Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:35 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maar even serieus, ken je haar? Of is het gewoon een knap meisje dat bij jou op school zit?
Dan gaat die onzekerheid op een gegeven moment vanzelf wel over; en dat gaat sneller wanneer je niet al te bang bent om een eventuele blunder te maken wanneer je dr aanspreekt.quote:
Zorg dat je bij haar in de buurt zit, dan kun je iig beginnen met lesverwante gespreksonderwerpen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje ja
Dat ben ik eigenlijk wel... Maar ik heb het eigenlijk met alle meiden wel, maar in dit geval durf ik echt nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan gaat die onzekerheid op een gegeven moment vanzelf wel over; en dat gaat sneller wanneer je niet al te bang bent om een eventuele blunder te maken wanneer je dr aanspreekt.
Kan een voordeel zijn, maar toch houd ik me liever aan "Never date your classmate" om narigheid in de toekomst te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje ja
Ja ja cc zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef skippy22 het volgende:
Kappen!
Dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef dawg het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je haar leuk vindt terwijl je niets tegen haar durft te zeggen?
Pratenquote:
En liefst niet met een te hoog mietjes-gehaltequote:
Wat heb je een mooie pronte borstjes in dat leuke topje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Neak het volgende:
Zie je haar bijvoorbeeld in hele zomerse kleding: zeg daar iets van (positief uiteraard).
Zozo, jij hebt hongerquote:Op een gegeven moment zag ik haar met een schaal vol brood lopen. Bedacht een opmerking, zei dat
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie pronte borstjes in dat leuke topje.
Zoiets, ik weet het niet eens meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |