Jelly wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben naar Koh Phangan geweest voor de full moon partyen vier de feestdagen op Koh Phi Phi.
Niceeeequote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben naar Koh Phangan geweest voor de full moon partyen vier de feestdagen op Koh Phi Phi.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Conclusie: ga niet paardrijden als je een mooi vrouwenfiguur wilt hebben.
dus jij zegt nu dat iedereen die niet paard rijdt, een mooi vrouwenlichaam heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Conclusie: ga niet paardrijden als je een mooi vrouwenfiguur wilt hebben.
dat vraag ik niet. Heb nog nooit een foto gezien van jou zonder paard of paardrijkledingquote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga niet in normale kleding op een paard zitten nee.
beetje hetzelfde als een foto waar jij niet dronken of met drank opstaatquote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat vraag ik niet. Heb nog nooit een foto gezien van jou zonder paard of paardrijkleding
Hoe was datquote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niceeee. Ik heb de half moon in de jungle gedaan
.
Koh phi phi vond ik een beetje tegenvallen. Wel mooi, maar zo klein
.
Ik wel. Moet je maar vriendjes op FB worden hequote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat vraag ik niet. Heb nog nooit een foto gezien van jou zonder paard of paardrijkleding
Nee, ik zeg dat iedereen die paard rijdt geen mooi lichaam heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus jij zegt nu dat iedereen die niet paard rijdt, een mooi vrouwenlichaam heeft?
wowquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als een foto waar jij niet dronken of met drank opstaat
Ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Moet je maar vriendjes op FB worden he
Trouwens, ze heeft toch wel vaker normale pics gepost?
Tannen en chillen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe was dat? Ik ben toen ook op de poolparty (fenomenaal, beter dan full moon) en jungleparty geweest, maar vond die jungleparty niet echt eeecht jungle.
En hoorde al dat het klein was ja, maar maakt niet echt uit als je alleen een beetje wil tannen en chillen.
Stuk interessanter dan op de foto met die onbereide paardenbiefstuk, if I may say soquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als een foto waar jij niet dronken of met drank opstaat
Thuis chaps, op wedstrijd laarzen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens Chai, draag jij chaps of gewoon laarzen?
Die foto had ik toen geplaatst omdat iemand dat vliegenkleed wilde zien of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan op de foto met die onbereide paardenbiefstuk, if I may say so
Okee, okeequote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die foto had ik toen geplaatst omdat iemand dat vliegenkleed wilde zien of zo.
Doe gewoon eens foto's.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe was dat? Ik ben toen ook op de poolparty (fenomenaal, beter dan full moon) en jungleparty geweest, maar vond die jungleparty niet echt eeecht jungle.
En hoorde al dat het klein was ja, maar maakt niet echt uit als je alleen een beetje wil tannen en chillen.
Supergaafquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook chaps want ik kreeg toendertijd hele tijd kramp in m'n kuit omdat de doorbloeding niet goed was door die rubberen laarzen, en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Thuis chaps, op wedstrijd laarzen.
Heb leren laarzen, maar dat loopt kut.
En rubberen laarzen komen bij mij maar tot halverwege mijn kuit.
voor FOK!kers hebben jullie allemaal een slecht geheugenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Zonder ook maar één foto van haar te hebben gezien dit zeggen hè.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Zonder ook maar één foto van haar te hebben gezien dit zeggen hè.
Wat hier gebeurt interesseert mij niet echt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor FOK!kers hebben jullie allemaal een slecht geheugen
Ja ik vermaak me wel, ik ben dan klaar met een maand Vietnam/Cambodja/Hong Kong/Koh Lanta/Krabi dus kan dan heeeerlijk uitrusten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Supergaaf. Was ook echt midden in de jungle. Maar volgens mij maken ze van heel veel feesten een soort aanhanger van de full moon
.
Ja, dat is ook zo. Maar ik moest wel altijd vroeg gaan tannen anders was het eb en trok het water super ver terug. Maar je kunt je daar wel vermaken met leuke winkeltjes en restaurantjes.
Zit jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de FB Fok! groep hebben ze alle info van iedereen op fok, hoowr ;p
Als er al wat gebeurt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt interesseert mij niet echt.
'quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me wel, ik ben dan klaar met een maand Vietnam/Cambodja/Hong Kong/Koh Lanta/Krabi dus kan dan heeeerlijk uitrusten.
Heej, die witte tieten die ik hier ergens heb... die zijn van Breathtaking?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom geen normale foto's terwijl fok.rar?
En wie er 's morgens meespeelt in haar avonturen als koffiejuffrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als er al wat gebeurt.
Ja behalve de waanzinnige forenzenadventures van 4ebe.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
volgens my dikke roddel groep hoowr wil daar nix mee te make hebben ;squote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de FB Fok! groep hebben ze alle info van iedereen op fok, hoowr ;p
Ja, de rest komt zo. Ik heb ze op de KLB SC 1.0 FB gevraagd.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god hebben we die makaolo indo van wd ook weerIs dit een klb sc reunie
loll watquote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
We zitten in de KLB SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je die wiet foto's van haar wel eens gezien? Sexy is anders.
lekker pijpen met wietrook in je bakkesquote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben ik op mijn sexiest. Als ik een rookwolk in je gezicht blaas krijg je instant boner.
Terrance and Phillip.quote:
Oh, dan vlieg ik wel weer terug naar Nederland..quote:
RVquote:
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
lekker pijpen met wietrook in je bakkes
Ooit een keer filmpje van gezien hoe ze die beesten strippen.quote:
zelfde als elk beest lijkt mequote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit een keer filmpje van gezien hoe ze die beesten strippen.
Ze bedoelt gewoon dat jij en RV er bijna nooit meer zijn en dat jullie vandaag weer posten.quote:
Jij ziet haar wel zitten met een jointje he?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
macau?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef reetveter het volgende:
Kolere hoeren Macau, blijkbaar zoveel verloren dat ik deze maand echt niks kan doen. Huileeee
Ooit een keer meegeweest op zeehondenjacht toen ik in Canada was. Ik had er geen zin in, maar toen we eenmaal bezig waren was het best vet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij ook. Was laatst nog een heel topic over.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij ziet haar wel zitten met een jointje he?
Nog steeds student?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef reetveter het volgende:
Kolere hoeren Macau, blijkbaar zoveel verloren dat ik deze maand echt niks kan doen. Huileeee
Heel hard gelachen om sommigenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij ook. Was laatst nog een heel topic over.
Merkt je lul niks van hoor. Of ze kan pijpen is een tweede.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
Ja, geniaalquote:
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan daar wel tegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaHeb gehuild toen ik dat zag jonge
Niet die zeehondjes hoor, geloof mequote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaHeb gehuild toen ik dat zag jonge
Dat ze die knuppelen? Dat filmpje?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet die zeehondjes hoor, geloof me
Ja, precies datquote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, knuppelen als een idioot. Dat soort mensen hebben echt geen liefde gehad in hun kindertijd ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet die zeehondjes hoor, geloof me
quote:
quote:
Hahaha Fasquote:
Filmpje? Je kunt je inschrijven om mee te gaan man.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ze die knuppelen? Dat filmpje?
Alsof zeehondjes' schijt niet stinkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, knuppelen als een idioot. Dat soort mensen hebben echt geen liefde gehad in hun kindertijd ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Filmpje? Je kunt je inschrijven om mee te gaan man.
Nou stoer hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Alsof zeehondjes' schijt niet stinkt.
Die kk zemmelhond denkt wel twee keer na voor ie hoi komt zeggen voortaan.quote:
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Dat wordt pijpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Pijp tabak is ook niet goedkoop.quote:
Kende 'm al idd.quote:
Bij elkaar gepijpte tabak daarentegen...quote:
Ja, maar heb ik niks aanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?
Jezusquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
zaken goed voor elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
owh dat filmpje ja, apartquote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
studio max of maya¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |