abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50377439
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..

Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..

Ik wordt gek van mijn negatieve gedachten.

Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...

Ik weet het niet meer..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:50:57 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50377546
Een topic op Fok! helpt ook niet. (denk ik)
Lang leve mij! *O*
pi_50377626
Ga iets leuks doen ter afleiding?
And now for something completely different.
pi_50377630
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:50 schreef Echo99 het volgende:
Een topic op Fok! helpt ook niet. (denk ik)
Miss niet, maar het is het proberen waard, want verder weet ik niet meer wat ik nog wel moet doen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:54:58 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50377654
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Miss niet, maar het is het proberen waard, want verder weet ik niet meer wat ik nog wel moet doen
Heb niet heel je post history doorgelezen maar heb je je ouders hier al over gesproken?
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:55:56 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50377698
Je moet maar zo denken: alles is beter dan je de hele tijd klote voelen. Tijs dus om bezig te gaan met 'alles' , desnoods verhuizen naar de noordpool.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50377757
Lees Plato.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:58:36 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50377778
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef Iago het volgende:
Lees Plato.
Ook dat.
pi_50377829
Misschien moet je iets doen wat niet doelloos aanvoelt?
pi_50377938
Zoek een leuke hobby met een team (voetbal oid dus) en maak daar toffe vrienden
pi_50378033
Ga op stap of ga een teamsport doen.
pi_50378142
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:54 schreef Echo99 het volgende:

Heb niet heel je post history doorgelezen maar heb je je ouders hier al over gesproken?
Het bleek op je 17e mogelijk naar psycholoog te gaan zonder je ouders erbij te betrekken, dus ik heb het nog steeds niet allemaal verteld..

Tegen mijn ouders doe ik nog steeds net of alles goed gaat en ik volledig gelukkig ben
pi_50378151
Zoek vrienden, vraag aan de mensen om je heen of ze daadwerkelijk een hekel aan je hebben (ja: zoek andere mensen, nee: niet meer zeiken) en zeg je psycholoog dat je geen fuck aan z'n therapie hebt.

En stel jezelf wat doelen. Dingen die je wilt bereiken. En ga ervoor!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:01 #14
178274 MeinoduesP
De PseudonieM'er
pi_50378156
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..

Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..

Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...

Ik weet het niet meer..
Hoezo begin je te denken dat de mensen die je wel hebt een hekel aan je hebben? Is dat gewoon je negatieve doordenking? Ik heb ongeveer precies hetzelfde probleem. Maar dan heb ik het over negatief doordenken, over alles en nog wat!

Maar wat ik probeer te doen, is erover na te denken. NIET TEVEEL, want dan word je gek.
Maar datgene wat je denkt, haal alle positieve eruit, zet dat op een rijtje. En probeer dáár constant aan te denken..

Schrijf desnoods dat lijstje HIER op, dan kun je het teruglezen. En wij ook, dan kunnen we zien wat voor negatieve gedachten er in je hoofd rond zweeft, want wie weet is het allemaal niet eens zo erg dat je denkt!!

[ Bericht 0% gewijzigd door MeinoduesP op 12-06-2007 17:17:20 ]
Het toeval is het pseudoniem van God, als Hij zijn naam ergens niet onder wil zetten.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:14 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50378162
Lijkt me dat daar stap 1 ligt.
pi_50378164
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Paaul het volgende:
Zoek een leuke hobby met een team (voetbal oid dus) en maak daar toffe vrienden
Maar ga daar niet de huilie uit lopen hangen zoals je hier doet, want dan word je daar ook verstoten.
pi_50378194
Koop veel bier voor onbekenden in het café!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:12:20 #18
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_50378223
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:

Ik weet het niet meer..
kut voor je goos.

Beetje leeg profiel, en enige wat je doet op dit forum in fok is reageren op topics waar het gaat over psychische problemen.
kom je in de bekende psychische spiraal.

Probeer eens te reageren op leukere topics, probeer eens in contact te komen met mensen op dit forum waarbij je dezelfde intresses deelt.

Negatieve aandacht zoeken door dit soort dingen te posten op fora werkt niet echt. Mensen vinden je wel zielig en willlen je wel helpen, maar een jump-start naar het 'echte leven' is het niet.
pi_50378238
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef Roellio het volgende:
Koop veel bier voor onbekenden in het café!
En zeg ook waar je dat gaat doen
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_50378372
Misschien heb je gewoon een harde schop onder je kont nodig. Stop eens met zielig doen, daar beginnen al je problemen. Niemand wil met een zielig hoopje mens om gaan. Je straalt je triestheid waarschijnlijk uit, geen wonder dat mensen daar negatief op reageren.

Verder, wees eerlijk tegen jezelf en vraag je af waar het probleem nou precies ligt. Is het alleen je persoonlijkheid of wellicht iets meer? Zoals je uiterlijk...? Ga daar aan werken.

Met zielig doen los je echt niks op
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50378393
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Flashwin het volgende:
Misschien heb je gewoon een harde schop onder je kont nodig. Stop eens met zielig doen, daar beginnen al je problemen. Niemand wil met een zielig hoopje mens om gaan. Je straalt je triestheid waarschijnlijk uit, geen wonder dat mensen daar negatief op reageren.

Verder, wees eerlijk tegen jezelf en vraag je af waar het probleem nou precies ligt. Is het alleen je persoonlijkheid of wellicht iets meer? Zoals je uiterlijk...? Ga daar aan werken.

Met zielig doen los je echt niks op
Wat hij zegt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:18:09 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50378405
Misschien gaat het niet beter worden juist omdat je niets ervoor doet om het beter te maken.
Je hebt problemen met communiceren tegen vrouwen en je vrienden. Je bent ongelukkig omdat je niet geaccepteerd word.

Neem gewoon een dag voor je ogen waarbij je besluit om alles anders te doen.

Ga naar de kapper. Koop een stel nieuwe kleren. Pas jezelf die stijl aan van die persoon op TMF die je aanspreekt. Kleren maken niet de man maar geven je wel een ander gevoel. En anderen zullen het meteen opvallen dat je een nieuwe stijl hebt.

Als dat meisje langs je loopt waar je verliefd op bent. Denk dan aan jezelf en hoe tof je bent. Zij zou degene zijn die jouw moet smeken om uit te gaan. En als ze dat niet wilt dan is ze het dus niet waard om uberhaupt tijd aan te verdoen. Blijf dus niet te lang hangen of fantaseren over de perfectie van een vrouw. Het zijn gewoon mensen die als je hun beter leert kennen vaak zelfs zwaar tegen vallen omdat je ze weken idoliseert,.

Laat de wereld om jezelf draaien. Als je een groepje mensen ziet kletsen ga er brutaal bij staan en maak een grappige opmerking. Als dat niet gewaardeerd word laat je dan niet weg pesten maar reageer op een ludieke manier.

Zoek een hobby die bij je past en probeer mensen te bereiken door ze te vragen naar hun leven en wat hun bezighoud. Dan zal je zien dat ze ook voor jou gaan intereseren.

En wellicht zit je nu nog op de middelbare school en merk je dat als je later gaat studeren dat je een hele nieuwe wereld instapt met nieuwe mogelijkheden en een nieuwe vrienden kring.

Probeer niet zo te focussen op je populariteit of vrienden. Dan komt dat vanzelf wel.

Succes ermee.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:21:37 #23
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_50378509
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Buschetta het volgende:
Misschien gaat het niet beter worden juist omdat je niets ervoor doet om het beter te maken.
Je hebt problemen met communiceren tegen vrouwen en je vrienden. Je bent ongelukkig omdat je niet geaccepteerd word.

Neem gewoon een dag voor je ogen waarbij je besluit om alles anders te doen.

Ga naar de kapper. Koop een stel nieuwe kleren. Pas jezelf die stijl aan van die persoon op TMF die je aanspreekt. Kleren maken niet de man maar geven je wel een ander gevoel. En anderen zullen het meteen opvallen dat je een nieuwe stijl hebt.

Als dat meisje langs je loopt waar je verliefd op bent. Denk dan aan jezelf en hoe tof je bent. Zij zou degene zijn die jouw moet smeken om uit te gaan. En als ze dat niet wilt dan is ze het dus niet waard om uberhaupt tijd aan te verdoen. Blijf dus niet te lang hangen of fantaseren over de perfectie van een vrouw. Het zijn gewoon mensen die als je hun beter leert kennen vaak zelfs zwaar tegen vallen omdat je ze weken idoliseert,.

Laat de wereld om jezelf draaien. Als je een groepje mensen ziet kletsen ga er brutaal bij staan en maak een grappige opmerking. Als dat niet gewaardeerd word laat je dan niet weg pesten maar reageer op een ludieke manier.

Zoek een hobby die bij je past en probeer mensen te bereiken door ze te vragen naar hun leven en wat hun bezighoud. Dan zal je zien dat ze ook voor jou gaan intereseren.

En wellicht zit je nu nog op de middelbare school en merk je dat als je later gaat studeren dat je een hele nieuwe wereld instapt met nieuwe mogelijkheden en een nieuwe vrienden kring.

Probeer niet zo te focussen op je populariteit of vrienden. Dan komt dat vanzelf wel.

Succes ermee.
spot on.

spreek je uit ervaring? (da's een grapje op de grens )
pi_50378700
het is gemakkelijk om je kut te voelen, het begint al met het je kutvoelen.
probeer je af te zetten van psychische problemen want zoals eerder opgemerkt kom je daardoor alleen maar in die negatieve psychische spiraal terrecht

ps leuk verhaal hierboven
it was not a good game
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:32:18 #25
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50378812
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

spot on.

spreek je uit ervaring? (da's een grapje op de grens )
Nee, ik was altijd wel middelmatig populair. Ik had het geluk dat ik een hoop meisjes kende en dat ik een grote bek had

Maar ik las in een van z'n topics over dat hij moeite had met meisjes. En dan moet je dus ingrijpen als man he...

Ik werkte in een bar een tijdje en daar kwam eens in de maand een meisje binnen lopen waardoor ik eigenlijk verlamd werd. Ze was zo intens knap in mijn ogen dat ik gewoonweg niet meer wist wat ik moest doen of zeggen.

Op een dag had ik ruzie met m'n baas en toen liep zij toevallig binnen. Ik dacht als ik vandaag ontslagen/ontslag neem dan zie ik haar nooit meer. En ze kwam er al 1,5 jaar. Toen dacht ik fuck it. Ik liep op d'r af en vroeg haar mee uit. Toen ze meteen ja zei was dat best een schok omdat ik het gewoon weg niet verwachtte.

Nu woon ik al weer een aantal jaren samen met haar

Moraal van het verhaal.

Neem je kansen voor het te laat is en trek ook geen muur op die je ervan weerhoudt om dingen te ondernemen. Vaak lach je achteraf om je eigen gedachtes over een te nemen obstakel. Als je op je bek gaat so be it. Het is erger om dingen te laten en je af te vragen hoe het allemaal zou zijn gelopen als je wel iets onderneemt. (en dat is ook veel spannender )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')