In jouw ogen wellicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
maar wel een vierkante kontquote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
hahaquote:
Ga je nu zeggen dat je me niet kent? Damn, wat coldhearted van je.quote:
Bangkok bevalt nog steeds heel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bevalt Bangkok nog? Of mis je mij al?
plsquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je me niet kent? Damn, wat coldhearted van je.
Het is over tussen ons
Kan ik beamen. Vierkant, met een bruin randje.quote:
Oh, diequote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatst die foto toch met dat blokje
GA NAAR KOH SAMUIquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bangkok bevalt nog steeds heel goedweinig zin om weer terug te gaan.
ja heerlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, dieJa maar is lekker toch, met je lul tegen die randen aanstoten.
Mooi zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bangkok bevalt nog steeds heel goedweinig zin om weer terug te gaan.
Ben naar Koh Phangan geweest voor de full moon partyquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GA NAAR KOH SAMUI
daar kun je zo lekker party hard gaan
Ik ga niet in normale kleding op een paard zitten nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb jij ooit normale kleding aan? of ga jij naar school in een paardrijbroek
Dat krijg je nou eenmaal van je halve leven paardrijden, kan je beter klemmen en val je er minder snel afquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Duidelijk een pens en dikke bovenbenen.
gvd, ze staat bij haar paard, dan is het toch logisch dat ze paardrijkleding aan heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb jij ooit normale kleding aan? of ga jij naar school in een paardrijbroek
Conclusie: ga niet paardrijden als je een mooi vrouwenfiguur wilt hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal van je halve leven paardrijden, kan je beter klemmen en val je er minder snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |