Neequote:
eerste keer in de kroeg, tweede keer bij de bushalte?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil je ook wel eerst leren kennen.
Van binnen en van buiten :$
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat pik (hihi) ik wel.
Nee, zou ik nooit doen. Geen idee hoe dat moet ook.
Chubbychaser.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kon ik jou maar unmeeten, heb zulke trauma's he
Wat nou weer?quote:
Oh ik dacht ook dat het een kat was.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeWas eerst een kloon van mij, daarna overgenomen door iemand anders.
lijkt me gezellig mensen van fok meetenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil je ook wel eerst leren kennen.
Van binnen en van buiten :$
een kat kan toch niet typenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat het een kat was.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat het een kat was.
Dat je trauma's van haar hebt. Iemand noemde haar laatst chubby.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft chubbychasen hiermee te maken
Wie heeft die account overgenomen dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Zo is dat account wel ooit begonnen ja.
Oja, die heb ik ook nog als vriendje op FB.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen, wd heeft ook een FB voor d'r kat. (![]()
)
ja maar goed.. WDquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Zie je wel!quote:
Daar noem je ook een psychopaat op.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Toenmalige vriendin van Dqod. Omdat ze geen zin had zelf een account aan te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft die account overgenomen dan.
Waarom zou iemand dat willen?
Verrast me echt helemaal niks. Kattenmensen met zulk gedragquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Oh ja eigenlijk heb ik 21 FOK!kers op fb als ik Fox ook mee tel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat je trauma's van haar hebt. Iemand noemde haar laatst chubby.
Mi gadoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook nog als vriendje op FB.
In jouw ogen wellicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
maar wel een vierkante kontquote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
hahaquote:
Ga je nu zeggen dat je me niet kent? Damn, wat coldhearted van je.quote:
Bangkok bevalt nog steeds heel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bevalt Bangkok nog? Of mis je mij al?
plsquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je me niet kent? Damn, wat coldhearted van je.
Het is over tussen ons
Kan ik beamen. Vierkant, met een bruin randje.quote:
Oh, diequote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatst die foto toch met dat blokje
GA NAAR KOH SAMUIquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bangkok bevalt nog steeds heel goedweinig zin om weer terug te gaan.
ja heerlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, dieJa maar is lekker toch, met je lul tegen die randen aanstoten.
Mooi zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bangkok bevalt nog steeds heel goedweinig zin om weer terug te gaan.
Ben naar Koh Phangan geweest voor de full moon partyquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GA NAAR KOH SAMUI
daar kun je zo lekker party hard gaan
Ik ga niet in normale kleding op een paard zitten nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb jij ooit normale kleding aan? of ga jij naar school in een paardrijbroek
Dat krijg je nou eenmaal van je halve leven paardrijden, kan je beter klemmen en val je er minder snel afquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Duidelijk een pens en dikke bovenbenen.
gvd, ze staat bij haar paard, dan is het toch logisch dat ze paardrijkleding aan heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb jij ooit normale kleding aan? of ga jij naar school in een paardrijbroek
Conclusie: ga niet paardrijden als je een mooi vrouwenfiguur wilt hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal van je halve leven paardrijden, kan je beter klemmen en val je er minder snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |