Afgelopen vrijdag kwam de professor voor een evaluatiegesprek langs. Hij hoefde mijn opdrachten niet te zien omdat ik ze de vorige keer keurig verzorgd had ingeleverd. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinen
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, weddenquote:
Drake maakt dan ook kotsmuziekquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja maar die vond ik niet leuk =$
Gaat om de eerste indruk, als die maar goed isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag kwam de professor voor een evaluatiegesprek langs. Hij hoefde mijn opdrachten niet te zien omdat ik ze de vorige keer keurig verzorgd had ingeleverd. Eind goed, al goed.
Zo ziet ze er wel uit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, wedden
ditquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinen
Tijdens pijpen toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt langzaam zo'n gigantische drol uit haar terwijl ze geneukt wordt.
hahaha ja idd zal me niks verbazenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zondags in de kerk zichzelf laten gangbangen, wedden
ja manquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt langzaam zo'n gigantische drol uit haar terwijl ze geneukt wordt.
okay =$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja maar die vond ik niet leuk =$
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
diten als je echt hardcore bent laat je een vriend je tentamens maken
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja man
zoiets heb ik nog nooit uit een mens zien komen
Ik ruik hem door het beeldscherm heen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja man
zoiets heb ik nog nooit uit een mens zien komen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.
En daarbijwtf hoevaak kijk jij naar poepende mensen?
Ja, want de herkansing is ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wtf kijken jullie voor een messed up shitQB haar schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In plaats van 800 staat er 600 of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want de herkansing is ook precies hetzelfde.
nee, oke, maar dan nog nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gemiddelde mens heeft ook niet eerst een dikke lul in zijn/haar bips gehad.
En daarbijwtf hoevaak kijk jij naar poepende mensen?
hbo is sowieso 1 grote grapquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer gaan en alle vragen opschrijven. Zodat je voor de herkansing slechts leert wat echt nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |