijnen te vinden in een supermarkt![]()
Serieus, stel je voor dat 1 op de 50 vrouw is, dan schiet het niet echt op. Het is maar een kans, en er zijn 48 andere jongens bezig met haar
Verbaast me ook echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lees je nu over die andere pluspunten heen die zo mogelijk nog belangrijker zijn dan die ene vrouw??
Topidee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Medicatie. Hoe? Psychiater. Succes!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, alleen dat eerste pluspunt wat je noemde is verder echt interessant; die vrouw zou het allerbelangrijkste zijn,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lees je nu over die andere pluspunten heen die zo mogelijk nog belangrijker zijn dan die ene vrouw??
ja want met je slaapkamer verhalen bereik je veelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, alleen dat eerste pluspunt wat je noemde is verder echt interessant; die vrouw zou het allerbelangrijkste zijn,
Je moet een vrouw ook iets te bieden hebben. Het is voor elke jongen 1 van de belangrijkste dingen in ieder geval. Maar je moet dan haar ook dingen kunnen vertellen, dingen meemaken, sociaal leven beetje hebben, niet angstig zijn e.d. Eerst die dingen leren/doen en dan krijg je eerder een meid. Het gaat er echt om wat je een meid te bieden hebt. Alleen aardig gedrag en kennis op een bepaald vakgebied is niet genoeg. Wat jij interessant vindt staat misschien wel 180 graden af van wat jij eigenlijk interessant zou moeten vinden om vooruitgang te boekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, alleen dat eerste pluspunt wat je noemde is verder echt interessant; die vrouw zou het allerbelangrijkste zijn,
Ik maak meer mee dan dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja want met je slaapkamer verhalen bereik je veel
In plaats van dat jullie me serieus nemen willen jullie me allemaal naar een psychiater of psycholoog doorsturen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Medicatie. Hoe? Psychiater. Succes!
Hoe is dat niet serieus dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak meer mee dan dat.
[..]
In plaats van dat jullie me serieus nemen willen jullie me allemaal naar een psychiater of psycholoog doorsturen.
vertel eens wat interessants?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak meer mee dan dat.
[..]
In plaats van dat jullie me serieus nemen willen jullie me allemaal naar een psychiater of psycholoog doorsturen.
Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
Dat is niet iets waar ik zo mee kom, meestal komt dat tijdens een gesprek vanzelf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vertel eens wat interessants?
En ik neem je serieus maar mijn tip veeg je zonder pardon van tafel
Daar heb ik nooit aan gedacht nee. Ik ga even Googlenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ook dan geen psychiater maar weleens aan een life-coach gedacht die helpt je leven organiseren en helpt je met de punten waar je moeite mee heb
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.
Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.
Maar we dwalen af met zijn allen en gaan off-topic;
[..]
Are you kidding me we komen met allemaal voorstellen , schijnbaar valt het antwoord niet en ga je weer door op dezelfde vraag ??? Heb je een bord voor je hoofd ofzo ???quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.
[..]
Vrede met jezelf krijgen is de beste manier. En dat kun je zelf niet voor elkaar krijgen dus raadt men je psychologische hulp aan. Is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die naar eigen zeggen vreselijk intelligent is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Geef nou eens een keer antwoord op mijn vragen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ga dan hulp zoeken in de echte wereld. Jij bent helemaal niet klaar voor een relatie. Je moet eerst je hoofd fixen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Niemand gaat jou helpen denk ik, als je er niet om vraagt. Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Beter ga je bij mij niet spittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef dawg het volgende:
Durf niet met meiden te praten
Hoe krijg ik haar aandacht?
Ik voel me ongelukkig..
Ik raak steeds verder in de problemen..
Ik ga me slechter en slechter voelen
Veranderen
Sociale contacten opdoen, mensen aanspreken e.d.
2007. zoek hulp. meer advies valt benzin niet te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |