Miss niet, maar het is het proberen waard, want verder weet ik niet meer wat ik nog wel moet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:50 schreef Echo99 het volgende:
Een topic op Fok! helpt ook niet. (denk ik)
Heb niet heel je post history doorgelezen maar heb je je ouders hier al over gesproken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Miss niet, maar het is het proberen waard, want verder weet ik niet meer wat ik nog wel moet doen
Ook dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef Iago het volgende:
Lees Plato.
Het bleek op je 17e mogelijk naar psycholoog te gaan zonder je ouders erbij te betrekken, dus ik heb het nog steeds niet allemaal verteld..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:54 schreef Echo99 het volgende:
Heb niet heel je post history doorgelezen maar heb je je ouders hier al over gesproken?
Hoezo begin je te denken dat de mensen die je wel hebt een hekel aan je hebben? Is dat gewoon je negatieve doordenking? Ik heb ongeveer precies hetzelfde probleem. Maar dan heb ik het over negatief doordenken, over alles en nog wat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..
Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..
Ik wordt gek van mijn negatieve gedachten.
Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...
Ik weet het niet meer..
Maar ga daar niet de huilie uit lopen hangen zoals je hier doet, want dan word je daar ook verstoten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Paaul het volgende:
Zoek een leuke hobby met een team (voetbal oid dus) en maak daar toffe vrienden![]()
kut voor je goos.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..
Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..
Ik wordt gek van mijn negatieve gedachten.
Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...
Ik weet het niet meer..
En zeg ook waar je dat gaat doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef Roellio het volgende:
Koop veel bier voor onbekenden in het café!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Flashwin het volgende:
Misschien heb je gewoon een harde schop onder je kont nodig. Stop eens met zielig doen, daar beginnen al je problemen. Niemand wil met een zielig hoopje mens om gaan. Je straalt je triestheid waarschijnlijk uit, geen wonder dat mensen daar negatief op reageren.
Verder, wees eerlijk tegen jezelf en vraag je af waar het probleem nou precies ligt. Is het alleen je persoonlijkheid of wellicht iets meer? Zoals je uiterlijk...? Ga daar aan werken.
Met zielig doen los je echt niks op
spot on.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Buschetta het volgende:
Misschien gaat het niet beter worden juist omdat je niets ervoor doet om het beter te maken.
Je hebt problemen met communiceren tegen vrouwen en je vrienden. Je bent ongelukkig omdat je niet geaccepteerd word.
Neem gewoon een dag voor je ogen waarbij je besluit om alles anders te doen.
Ga naar de kapper. Koop een stel nieuwe kleren. Pas jezelf die stijl aan van die persoon op TMF die je aanspreekt. Kleren maken niet de man maar geven je wel een ander gevoel. En anderen zullen het meteen opvallen dat je een nieuwe stijl hebt.
Als dat meisje langs je loopt waar je verliefd op bent. Denk dan aan jezelf en hoe tof je bent. Zij zou degene zijn die jouw moet smeken om uit te gaan. En als ze dat niet wilt dan is ze het dus niet waard om uberhaupt tijd aan te verdoen. Blijf dus niet te lang hangen of fantaseren over de perfectie van een vrouw. Het zijn gewoon mensen die als je hun beter leert kennen vaak zelfs zwaar tegen vallen omdat je ze weken idoliseert,.
Laat de wereld om jezelf draaien. Als je een groepje mensen ziet kletsen ga er brutaal bij staan en maak een grappige opmerking. Als dat niet gewaardeerd word laat je dan niet weg pesten maar reageer op een ludieke manier.
Zoek een hobby die bij je past en probeer mensen te bereiken door ze te vragen naar hun leven en wat hun bezighoud. Dan zal je zien dat ze ook voor jou gaan intereseren.
En wellicht zit je nu nog op de middelbare school en merk je dat als je later gaat studeren dat je een hele nieuwe wereld instapt met nieuwe mogelijkheden en een nieuwe vrienden kring.
Probeer niet zo te focussen op je populariteit of vrienden. Dan komt dat vanzelf wel.
Succes ermee.
Nee, ik was altijd wel middelmatig populair. Ik had het geluk dat ik een hoop meisjes kende en dat ik een grote bek hadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
spot on.
spreek je uit ervaring?(da's een grapje op de grens
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |