Neequote:
eerste keer in de kroeg, tweede keer bij de bushalte?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil je ook wel eerst leren kennen.
Van binnen en van buiten :$
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat pik (hihi) ik wel.
Nee, zou ik nooit doen. Geen idee hoe dat moet ook.
Chubbychaser.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kon ik jou maar unmeeten, heb zulke trauma's he
Wat nou weer?quote:
Oh ik dacht ook dat het een kat was.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeWas eerst een kloon van mij, daarna overgenomen door iemand anders.
lijkt me gezellig mensen van fok meetenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil je ook wel eerst leren kennen.
Van binnen en van buiten :$
een kat kan toch niet typenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat het een kat was.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat het een kat was.
Dat je trauma's van haar hebt. Iemand noemde haar laatst chubby.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft chubbychasen hiermee te maken
Wie heeft die account overgenomen dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Zo is dat account wel ooit begonnen ja.
Oja, die heb ik ook nog als vriendje op FB.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen, wd heeft ook een FB voor d'r kat. (![]()
)
ja maar goed.. WDquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Zie je wel!quote:
Daar noem je ook een psychopaat op.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Toenmalige vriendin van Dqod. Omdat ze geen zin had zelf een account aan te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft die account overgenomen dan.
Waarom zou iemand dat willen?
Verrast me echt helemaal niks. Kattenmensen met zulk gedragquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Oh ja eigenlijk heb ik 21 FOK!kers op fb als ik Fox ook mee tel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
)
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat je trauma's van haar hebt. Iemand noemde haar laatst chubby.
Mi gadoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook nog als vriendje op FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |