Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.
Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.
Maar we dwalen af met zijn allen en gaan off-topic;
[..]
Are you kidding me we komen met allemaal voorstellen , schijnbaar valt het antwoord niet en ga je weer door op dezelfde vraag ??? Heb je een bord voor je hoofd ofzo ???quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.
[..]
Vrede met jezelf krijgen is de beste manier. En dat kun je zelf niet voor elkaar krijgen dus raadt men je psychologische hulp aan. Is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die naar eigen zeggen vreselijk intelligent is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Geef nou eens een keer antwoord op mijn vragen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ga dan hulp zoeken in de echte wereld. Jij bent helemaal niet klaar voor een relatie. Je moet eerst je hoofd fixen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Niemand gaat jou helpen denk ik, als je er niet om vraagt. Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Beter ga je bij mij niet spittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef dawg het volgende:
Durf niet met meiden te praten
Hoe krijg ik haar aandacht?
Ik voel me ongelukkig..
Ik raak steeds verder in de problemen..
Ik ga me slechter en slechter voelen
Veranderen
Sociale contacten opdoen, mensen aanspreken e.d.
2007. zoek hulp. meer advies valt benzin niet te geven.
Een troll die dit 6 jaar volhoudt is bijna even triest een iemand die het daadwerkelijk meent, misschien zelfs nog wel triesterquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:19 schreef Techno het volgende:
Tering, verspillen mensen nog steeds energie aan benzin? Echt, je kunt beter tegen een muur aanpraten, dat geeft meer response. Of het is een best wel goede trol, dat kan natuurlijk ook. Maar ja, trollen moet je niet voeren....
Ik baal ervan dat jullie me zo zien. Ik vind niet dat ik dat heb verdiend en het doet me pijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!
Tja vervelend voor jou. Maar de waarheid is hard. In alle topics waar ik jou ooit ben tegengekomen werd jou advies gegeven en jij wuift alles weg. Dan maak je het er gewoon zelf na.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jullie me zo zien. Ik vind niet dat ik dat heb verdiend en het doet me pijn.
Don't need it zeg je, maar ben je niet bang dat je op deze manier nog eens 5 jaar van je leven verspilt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat ik Door mijn postgeschiedenis niet meer serieus word behandeld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef dawg het volgende:
2007. zoek hulp. meer advies valt benzin niet te geven.
Heel erg zonde, maar Nja, wat doe je eraan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef Detroit het volgende:
Zonde Benzin, zoveel jaar in je leven op maar 10% van je capaciteit!
En maar blijven zwelgen in zelfmedelijden, ja echt... daar kom je verder mee!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef benzin het volgende:
Ik baal ervan dat jullie me zo zien. Ik vind niet dat ik dat heb verdiend en het doet me pijn.
Goed, om hier dan maar op in te gaan...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.
Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
1. Nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
Even iets heel anders. Een bezette meid versieren. Hoe de fuck doet men dat?
Ik gok 60 jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Don't need it zeg je, maar ben je niet bang dat je op deze manier nog eens 5 jaar van je leven verspilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |