Je moet gewoon niet zo doen trut ik geef je alles en je neemt gelijk alles aan van de 1e kutnerdquote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet weghalen of weigeren ofso, dat krijg je er gewoon op en gelijk gaat ie zeuren
Zo ergquote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vertrouw vrouwen niet meer nadat ik een keer thuis kwam en mijn ex gedouwd werd door 2 zogenaamde homo's die helemaal geen homo's bleken te zijn
Alle vrouwen zijn gewoon onbetrouwbare snollen
idd gewoon klappe geve als een man kkslet als je hulp nodig hebt bel maarquote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typisch
Blijkbaar kom je met een abbo al heel ver.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb Vaseline_ trouwens ook altijd al willen doen, ik begrijp dat dit wel makkelijk te regelen is?
Jij zou het nog mogen eventueel maar wel door mij eerst in te lichten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb Vaseline_ trouwens ook altijd al willen doen, ik begrijp dat dit wel makkelijk te regelen is?
komt goed manquote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
idd gewoon klappe geve als een man kkslet als je hulp nodig hebt bel maar
Oh ja neem het maar op voor de kut hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef redboyke het volgende:
dus omdat iemand haar een pimp account geeft is ze een golddigger?
ik geef ook wel eens iets aan mensen waar ik graag mee praat
dat iemand haar lief vind en er graag mee praat maakt haar nog geen hoer.
en als jij zo topics gaat maken dan snap ik wel waarom ze je heeft laten zitten ja
beetje respect voor vrouwen is ver zoek blijkbaar
Wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Krijg de tering 2NutZ het was die stevenmac die het me gaf, nu blij
Nee, dit is het uitkomst van jou kronkel in je hoofd dat jij "denkt" dat ze elke handeling met jou zou moeten overleggen dan wel melden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou zi eje wat er van komt als je dat neit doet
quote:
Serieus is dit waar!?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Krijg de tering 2NutZ het was die stevenmac die het me gaf, nu blij
Liever een kutjood dan een teringhoerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo over me praten kutjood
had dit niet verwacht van jou steven echt jmmrquote:
Hoezo? check jij nooit je vriendin haar telefoon dan? wedden dat ze vreemdgaat nuquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef RaZ het volgende:
[..]
Nee, dit is het uitkomst van jou kronkel in je hoofd dat jij "denkt" dat ze elke handeling met jou zou moeten overleggen dan wel melden.
Je hebt zeker ook haar telefoon afgepakt zodat ze ook verders geen contact mag hebben met andere tot ze toestemming van je heeft.
Het ligt dus gewoon keihard aan je eigen domme gedrag.
Dit zou voor jou dus een betere situatie zijn:
[ afbeelding ]
Ik ben skir en onschuldig postcodenelis, je moet mij gelovenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
had dit niet verwacht van jou steven echt jmmr
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Serieus is dit waar!?
Oh en vas heb net je vriendin geDM't wie de bal kaatst![]()
![]()
Wat ben jij een zielig hoopje ellende...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? check jij nooit je vriendin haar telefoon dan? wedden dat ze vreemdgaat nu
Is dit tegenwoordig iets raars?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef RaZ het volgende:
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, steven.
ikben echt neit de enige hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig hoopje ellende...
Ja wat, ik zag je wel kijken, beetje lachen naar hemquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.
SERIEUS KEREL IK HOU JE IN DE GATENquote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben skir en onschuldig postcodenelis, je moet mij geloven
Enige manier hoe ik Vas zou aanraken is met een tazer of een honkbalknuppel
ik voel mij wel wat ziekjes jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er (veilig) van genoten hebt.
Als je mijn vriendin was ik zou je vrij laten!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, altijd dat jaloerse gedrag van je. Toen ik vorige week met m'n buurjongen praatte deed je al gaar :S.
Pffffffquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Vaseline_ ik krijg al soa jeuk aan m'n snikkel als ik foto's van haar zie hier.
Ik had het kunnen weten, jij zeker? met je vleierij bji alle dames hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin was ik zou je vrij laten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |