Ook zo'n kutlul.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blonde Russel Brand:
[ afbeelding ]
Of zouden ze er beter door zingen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Nou ja, als je 's nachts gaat vissen moet je wel wakker blijven... daar zullen ze het voor gebruiken.
auw!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
huhuhh ik zie en verbeter mijn fouten wél meteen.
Maar nog niet aan een spleet gezeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op je veertiende aan de coke, niks mis mee.
Alberto schijnt druk bezig te zijn zijn rastapruik in een kleuter te proppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef hexje het volgende:
OhOh Laat Alberto dat maar niet zien. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit dus zooooooo een none-item.
Ik zeg ook waspoeier.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Zei 'ie nou echt '...gezinnen in de puinpoeier...'?
Ik verstond dat ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Zei 'ie nou echt '...gezinnen in de puinpoeier...'?
Past meer bij Pownews.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef alors het volgende:
Ik vind die Jelte maar niks, kunnen we hem nog ruilen?
Dit is zijn pa.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, russel is er weer!
[ afbeelding ]
Het wordt winter. De VARA scharrelt weer barmhartig langs de bankjes in het park.quote:
Mensen met vogelnestjes op hun hoofd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt winter. De VARA scharrelt weer barmhartig langs de bankjes in het park.
Biologisch haarbeleid heet dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen met vogelnestjes op hun hoofd.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Tis mij te saai.
Haast je niet.quote:
rip aan de nabestaadenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Tis mij te saai.
Het werd beter naarmate het verhaal vorderde.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ookIntrigerend zo'n verhaal
Jammer van de voorbarige reacties op FOK! altijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het werd beter naarmate het verhaal vorderde.
Die was toch depressief of zo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Zo, wat is er met Mike aan de hand?
Boehoehoequote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jammer van de voorbarige reacties op FOK! altijd.
Ja, als Van Waveren nog leefde zou hij zich omdraaien in zijn graf.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, in 1974.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef Pietepietje het volgende:
Die met dat tafelkleed hebben we al eens gezien toch?
Ik wil met haar naar de bot0rmarkt!quote:
Goedemorgenquote:
Zingen doet haar pijn.quote:
quote:
Zo gek is het niet, niveau van DWDD muziek ligt gemiddeld niet al te hoog.quote:
Oh wacht, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo gek is het niet, niveau van DWDD muziek ligt gemiddeld niet al te hoog.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo gek is het niet, niveau van DWDD muziek ligt gemiddeld niet al te hoog.
Ik ben er al uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit niet ga kijken.
Hullie bent dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Stickertje het volgende:
ik begrijp hun humor niet... ben ik humorloos of zijn hun dat?
Ik denk ook dat ik de diepere betekenis mis.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Stickertje het volgende:
ik begrijp hun humor niet... ben ik humorloos of zijn hun dat?
Hij wastoch gescheiden ?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Matthijs krijgt weer gezeik thuis
Prem natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
En wie mag al die troep weer opruimen? Achmed ja.
Nee johquote:
quote:
Dusquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn ring nog steeds af.
Ik vond ze wel grappig toen ze zichzelf nog ajuinen en look noemdenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ooit waren ze, hun eerste seizoen, echt briljantmaar nu...niet meer
Jij werkt zeker ook bij de Telegraafquote:
Je wilt daarmee toch niet beweren dat het CDA of de VVD of welke politieke partij dan ook, wél open staat voor wat er op straat leeft?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef Raven_ het volgende:
Ze is de ideale PVDA ambtenaar. Beleid maken zonder voldoende te realiseren en open te staan voor wat er op de straat leeft.
Ik wist eigenlijk niet eens van welke partij ze is. Had haar ingeschat op CDA.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef Raven_ het volgende:
Ze is de ideale PVDA ambtenaar. Beleid maken zonder voldoende te realiseren en open te staan voor wat er op de straat leeft.
Lou Ferrigno is toch niet dood?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Gadver, musicals![]()
Groene mannetjes![]()
Behalve de Hulk dan, maar die is niet meer.
quote:Vanavond:
- Het regeerakkoord is opengebroken vanwege de zorgpremie. Komt het ooit nog goed tussen de VVD en PvdA? Aan tafel: Felix Rottenberg, Sheila Sitalsing en Jan Mulder.
- Freek Vonk over de BBC natuur documentaire 'Natural world special: Attenborough’s ark' en zijn eigen nieuwe natuurserie 'Freek in het Wild'.
De Week Draait Door:
- Afgelopen zondag ging 'Shrek de Musical' in première, vandaag is Shrek bij ons in de studio!
- Réal van Schie en Marijn van Berckel gingen naar New York om de marathon te lopen, maar in plaats daarvan hielpen ze slachtoffers van storm Sandy.
Pieter Derks neemt de week door in stand-up comedy, muziek is er van Tenement Kids en tafeldame is Sylvana Simons.
Klopt. Dr Banner (Bill Bixby) is wel dood. En Pieter Derks voor mij het enige lichtpuntje van DWDD vanavond. Denk dat ik maar iets anders ga kijken of doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lou Ferrigno is toch niet dood?
Freek Vonk is OOK leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Klopt. Dr Banner (Bill Bixby) is wel dood. En Pieter Derks voor mij het enige lichtpuntje van DWDD vanavond. Denk dat ik maar iets anders ga kijken of doen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Weakling het volgende:
Pieter Derks voor mij het enige lichtpuntje van DWDD vanavond.
Nou, de kutmonologen van Connie Palmen komen in de buurt.quote:
Ja, het kan veeeeel beter, maar van de huidige line up kan ik Pieter het best verdragen.quote:
Man naar vrouw travo met vrouw naar man travo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
DAT klonk heel ingewikkeld, man vrouw man vrouw?
Ik ook niet. Blijkbaar heeft het fans, maar dan doet DWDD in ieder geval de stinkende best om de meest baggere "grappen" eruit te pikken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken Toren C niet, maar bij DWDD vind ik het nooit leuk eigenlijk. Sylvana trouwens ook niet.
Doet me aan een clip van Die Antwoord denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Freek tovert zometeen een of ander goor beest uit dat haar.
Eerst even naar de grote Felix luisteren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
OK even opschieten nu, dan kan Freek aan het woord komen.
Ik ga even wat drinken pakken of zo. Sylvana zit trouwens wel weer heeel interessant te kijken zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst even naar de grote Felix luisteren.
Doet ze altijd. En vervolgens niks (boeiends) vragen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even wat drinken pakken of zo. Sylvana zit trouwens wel weer heeel interessant te kijken zeg.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Plaatje is allang niet grappig meer. Nja eigenlijk nooit geweest. Is dat nog niet gemeld?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Plaatje is allang niet grappig meer. Nja eigenlijk nooit geweest. Is dat nog niet gemeld?
Kan zijn. Maar elke week een ander kapsel is vooralquote:
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. I will look for you, I will find you, and I will kill you.quote:
De Ronaldo van de Nederlandse tvquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar elke week een ander kapsel is vooral
Ik vraag me af wanneer ze dan d'r echte haar draagtquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom? Ze kan het wel hebben. Ik vind haar er vandaag heel mooi uitzien. Ja echt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het haar veel te groot.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Ze kan het wel hebben. Ik vind haar er vandaag heel mooi uitzien. Ja echt.
D'r echte haar is die kale kop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze dan d'r echte haar draagt
Haar echte haar is gewoon kort kroeshaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze dan d'r echte haar draagt
Waarom? Omdat een normaal mens wel wat beters te doen heeft dan elke week nadenken over een nieuw kapsel (lees: pruik).quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Ze kan het wel hebben. Ik vind haar er vandaag heel mooi uitzien. Ja echt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
D'r echte haar is die kale kop.
Ja wat is het nouquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Haar echte haar is gewoon kort kroeshaar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom? Omdat een normaal mens wel wat beters te doen heeft dan elke week nadenken over een nieuw kapsel (lees: pruik).
Hij blijft leuk vind ik eigenlijk. Bovendien is het beter dat ie plaatjes post dan berichtjes tiktquote:
Niet kaal iig want je ziet haar eigen haar voor die haarband zitten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef June. het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou![]()
Ik vind haar dit kapsel wel mooi staan trouwens.
Ga jij nu trouwens ook al met diequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]Moet zij toch weten? Dit is voor haar waarschijnlijk minder of net zoveel werk dan haar eigen haar.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij blijft leuk vind ik eigenlijk. Bovendien is het beter dat ie plaatjes post dan berichtjes tikt.
Het is besmettelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij nu trouwens ook al met die-PI's beginnen?
Denk het wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Waar zou het van gemaakt zijn? Echt haar?
Een blend van schapen- en paardenhaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Waar zou het van gemaakt zijn? Echt haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |