Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:35 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maar even serieus, ken je haar? Of is het gewoon een knap meisje dat bij jou op school zit?
Dan gaat die onzekerheid op een gegeven moment vanzelf wel over; en dat gaat sneller wanneer je niet al te bang bent om een eventuele blunder te maken wanneer je dr aanspreekt.quote:
Zorg dat je bij haar in de buurt zit, dan kun je iig beginnen met lesverwante gespreksonderwerpen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje ja
Dat ben ik eigenlijk wel... Maar ik heb het eigenlijk met alle meiden wel, maar in dit geval durf ik echt nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan gaat die onzekerheid op een gegeven moment vanzelf wel over; en dat gaat sneller wanneer je niet al te bang bent om een eventuele blunder te maken wanneer je dr aanspreekt.
Kan een voordeel zijn, maar toch houd ik me liever aan "Never date your classmate" om narigheid in de toekomst te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zit bij me in de klas bij aardig wat lessen (niet bij allemaal, andere vakken), maar ik ken dr niet echt nee... Het is wel een knap meisje ja
Ja ja cc zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef skippy22 het volgende:
Kappen!
Dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef dawg het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je haar leuk vindt terwijl je niets tegen haar durft te zeggen?
Pratenquote:
En liefst niet met een te hoog mietjes-gehaltequote:
Wat heb je een mooie pronte borstjes in dat leuke topje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Neak het volgende:
Zie je haar bijvoorbeeld in hele zomerse kleding: zeg daar iets van (positief uiteraard).
Zozo, jij hebt hongerquote:Op een gegeven moment zag ik haar met een schaal vol brood lopen. Bedacht een opmerking, zei dat
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie pronte borstjes in dat leuke topje.
Zoiets, ik weet het niet eens meerquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie pronte borstjes in dat leuke topje.
[..]
Zozo, jij hebt honger
De dood in het leven is angst om te falen. Je bent nog 16, je moet er alles aan doen om dat te veranderen. Je bent waarschijnlijk op nog wel meer vlakken terughoudend en onzeker, en dat gaat je allemaal tegenzitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel... Maar ik heb het eigenlijk met alle meiden wel, maar in dit geval durf ik echt niets
Hmm, misschien niet zo een goed advies geweest eik...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:39 schreef Jumparound het volgende:
Maareh TS, volgens mij is het schooljaar bijna afgelopen
En de zomer komt er aan, ik zou wel opschieten met wat te ondernemen
Dit is je kans om DE zomer van je leven te hebben... mocht het niks worden, dan tja... jammer maar helaasch. Woont ze bij je in de buurt? Dan kan je altijd nog wel even je kans afwachten totdat het zwemweer is
dan weet je ook gelijk of ze wc papier / tissues "gebruikt"
En haar een keer mee vragen, dan begint het iig onschuldig
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef benzin het volgende:
Aan het begin van vorig schooljaar werd ik verliefd op een meisje. Ik had geen enkele ervaring met meiden. Op een gegeven moment begon ik haar te volgen, met haar mee naar huis te rijden enz.
Op een dag hoorde ik van iemand dat ze dacht dat ik haar stalkte, ik schrok me helemaal kapot! (Zelf had ik het nooit als stalken gezien)
Ik ben ermee opgehouden, maar na enkele tijd toch weer begonnen dit te doen.
Ik heb ook nog verschillende keren met haar geprobeerd te praten, maar ze wil gewoon niet meer praten, en is echt goed kwaad. In feite is ze in staat me te vermoorden.
Ik zit dit schooljaar weer bij haar in de klas, en het is nu al anderhalf jaar na het begin van mijn verhaal.
Ik kan ook met alle andere meiden niet echt omgaan, en ben nog steeds heel erg verliefd, en ik zou graag willen dat het toch nog wat wordt.
Heeft iemand hulp/tips/suggesties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |