Iedereen mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie was hier trouwens voor Obama?
Once you go black, you never go back. level United Statesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie was hier trouwens voor Obama?
quote:
eerder; once you go black, you become a single momquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back. level United States
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
eerder; once you go black, you become a single mom
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een topic gemaakt hihihihihi. Hoe is het hier?
Zou best kunnen aangezien ze zich voorplanten als konijnenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?
twitter:casemayfield twitterde op woensdag 07-11-2012 om 10:58:17Als mensen zeggen dat ik geniaal ben, weet ik mij vaak geen houding te geven. Hoe doen jullie wanneer jullie onderschat worden? reageer retweet
Ik ben wakker geblevenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
ik, was al vroeg op om te kijken naar uitslagen.
Mooie speech van em![]()
Bushquote:
Ik las dat >90% van alle Afro-Amerikanen op Obama stemdenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back. level United States
quote:
Ewa, ik ben nog steeds kinderloos hoor pas op je woordenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
Zou best kunnen aangezien ze zich voorplanten als konijnen
jij neukt blanken, geen zwarte broedersquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa, ik ben nog steeds kinderloos hoor pas op je woorden
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereldquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dat hele Amerika en obama gebral zo interessant? fuck die hele U S of A man
Amen, brother.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
jij neukt blanken, geen zwarte broeders
dit oa jaquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereld.
Oh ja en dan? boeiendquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereld.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dat hele Amerika en obama gebral zo interessant? fuck die hele U S of A man
quote:
Ik interesseer mij ook nauwelijks voor politieke zaken. Waar dan ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
not sure if srsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja en dan? boeienddus alles wat van invloed is moet maar tot in den treure worden herhaald?
Nou, je bent weggegaan. Dat is 1. En je bent geen vriendjes op facebook met me, dat is 2 en verder weet ik het ook niet.quote:
heb jij meer fokkers dan irl friends op fb? =$quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je bent weggegaan. Dat is 1. En je bent geen vriendjes op facebook met me, dat is 2 en verder weet ik het ook niet.
Hier is het goed hoor, met jou?
Ja idd, en prima dat je je wel interesseert maar damn.. ben echt Obama USA moe ff... geen persoonlijke aanval ook ofso hoor AFUquote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik interesseer mij ook nauwelijks voor politieke zaken. Waar dan ook.
Arbeider.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik interesseer mij ook nauwelijks voor politieke zaken. Waar dan ook.
Zeker wel srs.quote:
aino lobbi4libi togquote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, en prima dat je je wel interesseert maar damn.. ben echt Obama USA moe ff... geen eprsoonlijke aanval oko ofso hoor AFU
Ik ben het ook wel zat. Er was meer media aandacht voor de verkiezingen in USA dan hier in ons eigen land.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, en prima dat je je wel interesseert maar damn.. ben echt Obama USA moe ff... geen persoonlijke aanval ook ofso hoor AFU
Viel wel mee toch? iig in de krant.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel zat. Er was meer media aandacht voor de verkiezingen in USA dan hier in ons eigen land.
dat viel ansich ook wel mee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel zat. Er was meer media aandacht voor de verkiezingen in USA dan hier in ons eigen land.
Ja... op de radio en tv ook.. kapot gegooid. Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Radio en tv zijn mediaquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja... op de radio en tv ook.. kapot gegooid. Waarom?
En dan van die mensen die in ene met vote obama stickers opde auto enzo rondrijden
jij moet niks zeggen vieze usa loverquote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik tel ze niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
heb jij meer fokkers dan irl friends op fb? =$
zal jou eens gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen vieze usa lover
geef je al je geld maar aan die gekke amerikanen
misschien zijn dat wel mensen met amerikaans bloed. Zo raar is dat niet eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja... op de radio en tv ook.. kapot gegooid. Waarom?
En dan van die mensen die in ene met vote obama stickers opde auto enzo rondrijden
Hooi is gedroogd gras.quote:
Krantenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
dat viel ansich ook wel mee hoor![]()
kranten stonden vol over de formatie en het vvd/pvda gebeuren
Gaat me niet om USA. Alles wat teveel media aandacht krijgt wordt op den duur irritant.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen vieze usa lover
geef je al je geld maar aan die gekke amerikanen
wel leuk om te lezenquote:
Dat is wel raar, wise... dat is het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef wise het volgende:
[..]
misschien zijn dat wel mensen met amerikaans bloed. Zo raar is dat niet eigenlijk
Ik ben hier toch! En ja hier ook goed verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je bent weggegaan. Dat is 1. En je bent geen vriendjes op facebook met me, dat is 2 en verder weet ik het ook niet.
Hier is het goed hoor, met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |