jij bent daar VIPquote:
Dm mij die link eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn er wel meerOf een bak kuikentjes die vermaald worden
![]()
COMMAND AND KANKERCONQUERquote:
Probeer eens one woman one cigarette.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mij ook maar, na 7 x op.3 guys 1 hammer te hebben gefapt wordt je het ook gauw zat.
Samenvatting daarvan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer eens one woman one cigarette.
1 vrouw 1 sigaret.quote:
Je moet 'm gewoon bekijken, Chai.quote:
wat is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet 'm gewoon bekijken, Chai.
Oh, dat ze die zwerver dood slaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mij ook maar, na 7 x op.3 guys 1 hammer te hebben gefapt wordt je het ook gauw zat.
Lijkt jou het wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksbloopersquote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Chai het volgende:
She apparently sticks a cigarette in her anus, and somehow she manages to inhale. But she accidentally takes it too far and sucks the whole thing into her ass for a second before pushing it out.
Nee, vies.quote:
zoals?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dat ze die zwerver dood slaan.
Ik heb filmpjes die nog vunziger zijn, maar 18+.
En werken dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef Germano het volgende:
Praten, chatten en ondertussen kijken hoe zeehondjes worden mishandeld.
Ik heb de opdrachten af die ik volgende week vrijdag moet presteren. De rest hoeft pas op 18 januari af, dus dat stel ik weer zo ver mogelijk uit.quote:
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvanquote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel veel pijn hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvan.
hij doet nu allemaal van die kk domme collabs metquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
a$ap moet zelf weer nieuwe shit gaan maken
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb de opdrachten af die ik volgende week vrijdag moet presteren. De rest hoeft pas op 18 januari af, dus dat stel ik weer zo ver mogelijk uit.
dquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvan.
Het is dat de baas niet altijd tijd heeft om alles te controleren, anders zou ik het nóg later maken.quote:
Pechquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
d
die efukt link doet t niet meer
ben je nog into drake =$? hij had laatst zo'n nieuwe ft. kendrick lamar, misschien vind je die wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij doet nu allemaal van die kk domme collabs metFAT joe
enzo
so so skeer
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is dat de baas niet altijd tijd heeft om alles te controleren, anders zou ik het nóg later maken.
Kijk 'The Horrors Of Anal' eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
d
die efukt link doet t niet meer
Drakequote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ben je nog into drake =$? hij had laatst zo'n nieuwe ft. kendrick lamar, misschien vind je die wel leuk
Dat lukt mij nooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinen
Afgelopen vrijdag kwam de professor voor een evaluatiegesprek langs. Hij hoefde mijn opdrachten niet te zien omdat ik ze de vorige keer keurig verzorgd had ingeleverd. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, weddenquote:
Drake maakt dan ook kotsmuziekquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja maar die vond ik niet leuk =$
Gaat om de eerste indruk, als die maar goed isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag kwam de professor voor een evaluatiegesprek langs. Hij hoefde mijn opdrachten niet te zien omdat ik ze de vorige keer keurig verzorgd had ingeleverd. Eind goed, al goed.
Zo ziet ze er wel uit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, wedden
ditquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens pijpen toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt langzaam zo'n gigantische drol uit haar terwijl ze geneukt wordt.
hahaha ja idd zal me niks verbazenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, wedden
ja manquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt langzaam zo'n gigantische drol uit haar terwijl ze geneukt wordt.
okay =$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja maar die vond ik niet leuk =$
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
diten als je echt hardcore bent laat je een vriend je tentamens maken
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja man
zoiets heb ik nog nooit uit een mens zien komen
Ik ruik hem door het beeldscherm heen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja man
zoiets heb ik nog nooit uit een mens zien komen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.
En daarbijwtf hoevaak kijk jij naar poepende mensen?
Ja, want de herkansing is ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wtf kijken jullie voor een messed up shitQB haar schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In plaats van 800 staat er 600 of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want de herkansing is ook precies hetzelfde.
nee, oke, maar dan nog nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.
En daarbijwtf hoevaak kijk jij naar poepende mensen?
hbo is sowieso 1 grote grapquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.
Goede studie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
In plaats van 800 staat er 600 of zo.
lekker in de plaatselijke kroeg brainstormen over projectenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hbo is sowieso 1 grote grapje kan met een avond van te voren powerpoints doornemen en mock exam maken alsnog 8 avg staan
Right.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus, vrouwmensch.
Jij bent echt een vreemde 15jarigequote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja nogal.
Nu maar fappen op de gedachte dat jij pijn in je reet hebt![]()
nee gewoon de helft van je groepje eruit schoppen in de eerste week en dan alles met je homeboi in 1 dag afmakenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
lekker in de plaatselijke kroeg brainstormen over projecten
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde 15jarige.
kan ookquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
nee gewoon de helft van je groepje eruit schoppen in de eerste week en dan alles met je homeboi in 1 dag afmaken
Een kat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fas; het is klein en lelijk.
RARARARARARA WAT IS HET
kloon van 4ebe¿quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fas; het is klein en lelijk.
RARARARARARA WAT IS HET
Ah ja poep praatgroepjesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, oke, maar dan nog nog.
ik kijk altijd naar mn eigen poep. en we hebben een poep praatgroepje
en vroegah nog iemand die elke vrijdagochtend een foto van zn poep mms'te
1man1jarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
ik kan geen van genoemde filmpjes vinden
had wrl x met aantal vrienden tijdens informatica 1 lunatic 1 icepick gekeken
Ik hoef die shit nietquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
helaas niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja poep praatgroepjes
Dat van vrijdag is een grap toch?
In mijn FoBo zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik las dat jij die grap maakte
. Zo slecht, dat ik hartelijk heb gelachen
.
Ga gewoon spongebob kijken, kutkindquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik las dat jij die grap maakte
. Zo slecht, dat ik hartelijk heb gelachen
.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet.
toen de eerste camera telefoons uitkwamen waren schijnbaar studenten die dat leuk vonden omte doen
doe ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga gewoon spongebob kijken, kutkind
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukkenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.![]()
!!
meidquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.![]()
!!
wt fis dit man, kankerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukken
Teringquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukken
ja klopt nu weer fappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.
ja echt dom vond er niet veel aan, 3 g1h was veel ergerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
Is er eentje 2 tellen niet het pispaaltje hoorquote:
Hou even je bekquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Is er eentje 2 tellen niet het pispaaltje hoor
quote:
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt dom vond er niet veel aan, 3 g1h was veel erger
Okee, klaar. Ga je nu je excuses maken aan al die mensen met kanker? Lijkt me wel gepast.quote:
It is time for painquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.
gorgel gorgel
Ok, sorry hoor kankerjongquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Okee, klaar. Ga je nu je excuses maken aan al die mensen met kanker? Lijkt me wel gepast.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie die ook gezien waarin er eentje onthoofd wordt met een kettingzaag en de andere met een schilmesje?
kettingzaag lijkt me prettigerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie die ook gezien waarin er eentje onthoofd wordt met een kettingzaag en de andere met een schilmesje?
die mexicaanse video die toen op de fp stond? was toch dikke problems mee in feedback enzo toenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Kijk de provincie eens een stoere houding aannemen zeg. Mighty impressive.quote:
Nee, die filmpjes waar ledematen afgehakt worden kijk ik liever nietquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
die 2 mexicaanse gastenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
lachen niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.
gorgel gorgel
Hoezo kijk je daar eigenlijk naar?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
die 2 mexicaanse gasten![]()
zon hoofd is er zo af
Ok, manquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kijk de provincie eens een stoere houding aannemen zeg. Mighty impressive.
ik hou wel van wat realiteit ipv dat nieuwes dat heel de brandweer uitgerukt is voor de poes van oma Bep die in de boom zitquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo kijk je daar eigenlijk naar?
Die was wel goed ja. Netjes dat iemand met een kettingzaag uiteindelijk heel pietje precies je keel probeert door te snijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
die 2 mexicaanse gasten![]()
zon hoofd is er zo af
ja erg goed fapmateriaalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
en gaat later dood aan interne bloedingen aan zijn darmen ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, word in zijn kont geneukt door een paard?
Toen punk net in was, was dat best een rebelse uitspraak.quote:
Zou best kunnen. Ik heb die gewoon op internet gekeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
die mexicaanse video die toen op de fp stond? was toch dikke problems mee in feedback enzo toen
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, word in zijn kont geneukt door een paard?
Hou je bek.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Toen punk net in was, was dat best een rebelse uitspraak.
echt hequote:
Kun je het ook in verschillende talen?quote:
Ze blijven allebei leven, softcore shitquote:
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.quote:
shut upquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kun je het ook in verschillende talen?
om te weten wat het is, nieuwsgierigheid wint het vaak van menselijk verstandquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.
Nee. 1 vind ik genoeg. Jammer dat je het niet snapt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kun je het ook in verschillende talen?
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
om te weten wat het is, nieuwsgierigheid wint het vaak van menselijk verstand
Tuurlijk snap ik het wel, maar we nemen geen orders aan van de toiletjuffrouw natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. 1 vind ik genoeg. Jammer dat je het niet snapt.
Hmm dat heeft niets meer met realiteit te maken, maar is gewoon ziek.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik hou wel van wat realiteit ipv dat nieuwes dat heel de brandweer uitgerukt is voor de poes van oma Bep die in de boom zit
Ik vind het allemaal niet zo spannend. Kan veel hebben denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.
Je bent schaamt je gewoon niet voor je vrouwelijke kant. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.
Je bent gewoon al verpest denk ik eerder.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo spannend. Kan veel hebben denk ik.
Ja, juist. Schele.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het wel, maar we nemen geen orders aan van de toiletjuffrouw natuurlijk!
Wat is dit voor zin gek?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je bent schaamt je gewoon niet voor je vrouwelijke kant. Niks mis mee toch?
ach heb wel eens een filmpje op school met vrienden bekeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.
Dat zijn we allemaal hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon al verpest denk ik eerder.
In zekere zin, jaquote:
Veel mogelijkheden iddquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ach heb wel eens een filmpje op school met vrienden bekeken.
Internet brengt veel mogelijkheden, verder boeit het me vrij weinig wat je van me vindt
- bent.quote:
Denk ook wel dat jij dat als 15jarige gekeken zou hebben, het is dat dat soort rare filmpjes er toen nog niet waren..quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In zekere zin, ja
[..]
Veel mogelijkheden iddi know, meld het ook alleen even.
daar is de kleine doerakquote:
wat is dezequote:
quote:
Nee, toen speelde ik nog met G.I Joequote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ook wel dat jij dat als 15jarige gekeken zou hebben, het is dat dat soort rare filmpjes er toen nog niet waren..
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijkquote:
en op de bbq gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijk.
Geen idee waar het over gaat maar ik ben voor nootjesquote:
ik ben momenteel meer voor dropjesquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik ben voor nootjes
dat verklaart veelquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijk.
Ik denk omdat je al gangbangs organiseerde toen je 12 was eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
he babyquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan ook wel denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk omdat je al gangbangs organiseerde toen je 12 was eigenlijk.
ja, waar is dwc XDquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zullen we elkaar aan t lagge maken =$?
ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom leren ze jullie geen goed Nederlands op school?
gvdquote:
Ik heb je backquote:
Ja godver... nu moet ik weer zeggen dat ik jou ook barebackquote:
naaisquote:
Schakel ik even toevallig in =$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hahahheb ik straks weer buikpijn
quote:
s00r ting bruv u was on da hype ting instantly initquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schakel ik even toevallig in =$
wat vind je van obama's overwinningquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
toevalligquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge is die Robijn48 een trol ofzo?
dohquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
linkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
Begin er niet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
heb een crush op een turks meisje, morgen naar de film vragen
soooo ekszijtet
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
soooo ekszijtet
Hoe noem jij Fas?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf dat overal loopt te etteren in topics
Die gingen vroegtijdig doodquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja godver... nu moet ik weer zeggen dat ik jou ook bareback
lez bonny n clyde baby
Oh wacht, daar heb ik idd ook een keer een discussie mee gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf dat overal loopt te etteren in topics
R&Pquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef VeerEli het volgende:
Hier is weer een topic waar ze all out gaatEen vriendin afpakken. Ja/Nee 2
Dat welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gingen vroegtijdig doodit's gonna be a bumpy ride
denk je is goed idee abi? haar broer komt uit zijn dienstplicht in turkye om jou de nek om te draaien gekquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
soooo ekszijtet
Dat is die die iedereen aanvalt omdat je jonger bent dan haarquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heb ik idd ook een keer een discussie mee gehad
Ja, niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Had ik al verteld dat mijn bil gemasseert is vanochtend
heb geen pics ik ben de smooth guy morgen vragen of ze vrijdag wat te doen.heeft, nee? zin om.filmpje re pakken en dan zegt ze ja of ze zegt ga weg kut zolderkamerautist met je kut bril en je kut beugel en kut hoofd :$:$:$<quote:
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat vind je van obama's overwinning
kentucky for all
Ik zweer het, ik kwam toevallig kijkenquote:
Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:
Hou gewoon je bek papzakje.quote:
tfoeee lanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
denk je is goed idee abi? haar broer komt uit zijn dienstplicht in turkye om jou de nek om te draaien gek
bofkontquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.
[..]
Ik zweer het, ik kwam toevallig kijken. In tegenstelling tot veel mensen die ineens posten als je hun naam dropt idd.
Was best lekkerquote:
Weet ik veel, posters hier en in FSC die er meteen zijn als het over hun gaatquote:
Oh vermoedde iemand hierquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel, posters hier en in FSC die er meteen zijn als het over hun gaat. Zeg dan gewoon dat je lurkt.
askvasquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik wil ook een bilmassage door een lekkere speknegerin
WAT. Ben jij een wakyu rund?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel
Jellyquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 kilo afgevallen terwijl ik bunker als een gek
Operatie al gehad?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, wil je kobe steak?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT. Ben jij een wakyu rund?
Dat dan weer niet, maar toch.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.
gaat snel als je alleen maar pillen vreet jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je iemand daar mee confronteert (as in "waarom negeer je me") ben je ook wel een beetje achterlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
http://doormarloes.blogsp(...)akt-ons-gek.html?m=1
Herkent 1 van jullie dit?
priveshit op het internet duwenquote:
Haha dat zei mijn moeder ookquote:
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?quote:
kom hier met je bilquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jep, wil je kobe steak?
Oh en serieus ik hoorde dus dat heir ook een mannelijke masseur rondloopt soms die erik heetmaar vast toeval
Kutwijfquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
gaat snel als je alleen maar pillen vreet ja
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dat zei mijn moeder ookHoeveel kilo ik daarna lichter ben.
[..]
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?
prive?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
priveshit op het internet duwen![]()
quote:
Nou ja ze gaan natuurlijk sws de fout in bij het denken dat dat tweede vinkje gelezen betekent.. Dat betekent alleen ontvangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iemand daar mee confronteert (as in "waarom negeer je me") ben je ook wel een beetje achterlijk. Sowieso zijn dat alleen labiele wijven die dat doen, en tegenwoordig kan je die status afschermen
.
Nee, maar ik kom wel aan in periodes dat ik weinig beweeg (zoals nu).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dat zei mijn moeder ookHoeveel kilo ik daarna lichter ben.
[..]
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?
fopje flauw mopjequote:
Nee, wat is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Nestalgie het volgende:
kennen jullie dat programma south park?
zali k mijn bil even in je gezicht duwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kom hier met je bilnee is geen toeval, want wij zijn gewoon collega's
Sporten I guess? Fietsen, paardrijden en thuis nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hahamaar wat is jouw verklaring dan? hoe kan dat?
Ja vriend van mij ook, die is nu echt een wandelend skelet wtf jongequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
Vriend van me is echt 12 kilo in een maand afgevallen door alleen maar te partyen en te leven op pillen
wat een mongool ook
Oh ik doelde op Atomic_FU :$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu ga je 't vertellen ook lul, had ik ook gedaan anders.
niets is hier privé neequote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahamaar wat is jouw verklaring dan? hoe kan dat?
[..]
prive?
[..]
Kk junk, zelfs je vriendenkring is er zo erg aan toequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
Vriend van me is echt 12 kilo in een maand afgevallen door alleen maar te partyen en te leven op pillen
wat een mongool ook
Son, im proudquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sporten I guess? Fietsen, paardrijden en thuis nog.
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vriend van mij ook, die is nu echt een wandelend skelet wtf jonge
Veer!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
hoe verneukt drugs je lichaam?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.
Dus zal ik jouw bipspics maar plaatsen dan?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wij gingen die junks die te hard gingen altijd uitlachen, met een groep eromheen staan en dan slaan met 4 man.
Waarom aandacht geven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wij gingen die junks die te hard gingen altijd uitlachen, met een groep eromheen staan en dan slaan met 4 man.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
yoloquote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kk junk, zelfs je vriendenkring is er zo erg aan toe.
volgt alleen maar jouw voorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
wat een mongool ook
Ja doe eens en kijk wat er gebeurtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zali k mijn bil even in je gezicht duwen?kan ik gewoon blijven staan
HAHAHAUAHHAMHAUWHUAHMA
Meet je mij dan nu bij de printer? die afgelegen staat :S
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe eens en kijk wat er gebeurtgewoon polonaise bij de printer
![]()
quote:
Oh snap.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Germano het volgende:
Maar Dwc, dan zou Luur juist dikke lippen moeten hebben als dat gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |