Ook zo'n kutlul.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blonde Russel Brand:
[ afbeelding ]
Of zouden ze er beter door zingen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Nou ja, als je 's nachts gaat vissen moet je wel wakker blijven... daar zullen ze het voor gebruiken.
auw!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
huhuhh ik zie en verbeter mijn fouten wél meteen.
Maar nog niet aan een spleet gezeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op je veertiende aan de coke, niks mis mee.
Alberto schijnt druk bezig te zijn zijn rastapruik in een kleuter te proppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef hexje het volgende:
OhOh Laat Alberto dat maar niet zien. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit dus zooooooo een none-item.
Ik zeg ook waspoeier.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Zei 'ie nou echt '...gezinnen in de puinpoeier...'?
Ik verstond dat ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Zei 'ie nou echt '...gezinnen in de puinpoeier...'?
Past meer bij Pownews.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef alors het volgende:
Ik vind die Jelte maar niks, kunnen we hem nog ruilen?
Dit is zijn pa.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, russel is er weer!
[ afbeelding ]
Het wordt winter. De VARA scharrelt weer barmhartig langs de bankjes in het park.quote:
Mensen met vogelnestjes op hun hoofd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt winter. De VARA scharrelt weer barmhartig langs de bankjes in het park.
Biologisch haarbeleid heet dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen met vogelnestjes op hun hoofd.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Tis mij te saai.
Haast je niet.quote:
rip aan de nabestaadenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Tis mij te saai.
Het werd beter naarmate het verhaal vorderde.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ookIntrigerend zo'n verhaal
Jammer van de voorbarige reacties op FOK! altijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het werd beter naarmate het verhaal vorderde.
Die was toch depressief of zo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Zo, wat is er met Mike aan de hand?
Boehoehoequote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jammer van de voorbarige reacties op FOK! altijd.
Ja, als Van Waveren nog leefde zou hij zich omdraaien in zijn graf.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, in 1974.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef Pietepietje het volgende:
Die met dat tafelkleed hebben we al eens gezien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |