Doe ik ook niet. ik schilder de feitelijke situatie van TS en Vaseline slechts af. Dat 2NUTZ dat niet ontkent laat wel duidelijk zien dat mijn theorie in deze waar lijkt te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.
Wat een typetjequote:
quote:
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.quote:
Nederlandse hoerenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.
Ik ben bruin hoor dus ik kom sowieso niet uit Urk, iel. Denk je serieus dat ik m'n broer zou neukenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. ik schilder de feitelijke situatie van TS en Vaseline slechts af. Dat 2NUTZ dat niet ontkent laat wel duidelijk zien dat mijn theorie in deze waar lijkt te zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Kijk die kont half open staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
* AdoraBelle drukt haar kont tegen Piye aan...Hmm jammer geen pics in het foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moslima's.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
* AdoraBelle drukt haar kont tegen Piye aan...Doe je kont eerst maar dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaalquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben bruin hoor dus ik kom sowieso niet uit Urk, iel. Denk je serieus dat ik m'n broer zou neuken
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ze verdient het hoor serieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat gedurende het verloop van dit topic blijkt dat je heel onzeker bent en nogal triest dat je haar via KLB door het slijk probeert te halen. Zonder dat je nu hard bewijs heeft dat ze vreemd zou zijn gegaan.
Daarbij vind ik het wel heel bijzonder dat je wel aangeeft dat ze je ex is, maar niet ontkent dat ze je zus is ....![]()
Dit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.
Oh jij wil haar dus ook gewoon.. heb jij niet gewoon dat abbo gekocht voor haar?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaal![]()
Maar je bent dus bruin ...
Wow ... pas na een half uur doorhebben dat iemand zo'n opmerking heeft geplaatst. Probeer je eigen comebacks te verzinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ze verdient het hoor serieus.
[..]
Dit ja
wat is een abbo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij wil haar dus ook gewoon.. heb jij niet gewoon dat abbo gekocht voor haar?
Lees je het topic wel? of probeer je alleen mij zwarte te maken om er met haar vanddooor te gaan ofso?quote:
Sukkel .... ik spreek je aan op je een foutieve afkortingquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees je het topic wel? of probeer je alleen mij zwarte te maken om er met haar vanddooor te gaan ofso?
Jongen ga lekker moeilijk doen over zoietsquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Sukkel .... ik spreek je aan op je een foutieve afkorting
Ik heb jou niet luid en duidelijk horen zeggen dat jij je moeder/zus/nichtje niet geneukt hebt dus ik ga er gewoon vanuit dat je dat wel hebt gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die snapt dat het handig is om bepaalde dingen te ontkrachten. Die ex van je snapt dat niet helemaal![]()
Maar je bent dus bruin ...
Ik heb ze allemaal niet geneukt. Bij deze! Daarbij kan je mij ook niets horen zeggen. Jij hebt het ook nog niet ontkent dat je aan inteelt doet! Rosepetals ben je echt zo'n viespeuk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb jou niet luid en duidelijk horen zeggen dat jij je moeder/zus/nichtje niet geneukt hebt dus ik ga er gewoon vanuit dat je dat wel hebt gedaan
Soms welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jongen ga lekker moeilijk doen over zoiets
Ik wel ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal niet geneukt. Bij deze! Daarbij kan je mij ook niets horen zeggen. Jij hebt het ook nog niet ontkent dat je aan inteelt doet! Rosepetals ben je echt zo'n viespeuk?
Ja precies, zo blijft het allemaal ook in de familie.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Goed voor je ... heb je ten minste nog een beetje sex in jouw leventje
Daarom .... en zo blijft het voor jou toch allemaal lekker vertrouwd.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies, zo blijft het allemaal ook in de familie.
Same here ... EPIC!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef ouyevoli het volgende:
Godverdomme. Ik heb even mooi gelachen om dit topic.
quote:
Alleen een meid om uit te wonen voor ABO'ers? Reinste discriminatie!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Fogel het volgende:
Wat lees ik? Mag iedereen met een abo de vriendin van TS uitwonen?
Dat dat nog niet in de lijst van 'abo perks' staat ipv meer plek voor UI etc.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Fogel het volgende:
Wat lees ik? Mag iedereen met een abo de vriendin van TS uitwonen?
Dat dat nog niet in de lijst van 'abo perks' staat ipv meer plek voor UI etc.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef sjanszon het volgende:
Ik niet. Ik ga al vreemd met andere fokker.
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi al die mensen die er in traptenthanks y'all
Vas
mag dicht heur.
niks nieuws toch?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |