daarom is tie ook geen president geworden. Vaag raar zakenmannetje met zn lobbys. Ben blij dat tie het niet geworden is.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar die Romney is ook wel een mafkees, dikke Hardvard graduate multimiljonair en dan is je laatste stap tot total empire gewoon even meedoen als presidents kandidaat.
Ik 17. Van de 39.quote:
moest beetje lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel raar, wise... dat is het wel.
Amerikaans bloed is gravy van KFC.
Bevalt Bangkok nog? Of mis je mij al?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben hier toch! En ja hier ook goed verder.
Ohhh dacht dat ze zo ongeveer nek aan nek gingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
daarom is tie ook geen president geworden. Vaag raar zakenmannetje met zn lobbys. Ben blij dat tie het niet geworden is.
Zou een 2e Bush geworden zijn geloof ik, die was ook zo aandachtsgeilquote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
daarom is tie ook geen president geworden. Vaag raar zakenmannetje met zn lobbys. Ben blij dat tie het niet geworden is.
Dit is bloedserieus!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
qua stemmen wel, qua kiesmannen wint obama vrij duidelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohhh dacht dat ze zo ongeveer nek aan nek gingen.
tja, als je half mormoon en christelijk leeghoofdig amerika achter je hebt, sta je al goed in de peilingenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohhh dacht dat ze zo ongeveer nek aan nek gingen.
Nee, had hem wel op Twitter.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Ricko ook? die gast is op fb nog genialer, die statusupdates van hem
Hij heeft mij zonder reden verwijderd toen moest ik huilen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat een silhouette van hem op jouw shirt printen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet midget noemen. had ik ook niet gepikt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij zonder reden verwijderd toen moest ik huilen.
Die van die spiegelfotoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat een silhouette van hem op jouw shirt printen.
Ik heb alleen mensen op FB waar ik echt om geef. En Vas.quote:
Maar jij bent ook wel een midget in je broek, ga je me nu ook deleten?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet midget noemen. had ik ook niet gepikt.
Klopt, maar dat pik (hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel een midget in je broek, ga je me nu ook deleten?
Tssk.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen op FB waar ik echt om geef. En Vas.
ik hou van iedereen, naja op Ally na danquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen op FB waar ik echt om geef. En Vas.
Maar die heb ik niet op FBquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hou van iedereen, naja op Ally na dan
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tssk.
Ach, de helft vd fokkers die ik op fb heb heb ik ook gemeet
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Remi heeft het neggen in de smiezenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik maar 5. Of 6 als je BonnieB meetelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tssk.
Ach, de helft vd fokkers die ik op fb heb heb ik ook gemeet
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maar 5. Of 6 als je BonnieB meetelt.
Ik 3 ofsoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al lang verzoek gestuurd, ze blijft me negeren.quote:
Is dat niet de kat van Dpot?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vas en kingtoppie?quote:
NEGGENquote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Remi heeft het neggen in de smiezen
Nondeju. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al lang verzoek gestuurd, ze blijft me negeren.
UKNOWWHATIMSAYINquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
NEGGEN
1) Met een overhandse naad naaien 2) Naaien 3) Overhands naaien
nee dankje
kingtoppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |