RVquote:
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
lekker pijpen met wietrook in je bakkes
Ooit een keer filmpje van gezien hoe ze die beesten strippen.quote:
zelfde als elk beest lijkt mequote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit een keer filmpje van gezien hoe ze die beesten strippen.
Ze bedoelt gewoon dat jij en RV er bijna nooit meer zijn en dat jullie vandaag weer posten.quote:
Jij ziet haar wel zitten met een jointje he?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
macau?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef reetveter het volgende:
Kolere hoeren Macau, blijkbaar zoveel verloren dat ik deze maand echt niks kan doen. Huileeee
Ooit een keer meegeweest op zeehondenjacht toen ik in Canada was. Ik had er geen zin in, maar toen we eenmaal bezig waren was het best vet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij ook. Was laatst nog een heel topic over.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij ziet haar wel zitten met een jointje he?
Nog steeds student?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef reetveter het volgende:
Kolere hoeren Macau, blijkbaar zoveel verloren dat ik deze maand echt niks kan doen. Huileeee
Heel hard gelachen om sommigenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij ook. Was laatst nog een heel topic over.
Merkt je lul niks van hoor. Of ze kan pijpen is een tweede.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
Ja, geniaalquote:
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan daar wel tegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaHeb gehuild toen ik dat zag jonge
Niet die zeehondjes hoor, geloof mequote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaHeb gehuild toen ik dat zag jonge
Dat ze die knuppelen? Dat filmpje?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet die zeehondjes hoor, geloof me
Ja, precies datquote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, knuppelen als een idioot. Dat soort mensen hebben echt geen liefde gehad in hun kindertijd ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet die zeehondjes hoor, geloof me
quote:
quote:
Hahaha Fasquote:
Filmpje? Je kunt je inschrijven om mee te gaan man.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ze die knuppelen? Dat filmpje?
Alsof zeehondjes' schijt niet stinkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, knuppelen als een idioot. Dat soort mensen hebben echt geen liefde gehad in hun kindertijd ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Filmpje? Je kunt je inschrijven om mee te gaan man.
Nou stoer hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Alsof zeehondjes' schijt niet stinkt.
Die kk zemmelhond denkt wel twee keer na voor ie hoi komt zeggen voortaan.quote:
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Dat wordt pijpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Pijp tabak is ook niet goedkoop.quote:
Kende 'm al idd.quote:
Bij elkaar gepijpte tabak daarentegen...quote:
Ja, maar heb ik niks aanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?
Jezusquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
zaken goed voor elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
owh dat filmpje ja, apartquote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
studio max of maya¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |