Ja lekker makkelijk zo achteraf.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Verzonnen kuttopic. Best obvious dat ie fake was
hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Moraal van het verhaal is dat ik niet weet wie mij dat fok pimp abo cadeau gegeven heeft
Niks kuttopic, je bent zelf een kuttopicquote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Verzonnen kuttopic. Best obvious dat ie fake was
Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezenquote:
Wijo Chaiquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen![]()
Niemand is zo triest om een FOK!'er te daten en daadwerkelijk openbaar te maken op KLB
Welk blauw schempje?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Saisai het volgende:
Dus als ik me sletterig gedraag heb ik de kans dat ik niet constant dat blauwe schermpje moet wegklikken?
Dat blauwe schermpje dat irritant loopt te doen als je fokt met een adblocker en zonder pimp abboquote:
Wat een viespeuk ben jij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En jij bent 1 zeker?
Dan kunnen we toch ook wel tegelijk ?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je met een abbo al heel ver.
Een hacker die iemand kapot gaat maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb liever vrede enzo dan ruzie maar die kerel gaat echt kapot als hij niet toegeeft. Als ik er zelf achter komt is ie nog niet jarig.
ALs ie zou toegeven spaar ik hem, en ik hou frederik ook van zn back.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkt ook nog dat ze seks op meets heeft gehad echt erg dit
WIE WAS WAREN HET!?
Ben jij voor een ABO te hosselen? Ik geef het even door aan de whiteknights.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Saisai het volgende:
Dus als ik me sletterig gedraag heb ik de kans dat ik niet constant dat blauwe schermpje moet wegklikken?
ZO WISPELTURIG!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |