abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119039110
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar wees even realistisch, je hebt een hoop serieuze reacties gehad. Er valt je niets nieuws meer te vertellen, je zit al jaren 'vast' in dezelfde situatie. Dan is psychische hulp zo'n beetje de enige optie die overblijft en dat is absoluut geen schande. Je moest eens weten hoeveel mensen bij een psych lopen, voor kleinere en grotere problematiek. Je wil toch ook een leuker leven?
Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.

Maar we dwalen af met zijn allen en gaan off-topic;
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.

Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
pi_119039329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Don't want it, don't need it. Tuurlijk wil ik een leuker leven, maar dat is niet de manier.

[..]

:')_!
pi_119039572
quote:

[..]

[..]

Are you kidding me we komen met allemaal voorstellen , schijnbaar valt het antwoord niet en ga je weer door op dezelfde vraag ??? Heb je een bord voor je hoofd ofzo ???
pi_119040167
quote:

[..]

[..]

Vrede met jezelf krijgen is de beste manier. En dat kun je zelf niet voor elkaar krijgen dus raadt men je psychologische hulp aan. Is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die naar eigen zeggen vreselijk intelligent is?
pi_119041143
quote:

[..]

[..]

Geef nou eens een keer antwoord op mijn vragen!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119041302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe is dat niet serieus dan?
Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
pi_119041381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat ik liever geholpen wil worden dan een verhaaltje aanhoren.
Ga dan hulp zoeken in de echte wereld. Jij bent helemaal niet klaar voor een relatie. Je moet eerst je hoofd fixen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:42:20 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119041447
Benzin.. echt. nu begint het zelfs mij te irriteren hoe je het voor elkaar krijgt elke dag hetzelfde te vragen en elke keer onze adviezen te negeren.

Hoe word je minder nerveus bij meiden? door het meer en meer te doen.. uit je comfortzone te stappen en het gewoon te DOEN. Dus zonder stappen plan, want dat heeft geen nut. Je moet dus gewoon zijn wie je bent en vanuit daar kijken heo het loopt. Loopt het mis.. dan op naar de volgende. En hoe meer je het doet hoe beter het zal gaan en dat je dus minder nerveus zal zijn.

En ja dat is moeilijk, maar het is en blijft, voor jou en voor ieder aan, een kwestie van DOEN!!
actie ondernemen dus!

En ik ga lekker de kroeg in om te kijken of daar nog wat te flirten/versieren valt 8-)
pi_119041471
quote:

[..]

Niemand gaat jou helpen denk ik, als je er niet om vraagt. Waarom zouden ze?
pi_119042019
quote:

[..]

Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:46 #236
300347 MrManuel
pi_119042252
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk dit bedoelde ik dus.
Wat bedoelde je dus?
Wat mis ik? :X
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_119042699
quote:
Beter ga je bij mij niet spitten :D

Trouwens er zijn wel leukere postgeschiedenissen :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:13:09 #239
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119042707
Zonde Benzin, zoveel jaar in je leven op maar 10% van je capaciteit!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_119042966
Tering, verspillen mensen nog steeds energie aan benzin? Echt, je kunt beter tegen een muur aanpraten, dat geeft meer response. Of het is een best wel goede trol, dat kan natuurlijk ook. Maar ja, trollen moet je niet voeren....
pi_119043007
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:19 schreef Techno het volgende:
Tering, verspillen mensen nog steeds energie aan benzin? Echt, je kunt beter tegen een muur aanpraten, dat geeft meer response. Of het is een best wel goede trol, dat kan natuurlijk ook. Maar ja, trollen moet je niet voeren....
Een troll die dit 6 jaar volhoudt is bijna even triest een iemand die het daadwerkelijk meent, misschien zelfs nog wel triester _O-
pi_119043009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Stront eigenwijs stuk vreten ben je. Je wil helemaal niet geholpen worden je winkel enkel medelijden. Ik heb respect voor de mensen hier die jou nog proberen te helpen hoe kan je dit in hemelsnaam opbrengen?!
Ik baal ervan dat jullie me zo zien. Ik vind niet dat ik dat heb verdiend en het doet me pijn.
pi_119043090
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik baal ervan dat jullie me zo zien. Ik vind niet dat ik dat heb verdiend en het doet me pijn.
Tja vervelend voor jou. Maar de waarheid is hard. In alle topics waar ik jou ooit ben tegengekomen werd jou advies gegeven en jij wuift alles weg. Dan maak je het er gewoon zelf na.
pi_119043094
quote:

[..]

Don't need it zeg je, maar ben je niet bang dat je op deze manier nog eens 5 jaar van je leven verspilt?
pi_119043113
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef dawg het volgende:

2007. zoek hulp. meer advies valt benzin niet te geven.
Ik begin het idee te krijgen dat ik Door mijn postgeschiedenis niet meer serieus word behandeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef Detroit het volgende:
Zonde Benzin, zoveel jaar in je leven op maar 10% van je capaciteit!
Heel erg zonde, maar Nja, wat doe je eraan.
pi_119043123
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef benzin het volgende:
En maar blijven zwelgen in zelfmedelijden, ja echt... daar kom je verder mee! :')
pi_119043146
Even iets heel anders. Een bezette meid versieren. Hoe de fuck doet men dat?
pi_119043160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets: Vrouwen vinden het schijnbaar belangrijker hoe ze zich voelen als ze bij een jongen zijn.

Wat ik wil weten is hoe ik een leuke en gemakkelijke sfeer creëer.
Goed, om hier dan maar op in te gaan...

Allereerst is het belangrijk dat je zelfverzekerd bent en je op je gemak voelt. Dat creëer je al een meer ontspannen sfeer. Als de klik er dan ook is, zal het helemaal vanzelf gaan.
pi_119043188
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
Even iets heel anders. Een bezette meid versieren. Hoe de fuck doet men dat?
1. Niet
2. niet anders dan een vrijgezelle meid. Iemand moet er toch voor openstaan zowel bezet als vrijgezel anders is het een hopeloze zaak.
pi_119043201
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Don't need it zeg je, maar ben je niet bang dat je op deze manier nog eens 5 jaar van je leven verspilt?
Ik gok 60 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')