Dat herken ik welquote:Op maandag 28 november 2005 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb zelf ook altijd een grote bek als ik sta te praten met mijn kameraden over de dames.. maar als ik een lekker ding aanspreek komt er ook vaak niet meer als stotterend 'hallo' uit.
Nog suggesties voor plekken waar goed valt te oefenen?quote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Jaco90 het volgende:
Uuhm.. dats een probleem. Wees gewoon jezelf is denk ik gewoon de beste tip, verder misschien gewoon oefenen.
Moet je gewoon een keertje uitgaan in een stad/dorp waar je nooit komt en dan oefenen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nog suggesties voor plekken waar goed valt te oefenen?
Je kan de 1e nog zijnquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
't is wachten op de reactie "gewoon doen!", het meest nutteloze advies
quote:Op maandag 28 november 2005 20:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onzeker over je eigen mislukte grapje.![]()
of juist het beste adviesquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
't is wachten op de reactie "gewoon doen!", het meest nutteloze advies
Meisje is te lelijkquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
of juist het beste advies
kom eens met 3 goede redenen waarom je NIET gewoon op een meisje af kan stappen
Ik weet het niet, maar ik wordt echt heel erg onzeker in de buurt van een meisje datik leuk vind.quote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
KLAARBLIJKELIJK is de TS in dit geval (en al die andere gevallen/topics) daar niet toe in staat. Angst, schaamte, onzekerheid, whatever.quote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |