En werken dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef Germano het volgende:
Praten, chatten en ondertussen kijken hoe zeehondjes worden mishandeld.
Ik heb de opdrachten af die ik volgende week vrijdag moet presteren. De rest hoeft pas op 18 januari af, dus dat stel ik weer zo ver mogelijk uit.quote:
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvanquote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer eens one woman one cigarette.
Zal wel veel pijn hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvan.
hij doet nu allemaal van die kk domme collabs metquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
a$ap moet zelf weer nieuwe shit gaan maken
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb de opdrachten af die ik volgende week vrijdag moet presteren. De rest hoeft pas op 18 januari af, dus dat stel ik weer zo ver mogelijk uit.
dquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt pijn in mijn kont daarvan.
Het is dat de baas niet altijd tijd heeft om alles te controleren, anders zou ik het nóg later maken.quote:
Pechquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
d
die efukt link doet t niet meer
ben je nog into drake =$? hij had laatst zo'n nieuwe ft. kendrick lamar, misschien vind je die wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij doet nu allemaal van die kk domme collabs metFAT joe
enzo
so so skeer
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is dat de baas niet altijd tijd heeft om alles te controleren, anders zou ik het nóg later maken.
Kijk 'The Horrors Of Anal' eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
d
die efukt link doet t niet meer
Drakequote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ben je nog into drake =$? hij had laatst zo'n nieuwe ft. kendrick lamar, misschien vind je die wel leuk
Dat lukt mij nooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles op het laatste moment en dan alsnog shinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |