Lopen haten op die ander terwijl je chimeid je aan de kant zet....quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik merkte dus dat ze een FOK! pimp abbonement heeft sinds kort... dus ik vraag haar, wanneer heb je die gekocht?
Nou, ging ze beetje raar doen enzo, dus ik zocht er weinig achter...
Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Tot overmaat van ramp is dat dezelfde jongen die haar een Pimp abbo heeft gegeven.
Als ik er achter komt wie dat heeft gedaan, hack ik zijn pc... Jos en Frederik staan sowieso paraat als het om dat soort dingen gaan.
En denk maar niet dat je me te slim af bent want we hebben je ip adres
Ze is wel donker ja, wtfquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
huh, das bij mijn vriendin ook gebeurd.
Is dat die donkere met die grote sanka's¿
Ik snap dat je dat denkt maar het is echt haar schuld niet. het is die klootzakquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lopen haten op die ander terwijl je chimeid je aan de kant zet....
quote:
Je bent gewoon een pussy. beter stomp je je wijf in het gareel.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt maar het is echt haar schuld niet. het is die klootzak
Ja, ze fokt zelf ook.quote:
Wie is het of wil je dat niet zeggen???quote:
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb liever vrede enzo dan ruzie maar die kerel gaat echt kapot als hij niet toegeeft. Als ik er zelf achter komt is ie nog niet jarig.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy. beter stomp je je wijf in het gareel.
lol heb jij relatie met 2nutz?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus moest je er nou een topic over openen lul, ik ga niet vreemd
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIINGquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol weet jij niet wat sarcasme is?quote:
lekker dan, nu komt de aap uit de mouw, vas. Je zou het stil houden voor 2nutzquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wou het niet zeggen, maar idd al een tijdje. Dit maakt mij echt onzeker.quote:
TS, ten eerste is je vriendin vanwege het vreemdgaan een vuile trut. Echter jouw bovenstaande opmerking is zo dom als maar kan! Verwacht je nu werkelijk dat iemand die vreemdgaat, dit van te voren netjes bij je meld?quote:Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Meen je? ook dat nog?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, wat een stuk verdriet.
Ik ben geen vuile trut hij moet gewoon niet zo onzeker doenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
TS, ten eerste is je vriendin vanwege het vreemdgaan een vuile trut. Echter jouw bovenstaande opmerking is zo dom als maar kan! Verwacht je nu werkelijk dat iemand die vreemdgaat, dit van te voren netjes bij je meld?
Nou mannen, sla jullie slag!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, wat een stuk verdriet.
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.quote:
Ik wil haar wel slaan jaquote:
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geen vuile trut hij moet gewoon niet zo onzeker doen
Blijkt ook nog dat ze meets heeft gehad echt erg ditquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.![]()
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben? Heeft ze speciale tijden dat ze van jou bellen, eten, naar de plee gaan, en moet ze ook aan jouw vragen of ze ongesteld mag worden?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik merkte dus dat ze een FOK! pimp abbonement heeft sinds kort... dus ik vraag haar, wanneer heb je die gekocht?
Nou, ging ze beetje raar doen enzo, dus ik zocht er weinig achter...
Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Tot overmaat van ramp is dat dezelfde jongen die haar een Pimp abbo heeft gegeven.
Als ik er achter komt wie dat heeft gedaan, hack ik zijn pc... Jos en Frederik staan sowieso paraat als het om dat soort dingen gaan.
En denk maar niet dat je me te slim af bent want we hebben je ip adres
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typischquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?
Als ze meets heeft gehad met deze jongen, dan was het geen fokker. Een echte fokker komt namelijk van zijn zolderkamer af!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkt ook nog dat ze meets heeft gehad echt erg dit
WIE WAS HET!?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIE WAS HET!?
Dat ik met anderen DM betekent toch niet dat ik vreemdga? Of stuur jij naaktfoto's naar alle FOK!sters met wie je DM't????!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?
Ja nou zi eje wat er van komt als je dat neit doetquote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef RaZ het volgende:
[..]
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben? Heeft ze speciale tijden dat ze van jou bellen, eten, naar de plee gaan, en moet ze ook aan jouw vragen of ze ongesteld mag worden?
Met andere woorden: Ze heeft gelijk dat ze vreemd gaat, met zo'n idioot ben je daar dus zelf de oorzaak van.
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typisch
Heeft niks met het geld te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typisch
Wat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Heeft niks met het geld te maken.
Ja of nietquote:
thanks manquote:
Waarom een abo van een ander accepteren, terwijl je in een relatie zit? Dit pleit niet echt in jouw voordeel. Daarbij kun je die sexfoto van mij via de DM nu wel vergetenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik met anderen DM betekent toch niet dat ik vreemdga? Of stuur jij naaktfoto's naar alle FOK!sters met wie je DM't????!!!!
Ik vertrouw vrouwen niet meer nadat ik een keer thuis kwam en mijn ex gedouwd werd door 2 zogenaamde homo's die helemaal geen homo's bleken te zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ja of niet
[..]
thanks man
Ik kan het echt niet weghalen of weigeren ofso, dat krijg je er gewoon op en gelijk gaat ie zeurenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom een abo van een ander accepteren, terwijl je in een relatie zit? Dit pleit niet echt in jouw voordeel. Daarbij kun je die sexfoto van mij via de DM nu wel vergeten
das wel erg laag van haar zegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIE WAS HET!?
Oke, dat veranderd al iets. Dan is meer de vraag waarom de desbetreffende persoon dat doet. 2Nutzquote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet weghalen of weigeren ofso, dat krijg je er gewoon op en gelijk gaat ie zeuren
Je moet gewoon niet zo doen trut ik geef je alles en je neemt gelijk alles aan van de 1e kutnerdquote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet weghalen of weigeren ofso, dat krijg je er gewoon op en gelijk gaat ie zeuren
Zo ergquote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vertrouw vrouwen niet meer nadat ik een keer thuis kwam en mijn ex gedouwd werd door 2 zogenaamde homo's die helemaal geen homo's bleken te zijn
Alle vrouwen zijn gewoon onbetrouwbare snollen
idd gewoon klappe geve als een man kkslet als je hulp nodig hebt bel maarquote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je met een abbo al heel ver.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb Vaseline_ trouwens ook altijd al willen doen, ik begrijp dat dit wel makkelijk te regelen is?
Jij zou het nog mogen eventueel maar wel door mij eerst in te lichten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb Vaseline_ trouwens ook altijd al willen doen, ik begrijp dat dit wel makkelijk te regelen is?
komt goed manquote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
idd gewoon klappe geve als een man kkslet als je hulp nodig hebt bel maar
Oh ja neem het maar op voor de kut hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef redboyke het volgende:
dus omdat iemand haar een pimp account geeft is ze een golddigger?
ik geef ook wel eens iets aan mensen waar ik graag mee praat
dat iemand haar lief vind en er graag mee praat maakt haar nog geen hoer.
en als jij zo topics gaat maken dan snap ik wel waarom ze je heeft laten zitten ja
beetje respect voor vrouwen is ver zoek blijkbaar
Wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Krijg de tering 2NutZ het was die stevenmac die het me gaf, nu blij
Nee, dit is het uitkomst van jou kronkel in je hoofd dat jij "denkt" dat ze elke handeling met jou zou moeten overleggen dan wel melden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou zi eje wat er van komt als je dat neit doet
quote:
Serieus is dit waar!?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Krijg de tering 2NutZ het was die stevenmac die het me gaf, nu blij
Liever een kutjood dan een teringhoerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo over me praten kutjood
had dit niet verwacht van jou steven echt jmmrquote:
Hoezo? check jij nooit je vriendin haar telefoon dan? wedden dat ze vreemdgaat nuquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef RaZ het volgende:
[..]
Nee, dit is het uitkomst van jou kronkel in je hoofd dat jij "denkt" dat ze elke handeling met jou zou moeten overleggen dan wel melden.
Je hebt zeker ook haar telefoon afgepakt zodat ze ook verders geen contact mag hebben met andere tot ze toestemming van je heeft.
Het ligt dus gewoon keihard aan je eigen domme gedrag.
Dit zou voor jou dus een betere situatie zijn:
[ afbeelding ]
Ik ben skir en onschuldig postcodenelis, je moet mij gelovenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
had dit niet verwacht van jou steven echt jmmr
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Serieus is dit waar!?
Oh en vas heb net je vriendin geDM't wie de bal kaatst![]()
![]()
Wat ben jij een zielig hoopje ellende...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? check jij nooit je vriendin haar telefoon dan? wedden dat ze vreemdgaat nu
Is dit tegenwoordig iets raars?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef RaZ het volgende:
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, steven.
ikben echt neit de enige hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig hoopje ellende...
Ja wat, ik zag je wel kijken, beetje lachen naar hemquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.
SERIEUS KEREL IK HOU JE IN DE GATENquote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben skir en onschuldig postcodenelis, je moet mij geloven
Enige manier hoe ik Vas zou aanraken is met een tazer of een honkbalknuppel
ik voel mij wel wat ziekjes jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er (veilig) van genoten hebt.
Als je mijn vriendin was ik zou je vrij laten!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.
Pffffffquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Vaseline_ ik krijg al soa jeuk aan m'n snikkel als ik foto's van haar zie hier.
Ik had het kunnen weten, jij zeker? met je vleierij bji alle dames hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin was ik zou je vrij laten!
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Vaseline_ ik krijg al soa jeuk aan m'n snikkel als ik foto's van haar zie hier.
Ho! Ik ben wel een romanticus, maar ik moet je teleurstellen. Ik geef alleen pics van mezelf in natura, via dm, maar geen abo's.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, jij zeker? met je vleierij bji alle dames hier.
Wat zal jij lang maagd blijven dan zegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ho! Ik ben wel een romanticus, maar ik moet je teleurstellen. Ik geef alleen pics van mezelf in natura, maar abo's geef ik niet weg.
Nee hoor, ben mijn hele leven al een tweeling.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat zal jij lang maagd blijven dan zeg
Is er toch iemand die je een rukkertje zal gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee hoor, ben mijn hele leven al een tweeling.
Ik hou je wel in de gaten man. Vertrouw die gladde jongens echt niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ho! Ik ben wel een romanticus, maar ik moet je teleurstellen. Ik geef alleen pics van mezelf in natura, via dm, maar geen abo's.
? Mijn sterrenbeeld kan dat niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is er toch iemand die je een rukkertje zal geven
Sowieso niet nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Flying_eagle het volgende:
Nou 2Nutz ... nu heb je geen Vaseline meer nodig om bij Vaseline achterlangs te gaan
Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou je wel in de gaten man. Vertrouw die gladde jongens echt niet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet nodig
Mijn vuist gleed er zo in
Sowieso nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Flying_eagle het volgende:
Nou 2Nutz ... nu heb je geen Vaseline meer nodig om bij Vaseline achterlangs te gaan
Dit helpt je niet hoor, deze opmerking.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.
quote:
het is sankaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
huh, das bij mijn vriendin ook gebeurd.
Is dat die donkere met die grote sanka's¿
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Pff ik kan dit gezeik niet meer aanzien, ik bel je straks wel.
sanka = bilquote:
ja zij ja teringquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef He-man- het volgende:
Hebben jullie al eens aan psycholoog gedacht?
Dit. Echt waar hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.![]()
Sanka = kontquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
sanka = bil
meervoud = billen = sanka's
Een echte sukkel ben je dus! Goed dat Vaseline je gedumpt heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenkutwijf. Ik hou hem ook. kutbb
Een relatie therapeut wellicht. Verder vind ik het erg rot voor je 2nutz ik stel voor dat we samen de smatjes gaan hosselen. Alle fobo's op FOK! afstruinen om je ex jaloers te maken.quote:
ok cbquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sanka = kont
Dus wanneer je het over één vrouw dr billen hebt is het Sanka
Inderdaad bullshit. Leuk al die reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zeker dat dit topic bullshit is
En wie heeft Vind ik leuk gedaan?
Links onderaan kan je op Vind ik leuk klikken, voor Facebook.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Inderdaad bullshit. Leuk al die reacties
vind ik leuk?
we've got himquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zeker dat dit topic bullshit is
En wie heeft Vind ik leuk gedaan?
Haha oh is dat nieuw? Ik zie het nergens staanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Links onderaan kan je op Vind ik leuk klikken, voor Facebook.
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef prosverige het volgende:
Het vreemdgaan vinden als je vriendin met andere jongens praat![]()
![]()
Halve kont?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenje snap er echt niks van
Jij snapt er niets van dat je zo'n vriendin hebt danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenje snap er echt niks van
Ik haal hem straks wel op, stuk verdrietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenkutwijf. Ik hou hem ook. kutbb
Achteraan sluitenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef So_Surreal het volgende:
Vas, wil je nu mijn nieuwe vriendin zijn ?
2 denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het hoeveelste nummertje ben ik?
[ afbeelding ]
EN wel alleen komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel op, stuk verdriet
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Flying_eagle het volgende:
Zijn 2Nutz en Vaseline niet gewoon broer en zus van elkaar? Die Urkse toestanden toch altijd .... neuk dan ook niet je zus 2Nutz!
Hmm oke danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En jij bent 1 zeker?
Dan kunnen we toch ook wel tegelijk ?
Ik ben er echt niet jaloers op dat jij sex hebt gehad met je zus (Vaseline)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN wel alleen komen.
[..]
Je bent gewoon jaloers
Trap die mong*ol gewoon op zijn bek ....quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel op, stuk verdriet
Ze is nu mijn ex... en waarom doe je zo stoer?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet jaloers op dat jij sex hebt gehad met je zus (Vaseline)
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat gedurende het verloop van dit topic blijkt dat je heel onzeker bent en nogal triest dat je haar via KLB door het slijk probeert te halen. Zonder dat je nu hard bewijs heeft dat ze vreemd zou zijn gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is nu mijn ex... en waarom doe je zo stoer?
Doe ik ook niet. ik schilder de feitelijke situatie van TS en Vaseline slechts af. Dat 2NUTZ dat niet ontkent laat wel duidelijk zien dat mijn theorie in deze waar lijkt te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.
Wat een typetjequote:
quote:
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.quote:
Nederlandse hoerenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.
Ik ben bruin hoor dus ik kom sowieso niet uit Urk, iel. Denk je serieus dat ik m'n broer zou neukenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. ik schilder de feitelijke situatie van TS en Vaseline slechts af. Dat 2NUTZ dat niet ontkent laat wel duidelijk zien dat mijn theorie in deze waar lijkt te zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
* AdoraBelle drukt haar kont tegen Piye aan...Hmm jammer geen pics in het foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moslima's.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
* AdoraBelle drukt haar kont tegen Piye aan...Doe je kont eerst maar dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaalquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben bruin hoor dus ik kom sowieso niet uit Urk, iel. Denk je serieus dat ik m'n broer zou neuken
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ze verdient het hoor serieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat gedurende het verloop van dit topic blijkt dat je heel onzeker bent en nogal triest dat je haar via KLB door het slijk probeert te halen. Zonder dat je nu hard bewijs heeft dat ze vreemd zou zijn gegaan.
Daarbij vind ik het wel heel bijzonder dat je wel aangeeft dat ze je ex is, maar niet ontkent dat ze je zus is ....![]()
Dit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.
Oh jij wil haar dus ook gewoon.. heb jij niet gewoon dat abbo gekocht voor haar?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaal![]()
Maar je bent dus bruin ...
Wow ... pas na een half uur doorhebben dat iemand zo'n opmerking heeft geplaatst. Probeer je eigen comebacks te verzinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ze verdient het hoor serieus.
[..]
Dit ja
wat is een abbo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij wil haar dus ook gewoon.. heb jij niet gewoon dat abbo gekocht voor haar?
Lees je het topic wel? of probeer je alleen mij zwarte te maken om er met haar vanddooor te gaan ofso?quote:
Sukkel .... ik spreek je aan op je een foutieve afkortingquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees je het topic wel? of probeer je alleen mij zwarte te maken om er met haar vanddooor te gaan ofso?
Jongen ga lekker moeilijk doen over zoietsquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Sukkel .... ik spreek je aan op je een foutieve afkorting
Ik heb jou niet luid en duidelijk horen zeggen dat jij je moeder/zus/nichtje niet geneukt hebt dus ik ga er gewoon vanuit dat je dat wel hebt gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaal![]()
Maar je bent dus bruin ...
Ik heb ze allemaal niet geneukt. Bij deze! Daarbij kan je mij ook niets horen zeggen. Jij hebt het ook nog niet ontkent dat je aan inteelt doet! Rosepetals ben je echt zo'n viespeuk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb jou niet luid en duidelijk horen zeggen dat jij je moeder/zus/nichtje niet geneukt hebt dus ik ga er gewoon vanuit dat je dat wel hebt gedaan
Soms welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jongen ga lekker moeilijk doen over zoiets
Ik wel ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal niet geneukt. Bij deze! Daarbij kan je mij ook niets horen zeggen. Jij hebt het ook nog niet ontkent dat je aan inteelt doet! Rosepetals ben je echt zo'n viespeuk?
Ja precies, zo blijft het allemaal ook in de familie.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Goed voor je ... heb je ten minste nog een beetje sex in jouw leventje
Daarom .... en zo blijft het voor jou toch allemaal lekker vertrouwd.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies, zo blijft het allemaal ook in de familie.
Same here ... EPIC!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef ouyevoli het volgende:
Godverdomme. Ik heb even mooi gelachen om dit topic.
quote:
Alleen een meid om uit te wonen voor ABO'ers? Reinste discriminatie!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Fogel het volgende:
Wat lees ik? Mag iedereen met een abo de vriendin van TS uitwonen?
Dat dat nog niet in de lijst van 'abo perks' staat ipv meer plek voor UI etc.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Fogel het volgende:
Wat lees ik? Mag iedereen met een abo de vriendin van TS uitwonen?
Dat dat nog niet in de lijst van 'abo perks' staat ipv meer plek voor UI etc.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef sjanszon het volgende:
Ik niet. Ik ga al vreemd met andere fokker.
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi al die mensen die er in traptenthanks y'all
Vas
mag dicht heur.
niks nieuws toch?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
Ja lekker makkelijk zo achteraf.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Verzonnen kuttopic. Best obvious dat ie fake was
hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Moraal van het verhaal is dat ik niet weet wie mij dat fok pimp abo cadeau gegeven heeft
Niks kuttopic, je bent zelf een kuttopicquote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Verzonnen kuttopic. Best obvious dat ie fake was
Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezenquote:
Wijo Chaiquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen![]()
Niemand is zo triest om een FOK!'er te daten en daadwerkelijk openbaar te maken op KLB
Welk blauw schempje?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Saisai het volgende:
Dus als ik me sletterig gedraag heb ik de kans dat ik niet constant dat blauwe schermpje moet wegklikken?
Dat blauwe schermpje dat irritant loopt te doen als je fokt met een adblocker en zonder pimp abboquote:
Wat een viespeuk ben jij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En jij bent 1 zeker?
Dan kunnen we toch ook wel tegelijk ?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je met een abbo al heel ver.
Een hacker die iemand kapot gaat maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb liever vrede enzo dan ruzie maar die kerel gaat echt kapot als hij niet toegeeft. Als ik er zelf achter komt is ie nog niet jarig.
ALs ie zou toegeven spaar ik hem, en ik hou frederik ook van zn back.
[..]
Blijkt ook nog dat ze seks op meets heeft gehad echt erg dit
WIE WAS WAREN HET!?
Ben jij voor een ABO te hosselen? Ik geef het even door aan de whiteknights.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Saisai het volgende:
Dus als ik me sletterig gedraag heb ik de kans dat ik niet constant dat blauwe schermpje moet wegklikken?
ZO WISPELTURIG!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |